Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

0 Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ YOUTUBERS

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ YOUTUBERS ΣTH ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ, ΣΤΙΣ 20/3/2011.


Φίλοι και συμμαχητές,

Στις μέρες μας έλαχε να υποστούμε ακόμα μια υποτίμηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, αυτή τη φορά στην ελευθερία της συνείδησης.

Μας ζητούν να υποκύψουμε στον εκβιασμό των παγκοσμιοποιητών και να δεχτούμε να παραλάβουμε τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες. Έτσι θα έχουμε έναν μοναδικό αριθμό που θα μας επιτρέπει να κάνουμε τραπεζικές συναλλαγές, να σπουδάζουμε, να αναζητούμε εργασία, να ασφαλιζόμαστε, να δηλώνουμε την ταυτότητά μας στο γάμο, στην βάφτιση του παιδιού μας , να παίρνουμε τη σύνταξή μας και φυσικά να μπορούμε να πεθάνουμε εν γνώσει τους.

Είμαι τόσο νέος που δεν μπορώ ακόμα να τα σχεδιάσω όλα αυτά. 

Σίγουρα όμως μπορώ να παρατηρήσω ότι το κόστος της εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος φακελώματος είναι πανάκριβο κι εγώ όπως και οι συμμαθητές μου δεν έχουμε σχολικά κτίρια της προκοπής ενώ πρόκειται να χαθούν περισσότερα.

Μπορώ να νιώσω την οικονομική ανασφάλεια του πατέρα μου που του μειώσανε το μισθό.

Την ίδια στιγμή που η αδελφή μου μένει άνεργη ο παππούς μου μετράει τη πενιχρή του σύνταξη και «δεν βγαίνει».

Εγώ άραγε σε ποια κοινωνία θα βγω?

Τι διαφορετικό θα μου διασφαλίσει η νέα ταυτότητα παρά μόνο το ηλεκτρονικό φακέλωμα ?

Τι κι αν ανήκω σε ένα κοινωνικό σύνολο που και καταρρέει καθημερινά αλλά και ελεύθερο δεν θα είναι?

Τι χειρότερο για μένα και τη γενιά μου να βλέπουμε ένα μέλλον ….χωρίς «μέλλον» και χωρίς να μπορεί κανείς να μου εγγυηθεί ΤΙΠΟΤΑ?

Πρέπει να μπω στη σκοτεινή φυλακή του νεοταξίτικου κόσμου χάνοντας την Ελευθερία μου, την Πίστη μου, την Πατρίδα μου για να πετύχω ….ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ?

Για να κερδίσω τα «χαμένα» και να χάσω πάλι τα…χαμένα?!!

Είμαι νέος αλλά από την Ιστορία μας έχω διδαχτεί ότι μια χούφτα αδούλωτων και τολμηρών ψυχών έκανε πάντα τα «θαύματα». Θέλω να ακολουθήσω το παράδειγμά τους και να μη φοβάμαι σαν τους άλλους της γενιάς μου που δεν φοβούνται ούτε και «γονατίζουν» μπροστά στον όγκο των πολλών.

Μπορεί να είμαι οργισμένος με όσους υποθήκευσαν το μέλλον μου αλλά τώρα είναι δεν είναι ώρα για κριτική αλλά για αποφάσεις.

Είμαι σίγουρος ότι κανείς από όσους μ΄ ακούνε αυτή τη στιγμή δεν χρειάστηκε να «φακελωθεί» για να προκόψει και ν΄ απολαύσει τη ζωή του. Ούτε οι παππούδες ούτε οι γονείς μου. Γιατί θα πρέπει να αναγκαστούμε εμείς, η νέα γενιά να βιώσουμε αυτόν τον εφιάλτη?
Δεν θέλω η ζωή μου να περνά από τα μικροσκόπιο κάθε

«αδιάκριτου» ούτε να δηλώσω «αριθμός» για να μπορώ να υπάρχω.
Αφού άλλοι με οδήγησαν σε οικονομική πτώχευση,

τουλάχιστον ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να αρνηθώ να συμβιβαστώ με μια πτώχευση αξιών.
Γεννήθηκα σε μια απελευθερωμένη πατρίδα, ελεύθερων

πολιτών και τώρα πρέπει να δεχτώ την μείωση της κυριαρχίας της αλλά και της δικής μου μπαίνοντας οικειοθελώς σε ένα υποτιθέμενο σύστημα ασφαλείας; Είμαστε μήπως σ΄ όλη μας τη ζωή ύποπτοι;
Μου ζητάνε σαν νεολαία να φέρω αλλαγές που θα βελτιώσουν

τον κόσμο και τη ποιότητα ζωής. Αλλά πώς μπορεί ένας «φυλακισμένος» να αντιληφθεί, να διαμαρτυρηθεί, να πολεμήσει και να αλλάξει καταστάσεις και πράγματα;
Η ζωή μου σίγουρα δεν είναι γεμάτη από εμπειρίες αλλά σας

βεβαιώνω ότι όσο μπορώ θέλω να τη γεμίσω με εμπειρίες της επιλογής μου. Μια εμπειρία που έχω επιλέξει είναι να ζήσω ΕΛΕΥΘΕΡΑ.

Σας βεβαιώνω ότι θα υπάρχω έστω κι αν δεν έχω ΚΑΝΕΝΑΝ αριθμό αλλά μόνον τη προσωπικότητά μου.

Να μη φοβόμαστε και να είμαστε σίγουροι ότι, με τη βοήθεια του Θεού αλλά και την ελευθερία για την οποία τόσο αίμα χύθηκε, η ζωή μας θα συνεχιστεί

Θα σταματήσει να είναι ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ μόνο όταν δεχθούμε να γίνουμε κοπάδι ζώων υπό έλεγχο και δυστυχώς αυτή η νέα ταυτότητα θα ασκεί έναν ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ.

Καλύτερα λοιπόν μιας ώρας ελεύθερη ζωή……!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου