Η InstaShop ΚΑΙ η ΕΞΑΓΟΡΑ της ΡΥΘΜΙΣΤΗΚΕ-ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ
από την ΕΝDEAVOR HELLAS την ΜΚΟ (=αφορολόγητη) τραπεζικών εργασιών της ΜΑΡΕΒΑΣ
από την ΕΝDEAVOR HELLAS την ΜΚΟ (=αφορολόγητη) τραπεζικών εργασιών της ΜΑΡΕΒΑΣ
https://endeavor.org.gr/endeavor-member-instashop-gets-acquired-by-delivery-hero/?fbclid=IwAR1nebh1O1U0SbaShNucKP7pshvqab8hIBuGEcEY5JHd7RdDk-5Wbb_6_Ww
Συγχαρητήρια από τον Κυρ. Μητσοτάκη για την εξαγορά-ρεκόρ εταιρείας ελληνικών συμφερόντων
27 ΑΥΓ 2020 - https://www.ert.gr/frontpage/sygcharitiria-apo-ton-kyr-mitsotaki-gia-tin-exagora-rekor-etaireias-ellinikon-symferonton/
Με ανάρτησή του στο twitter ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη την εταιρεία ελληνικών συμφερόντων Instashop για την εξαγορά – ρεκόρ επιχείρησης Start-up, μιας από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ευρύτερη περιοχή.
«Συγχαρητήρια στην InstaShop, για τη μεγαλύτερη εξαγορά ελληνικής ίδρυσης Start-up επιχείρησης που έχει γίνει ως τώρα. Με δραστηριότητες Έρευνας και Ανάπτυξης που έχουν έδρα την Ελλάδα και αρχική ελληνική επένδυση, καταδεικνύει πως το οικοσύστημα των Start-up που έχουμε ανθεί και ενδυναμώνεται συνεχώς» επισήμανε στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.
Η εταιρεία Instashop είναι ελληνικών συμφερόντων και εξαγοράστηκε για 360 εκατ. δολάρια από τον κολοσσό Delivery Hero, που έχει έντονη παρουσία στο χώρο του delivery στην Ελλάδα.
To Instashop σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, κατάφερε να αναπτύξει γρήγορα και επιτυχημένα το μοντέλο του on-demand grocery και όχι μόνο, σε πολλαπλές αγορές – πόλεις, ειδικά την περίοδο του lockdown, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ αλλά και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε αυτοί θελήσουν, ακόμη και μόλις μισή με μία ώρα μετά από την παραγγελία.
Τo μεγαλύτερο deal startup εταιρείας ελληνικών συμφερόντων σηματοδοτεί η συμφωνία που έκλεισε η InstaShop για την εξαγορά της από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι του ποσού – ρεκόρ των 360 εκατ. δολαρίων, έγραψε το διεθνούς κύρους Bloomberg.
Το InstaShop δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ αλλά και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε αυτοί θελήσουν, ακόμη και μόλις μισή με μία ώρα μετά από την παραγγελία.
Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του Γιάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, με στόχο να καλύψει το κενό που εντόπισε στις διαδικτυακές αγορές τροφίμων στην περιοχή.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου