Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκκλησία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκκλησία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

0 Στο Ναύπλιο βγήκαν στα μπαλκόνια και έψαλαν τον Ακάθιστο ύμνο κρατώντας εικόνες της Παναγίας και κεριά.

Πολίτες του Ναυπλίου βγήκαν στα μπαλκόνια τους και έψαλαν όλοι μαζί το ‘»Τη Υπερμάχω’. στην Παναγία , σαν κοινή δέηση μιας και οι εκκλησίες στο Ναύπλιο καθώς και σε όλη την Ελλάδα είναι κλειστές με απόφαση της Ελληνικής κυβέρνησης , Παρασκευή 20

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

0 Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, Η “ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ” ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Ο χρόνος που μας απομένει μέχρι να δεχθούμε την τελική επίθεση των δυνάμεων του Αντίχριστου, είναι λίγος και γι’ αυτό δεν πρέπει να τον σπαταλάμε σε άνευ σημασίας ενδιαφέροντα. Αυτό είναι ο κανόνας σήμερα, αν θέλουμε να μην μας πιάσουν στον ύπνο οι εξελίξεις. Πρέπει όμως να κάνετε και σεις μία υπέρβαση και να πάτε κόντρα στο σύστημα του Αντίχριστου, που σας κοιμίζει καθημερινά με τα ίδια και τα ίδια πράγματα, εδώ και πέντε χρόνια. Και αν ακούσετε σημερινές τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές εκπομπές και ακούσετε και τις ίδιες εκπομπές πριν τρία χρόνια, θα δείτε πως τίποτα δεν έχει αλλάξει. Τα ίδια λένε.
ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΑΛΛΟ ΠΙΑ.

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

0 Βίντεο & Φωτορεπορτάζ από την εικόνα του Ταξιάρχη που δακρύζει στη Ρόδο !


Από νωρίς το πρωί όταν άνοιξαν τις πόρτες τις εκκλησίας, συνειδητοποίησαν ότι οι δυο εικόνες του Ταξιάρχη στον Ιερό Ναό Ταξιαρχών στο Παλιό Νεκροταφείο Ιαλυσού δάκρυζαν. Έκτοτε πλήθος πιστών συρρέει στην εκκλησία για να προσκυνήσει την Εικόνα. Τώρα συνεχίζει να δακρύζει η μεγάλη εικόνα του Ταξιάρχη.

Περίπου στις δυο το μεσημέρι, στο σημείο μετέβη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρόδου κ. Κύριλος, ο οποίος προσκύνησε την εικόνα, την εξέτασε και έδωσε εντολή ...

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

0 Όσες ευχές και να διαβάστηκαν, η λάρνακα του Αγίου Δημητρίου δεν άνοιξε εφέτος…


Σήμερα το απόγευμα, αναχώρησε αντίγραφο της Παναγίας Τριχερούσας από τον Άγιο Δημήτριο προς την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης όπου ανήκει. Μετά την παράκληση προς την Παναγία ακολούθησε ο καθαγιασμός του Αγίου Μύρου από την λάρνακα του Αγίου. Την ώρα που ο Μητροπολίτης Άνθιμος διάβαζε ευχές και έκανε δεήσεις προς τον Άγιο, είδα με τα ίδια μου τα μάτια, όπως και όλος ο κόσμος την λάρνακα να ανοίγει μόνη της, να ξεχειλίζει από μύρο και να ευωδιάζει στο δευτερόλεπτο όλος ο ναός από το μύρο του Αγίου μας. Πραγματικά ήταν κάτι που δεν το είχα ξαναζήσει και για μια ακόμη φορά θαύμασα την δύναμη της πίστεως μας. Ο άγιος να είναι προστασία για όλους μας.

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

0 ΣΚΑ(ε)Ι όλη η αλήθεια για το ντοκιμαντέρ

Tο πολυδιαφημισμένο ντοκιμαντέρ «Βατοπέδι: Όλη η αλήθεια» που με τόση περηφάνια παρουσίασε ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ δεν ανέτρεψε την εμπεδωμένη άποψη που υπάρχει στην κοινωνία ότι η υπόθεση Βατοπεδίου είναι ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της δεκαετίας. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόκειται για μια δημοσιογραφική έρευνα, αλλά για μια πληρωμένη παραγωγή από την ίδια τη μονή Βατοπεδίου.

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

0 Ο Οσίος Νείλος ο Μυροβλύτης, δια τας ημέρας μας.


Ο Όσιος Νείλος ο Μυροβλύτης έζησε τον 16ο αιώνα και από τον Άγιο Πέτρο, ορεινό χωριό του Πάρνωνα Κυνουρίας του Νομού Αρκαδίας.

Aσκήτευσε στο Άγιο Όρος, στο σπήλαιο του Αγ. Πέτρου του Αθωνίτη (στο Καραβοστάσι) επί πολλά χρόνια και είναι άγνωστο πώς τρεφόταν αφού το σπήλαιο είναι απρόσιτο.
Πέθανε ειρηνικά στις 12 Νοεμβρίου 1651, στο απλό κελλάκι που έχτισε μέσα στη σπηλιά του.  Κατά την ανεύρεση των λειψάνων του έγιναν πολλά θαύματα ενώ μέσα από τον τάφο του ανάβλυζε μύρο που γιάτρευε τους πιστούς και έφθανε μέχρι τα απότομα βράχια τής παραλίας, από όπου με βάρκες οι ναυτικοί το μάζευαν. Το λείψανο του βρίσκεται στο μοναστήρι της Μεγίστης Λαύρας στο οποίο είχε ασκητεύει για κάποιο διάστημα ο Όσιος.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Οσίου Νείλου, οι προφητείες του για τα έσχατα χρόνια:

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

0 Έντρομο το Πατριαρχείο της Μόσχας από το Αντι-Παπικό κίνημα του Ρώσικου λαού, διαβεβαιώνει ότι εις την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, δε θα προδοθεί η Ορθόδοξος Πίστη!

Το Πατριαρχείο της Μόσχας καθησυχάζει το Ρώσικο λαό ότι δεν θα αναγνωρισθεί εξουσία του Πάπα επί της Ορθοδόξου Εκκλησίας και ότι δεν θα υπογραφεί ουδεμία συμφωνία με τους Παπικούς.

Διαβεβαιώνει επίσης ότι η Μεγάλη Σύνοδος δεν θα είναι Οικουμενική Σύνοδος και επισημαίνει ότι, εάν επιχειρηθεί από κάποιους Ορθοδόξους να προσλάβει χαρακτήρα Οικουμενικής Συνόδου, τότε το Πατριαρχείο της Μόσχας θα αντιδράσει και δεν θα την αναγνωρίσει.

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

0 Σαν άλλη Ντόρα ο Ιερώνυμος,δήλωσε πως θα κάνει "τα πάντα" για την εκκλησία και την πατρίδα του..

Δεν μας είπε όμως ποια ακριβώς είναι η πατρίδα του..Γιατί το χρήμα και οι "μπίζνες" δεν έχουν πατρίδα.
Όλα στο βωμό του χρήματος λοιπόν.Ακόμα και η θρησκεία..Κάνουν μπίζνες με φανατικούς ισλαμιστές..την εκκλησιαστική περιουσία και τις ελληνικές εκτάσεις.
"Για την Εκκλησία και την πατρίδα θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου" δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για το πρόσφατο ταξίδι του στο Κατάρ.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

1 Βαρθολομαίος: «Υπακοή» στη Νέα Τάξη (Οικουμενισμός)



Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δραστηριοποιείται και αυτός εντόνως και ασυστόλως για να τσακίσει τις αγωνιστικές αντιστάσεις στο εσωτερικό της Ορθοδοξίας: Αντιστάσεις εναντίον της αποδόμησής της και της υποταγής της στους κοσμικούς άρχοντες της Νέας Τάξης.
Δεν είναι τυχαία αυτή η εντατικοποίηση των οικουμενιστικών δραστηριοτήτων του Βαρθολομαίου σήμερα.
Σήμερα έχει εξαπολυθεί η τελευταία έφοδος των αφεντικών τής διεθνούς βαρβαρότητας και των πολύχρωμων μπράβων τους για την ολοκληρωτική άλωση και διάλυση της χώρας μας και του λαού της.

0 Αποδείξη Οικομενισμού και κατάλυσης Ορθοδοξίας.



Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

0 Αγιορείτες Πατέρες: ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΡΤΙΑΡΧΗ, ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.


Διαμαρτυρία (από Άγιον Όρος)

Οι υπογράψαντες την «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» Αγιορείτες Πατέρες, εν όψη της επισκέψεως του Οικουμενικού Πατριάρχου στον Άγιον Όρος, διαμαρτύρονται δια την συνεχιζόμενη οικουμενιστική γραμμή του Πατριάρχου έναντι της παναιρέσεως του οικουμενισμού και του παπισμού, με ελάχιστο χρέος τους, την αποχή τους από την επίσημη υποδοχή του Πατριάρχου, εις ένδειξιν διαμαρτυρίας.

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

3 Και ιερείς στο κόλπο της νέας τάξης.

LionLogo

Μετά από πολύ σκέψη για το αν πρέπει να μεταφέρω στον κόσμο, αυτό που είδα με τα μάτια μου στη Ρόδο, στις ολιγοήμερες διακοπές μου, έφτασα στο συμπέρασμα και ελπίζω να μην επηρεάσω αρνητικά κανένα χριστιανό. Σας παραθέτω τις φωτογραφίες αυτές και θέτω το ερώτημα σε όλους μας. << Μήπως έφτασε η στιγμή να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας?>> Δεν είναι δυνατό να υπάρχει σταυρός ύψους 18 μέτρων στο περίχωρο της Ιεράς Μονής Φιλέρημου στο δρόμο του μαρτυρίου, τον παρατηρώ και τι βλέπω, πως είναι μια προσφορά από την μασονική στοά LIONS.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

0 Το μηνυμα του Χριστου σχετικα με τα ιερατεια..

Ο Λόγος του Κυρίου μας, μπορεί να απευθύνεται στο ιερατείο της εποχής Του, αλλά αυτή είναι μόνο η πρώτη εντύπωση. Απευθύνεται στο κάθε μορφής ιερατείο. Εκκλησιαστικό, πολιτικό, τραπεζικό, ποδοσφαιρικό, καλλιτεχνικό, επιχειρηματικό, στρατιωτικό, αστυνομικό, πανεπιστημιακό και σε όποιο και όποιου είδους φανταστεί κανείς.
Γενικά στοχεύει και καυτηριάζει την λεγόμενη καμαρίλα (το σύνολο των ανεπίσημων μυστικοσυμβούλων, που παρασκηνιακά ασκούν εξουσία, επηρεάζοντας ως προς τη λήψη αποφάσεων ένα ισχυρό άτομο, που έχει συνήθως πολλές δικαιοδοσίες).
Και όπως όλοι οι Λόγοι του Χριστού, είναι πάντα επίκαιρος και αληθής.

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

2 Και μετά απορούν κάποιοι γιατί η επίσημη εκκλησία δεν παίρνει θέση για την κάρτα του πολίτη. Γίνετε κόρακας κορακιού μάτι να βγάλει;

Τη δουλεία έχουν αυτά τα σύμβολα μέσα στις εκκλησιές και από ποτέ έγινε μονόφθαλμος ο θεός; Και μην μου πείτε ότι το τρίγωνο συμβολίζει τον τριαδικό θεό.



                             





 Μήπως λέω εγώ τώρα βλέπετε και καμία ομοιότητα με αυτά τα σύμβολα εδώ;

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

0 Το σχόλιο του μοναχού Πρόδρομου Γρηγοριάτη (Άγιον Όρος) στην δημόσια διαβούλευση για την "ηλεκτρονική διακυβέρνηση"

Η Ελλάδα είναι μία χώρα όπου οι άνθρωποι μάθαμε να ζούμε ελεύθεροι.
Αυτός ο τρόπος της ζωής μας έγινε παράδειγμα για όλον τον κόσμο γεννώντας τον Χριστιανισμό και την Δημοκρατία.
Δυστυχώς οι δυνατοί, που δανείζουν όλον τον πλανήτη, τα πλούσια τεχνολογικά μέσα που διαθέτουν αντί να τα θέσουν στην υπηρεσία των κόσμου διαφαίνεται ότι θέλουν δι’ αυτών να εκμεταλλευθούν τους λαούς επιβάλλοντας ένα νέο μεσαίωνα.

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

0 Ομιλία του π. Σαράντη Σαράντου για την κάρτα του πολίτη.

Την τρίτη 4/1/11 και ώρα 11 π.μ. θα μιλήσει ο πάτερ Σαράντης Σαράντος ως εκπρόσωπος της συντονιστικής επιτροπής κατά της κάρτας πολίτη και των Έλληνων youtuber στο KAPPA RADIO 87,9 FM.

Η ομιλία  θα μεταδοθεί ζωντανά και μέσω διαδικτύου στο kapparadio.gr
Παρακαλούμε να μην την χάσει κανείς!

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

0 ΜΕ ΜΑΤ,ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ "ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΓΑΠΗΣ":ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ-ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!

Με συνθήματα “Ο λαός απαιτεί οι προδότες στο Γουδί”, “Μπουζούκια κάνατε τις εκκλησίες” και οργισμένες διαμαρτυρίες υποδέχθηκαν οι κάτοικοι τις υψηλές προσωπικότητες της Πολιτείας και της Εκκλησίας για την συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα. Πρωτοφανής η αστυνομική παρουσία, σύμφωνα με πληροφορίες, διεξήγαγε “προληπτικές προσαγωγές” ακόμη και μέσα από την εκκλησία!

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

0 Αργολίδος Ιάκωβος "Την Κάρτα του Πολίτη δεν την παίρνουμε, ας πεθάνουμε από την πείνα"

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το ιερατικό συνέδριο της Ιεράς Μητροπόλεώς Αργολίδος  κατά το οποίο ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Ιάκωβος μίλησε για την "Κάρτα του Πολίτη".
Ο Μητροπολίτης Αργολίδος αναφερόμενος στο θέμα της «Κάρτας του Πολίτη», μεταξύ άλλων τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν το συζητάμε καν»

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

3 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ YOUTUBERS

Οι  Έλληνες YOUTUBERS,  οι ελεύθερα σκεπτόμενοι Έλληνες πολίτες, θα επιθυμούσαμε να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας ότι κακοπροαίρετοι εκκλησιαστικοί και παραεκκλησιαστικοί κύκλοι έχουν στοχεύσει ιερείς με ελεύθερο λόγο,

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

0 ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Σήμερον, Δευτέρα στις 22/11/2010

Προς τους μαχητάς της πίστεως, συλλαλητήριο θέατρο Ακάδημος Αθηνών:

Το 1985 ενωμένοι όλοι οι Έλληνες πιστοί κάθε θρησκευτικής παρατάξεως, δώσαμε μάχη έξω απ’ τη Βουλή των Ελλήνων. 
Δεκάδες χιλιάδες μαχητές κακοποιήθηκαν βάναυσα από τα ΜΑΤ της ψευδοσοσιαλιστικής κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ.