Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

0 Δρ Tasuku Honjo=ΝΟΒEL Ιατρικής 2018=ο ΙΟΣ της ΚΟΡΩΝΑΣ είναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ όχι ΦΥΣΙΚΟΣ

 Ο ιαπωνας Καθηγητής Φυσιολογίας & Ιατρικής, Δρ Tasuku Honjo (ΝΟΒEL Ιατρικής το 2018)*, προκάλεσε αίσθηση στα ΜΜΕ λέγοντας ότι ο ιός της κορώνας δεν είναι φυσικός. 

Αν ήταν φυσικός δεν θα έχει επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο έτσι. Διότι, ανάλογα με τη φύση, η θερμοκρασία είναι διαφορετική σε διαφορετικές χώρες. 
Αν ήταν φυσικός θα επηρέαζε μόνο χώρες με την ίδια θερμοκρασία με την Κίνα. Αντ 'αυτού, εξαπλώνεται σε μια χώρα όπως η Ελβετία, με τον ίδιο τρόπο που εξαπλώνεται σε ερημικές περιοχές. Ενώ αν ήταν φυσικό, θα είχε εξαπλωθεί σε κρύα μέρη, αλλά θα είχε πεθάνει σε ζεστά μέρη. 


Έχω κάνει 40 χρόνια έρευνας για ζώα και ιούς. Δεν είναι φυσικό. Κατασκευάστηκε και ο ιός είναι εντελώς τεχνητός. 
Εργάστηκα για 4 χρόνια στο εργαστήριο Wuhan στην Κίνα. Γνωρίζω καλά όλο το προσωπικό αυτού του Εργαστηρίου. Τους τηλεφώνησα μετά το ατύχημα της κορώνας, αλλά, όλα τα τηλέφωνά μου ήσαν νεκρά για 3 μήνες. Είναι πλέον κατανοητό ότι όλοι αυτοί οι τεχνικοί Εργαστηρίου είναι νεκροί. 
Με βάση όλες τις γνώσεις και τις έρευνές μου μέχρι σήμερα, μπορώ να το πω αυτό με 100% αυτοπεποίθηση ότι η Corona δεν είναι φυσική. Δεν προήλθε από νυχτερίδες. Η Κίνα το κατασκεύασε. Αν αυτό που λέω σήμερα αποδειχθεί ψεύτικο τώρα ή ακόμα και μετά το θάνατό μου, η κυβέρνηση μπορεί να αποσύρει το βραβείο μου Νόμπελ, αλλά, η Κίνα ψεύδεται και αυτή η αλήθεια μια μέρα θα αποκαλυφθεί σε όλους.

ΝΟΒEL Ιατρικής το 2018: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%B1%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CF%85_%CE%A7%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου