Εισάγεται η αναγκαστική διαφήμιση στα ΜΜΕ και της ''άρσης στερεοτύπων λόγω φύλου'', με την σφραγίδα του ΕΣΡ!
χαίρεται,
σας ενημερώνω για την νέα ΚΥΑ (ΦΕΚ 2037 Β΄/05-06-2018) περί αναγκαστικής διαφήμισης μηνυμάτων ''κοινωνικού περιεχομένου''.
Στο άρθρο 1 έχει τον ορισμό της ''έννοιας των μηνυμάτων κοινωνικού
περιεχομένου'' όπου εισάγεται η αναγκαστική διαφήμιση στα ΜΜΕ και της ''άρσης στερεοτύπων λόγω φύλου'', με την σφραγίδα του ΕΣΡ (άρα πόσοι άνθρωποι συμφωνούν με αυτό;).
περιεχομένου'' όπου εισάγεται η αναγκαστική διαφήμιση στα ΜΜΕ και της ''άρσης στερεοτύπων λόγω φύλου'', με την σφραγίδα του ΕΣΡ (άρα πόσοι άνθρωποι συμφωνούν με αυτό;).
Στο
προηγούμενο ΦΕΚ 11 Β΄/15-01-2017, -που πλέον καταργείται-, στην σελίδα
209 στο άρθρο 1 ο ορισμός της ''έννοιας των μηνυμάτων κοινωνικού
περιεχομένου'' είναι διαφορετικός, ο αυτονόητος και φυσιολογικός.
Η νέα ΚΥΑ εμπλουτίζεται ....από τις πεφωτισμένες; ιδέες.....
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου