Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

0 Αντίδραση στην κάρτα του πολίτη.

Καλημέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και πολύ πολύ κουράγιο σε εσάς και σε όλους τους Έλληνες.
Είμαι από Πάρο. Ενημερώνομαι συχνά και από το μπλόγκ σας όπως και από άλλα πατριωτικά μπλόγκ. Συμμερίζομαι τον αγώνα σας και μακάρι όλοι οι Έλληνες να ήταν σαν και εσάς. Δυστυχώς ο υπουργός Εσωτερικών κατάγεται από το νησί μου. Εδώ δεν κινείται φύλλο. Η όποια αντίδραση, αν υπάρχει γίνεται μόνο μυστικά μεταξύ μας γιατί σε όλο το νησί υπάρχουν κολλητοί του φίλοι. Αντίδραση εννοώ ως προς την κάρτα του πολίτη.
Είμαστε σοκαρισμένοι όλοι. 
Από την άλλη υπάρχει ένας διάχυτος φόβος μην καρφωθούμε όσοι αντιδρούμε γιατί νομίζω ότι είναι πανεύκολο αν αντιληφθεί ο υπουργός  κάτι να διαλύσει τον όποιο αντιδρώντα. Η οικογένεια μου ολη είμαστε μικροεπαγγελματίες με μικρά και μωρά παιδιά και τα αδέλφια μου και ο άντρας μου. Ολοι οι δημόσιοι υπάλληλοι δε, είναι δικοί του. 
Δικοί του και ρουφιάνοι  υπάρχουν παντού!
Αυτό όμως που θέλω να σας πώ, είναι ότι γνωρίζω προσωπικά τον εκπρόσωπο του στο πολιτικό του γραφείο στην Πάρο. Είμασταν κολλητοί πριν πολλά χρόνια βέβαια, και σας διαβεβαιώ ότι είναι ή ήθελε πάντα να φαίνεται καραΧριστιανός Ορθόδοξος.Υπήρξε και  μέλος του εκκλησιαστικού συμβουλίου της Εκατονταπυλιανής. Καταλαβαίνετε ότι και εγώ τα έχω χάσει με όλα αυτά. Εκτιμώ ότι η κάρτα του πολίτη είναι εντολές στον Ραγκούση εξ άνωθεν (σκοτεινές δυνάμεις) και ότι ο εκπρόσωπος του εδώ σίγουρα θα ποντάρει στην αντίδραση του κόσμου.
Πολύς κόσμος εδώ είναι με όλους τους αντιδρώντες στην κάρτα. Εύχομαι η συγκέντρωση στην Αθήνα να έχει πολύ κόσμο. Μακάρι να μπορέσω να έρθω. Είμαστε μαζί σας. Η μόνη διέξοδος είναι η αντίδραση στα σχέδια τους. 

Προχωρήστε!!!

 Πηγή  e-mail αναγνώστη μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου