Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φακέλωμα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φακέλωμα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

0 Το Σφράγισμα είναι εδώ και τώρα !

Αναλυτικά, οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν πως θα εμφυτεύσουν το chip RFID σε όλους τους Αμερικανούς πολίτες μέσα στο 2013.
Προσπάθησαν να αποκρύψουν τον πραγματικό σκοπό της κάρτας πολίτη – chip RFID λέγοντας πως την δημιούργησαν για να αυτοματοποιηθεί το σύστημα ασφάλισης και υγείας των ΗΠΑ.
Αυτό ήταν όμως μόνο η πρόφαση. Οι ΗΠΑ τρέχουν να προλάβουν το 2013 στήνοντας εδώ και τώρα ένα σύστημα μπλοκαρίσματος πιστωτικών και αναλήψεως καρτών των Αμερικανών πολιτών. Οι ίδιοι οι Αμερικανοί πολίτες δεν το έχουν ακόμη αντιληφθεί, αλλά από το 2013 όποιος Αμερικανός πολίτης δεν φέρει το chip RFID στο σώμα του εμφυτευμένο, δεν θα μπορεί να κάνει καμμία ανάληψη χρημάτων και καμία συναλλαγή με το κράτος ή με άλλον ιδιώτη. Όπως το λένε και οι προφητικές γραφές.. Το σύστημα μπλοκαρίσματος αναλήψεων και ακύρωσης καρτών έχει ήδη ενεργοποιηθεί. Πως το ξέρω αυτό ?

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

0 Σκέφτονται να κάνουν υποχρεωτική την Κάρτα Αποδείξεων;

Διέρρευσε στις εφημερίδες πριν λίγες ημέρες το σχεδιαζόμενο νέο φορολογικό νομοσχέδιο. Σύμφωνα με αυτό, τα φυσικά πρόσωπα σχεδιάζεται να φορολογηθούν με ένα σύστημα εσόδων-εξόδων. Από τα συνολικά έσοδα, θα αφαιρούνται οι δαπάνες που υποστηρίζονται με αποδείξεις και το εναπομένων ποσό θα φορολογείται με φόρο 25% έως 45%. Θα φορολογούνται δηλ. τα χρήματα που δεν ξοδέψαμε...

Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τα προσωπικά μας εισοδήματα και τις αποδείξεις που καταθέσαμε φέτος, προκύπτει πενταπλασιασμός του φόρου σε σχέση με αυτόν που θα πληρώσουμε φέτος, χρησιμοποιώντας την μικρή κλίμακα του 25% !!!

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

0 TrapWire , ο πανεπόπτης οφθαλμός που παρακολουθεί κάθε σας κίνηση.

Πρόσφατες εκθέσεις που δημοσιεύθηκαν από το WikiLeaks έχουν αποκαλύψει ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ χρησιμοποιεί εξαιρετικά προηγμένο λογισμικό υποκλοπής spyware για να παρακολουθή τους ίδιους τους πολίτες της.


Το σύστημα, που ονομάζεται TrapWire, φέρεται να έχει πρόσβαση σε όλες τις κάμερες παρακολούθησης σε εθνικό επίπεδο και στέλνει τα δεδομένα που συλλέγονται σε μια κεντρική βάση δεδομένων, όπου αποθηκεύονται οι εικόνες.
Το RT αποκαλύπτει περισσότερα για το μυστηριώδες λογισμικό.

0 ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ....Τσιπάκια εντοπισμού ενέκρινε η Αρ. Πρ. Δεδομένων!

αρθεί καιρός, που θα σας πουν να βουλωθείτε με τη βούλα του Σατανά.Να μη βουλωθείτε. Αν βουλωθείτε και στου βοδιού το κέρατο να κρυφθείτε θα σας βρουν" τάδε έφη Πατροκοσμάς.
"Και έκαμνε πάντας, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλούσιους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, να λάβωσι χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών και να μη δύναται μηδείς να αγοράση ή να ...πωλήση, ειμή ο έχων το χάραγμα, ή το όνομα του θηρίου, ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού.Εδώ είναι η σοφία’ όστις έχει τον νούν, ας λογαριάση τον αριθμόν του θηρίου διότι είναι αριθμός ανθρώπου και ο αριθμός αυτού είναι χξς" τάδε έφη Αποκάλυψη του Ιωάννη.

Καλώς τους και ας άργησαν. Ξεκινάει με γοργούς ρυθμούς η εξοικείωσή μας με το εθελούσιο (ή παρά τη θέλησή μας η Νέα Τάξη δεν ενδιαφέρεται για λεπτομερειες) "τσιπάρισμά μας".

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

0 Ιάπωνες και Γερμανοί «σφάζονται» για το «φακέλωμά» μας

Kε Χαρδαβέλλα δεν είναι το οικονομικό το κύριο πρόβλημά μας. Μας είναι αδιάφορο εάν οι Γερμανοί σφάζονται με τους Ιάπωνες για την έκδοση της Νέας Ηλεκτρονικής Ταυτότητας- Κάρτας του Πολίτη.


Δεν είναι αυτό το "σκληρό δίλλημα" του κου Μανιτάκη. Αυτό που έπρεπε να τον απασχολεί είναι το πως ΔΕΝ θα εκδώσει Νέα Ηλεκτρονική Ταυτότητα - Κάρτα του Πολίτη και όχι το πως θα διαλέξει τον "καλύτερο εκδότη της".


Μην χάνετε λοιπόν τον στόχο του προβλήματος. Καλά το ξεκινήσατε με το πρώτο σας δημοσίευμα. Μην μπερδεύεστε με τις λεπτομέρειες και μπερδεύετε και τον αναγνώστη σας...

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

0 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ: ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

Το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων έχει αποφασιστεί και προωθείται “εκ των άνω” χωρίς να προβάλλεται στα ΜΜΕ και χωρίς ασφαλώς να τίθεται σε διαβούλευση, έτσι ώστε να αποφευχθεί η μοίρα που περίμενε και την περιβόητη “κάρτα του πολίτη”.

Διοτί το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, αν και προωθείται συστηματικά από τις τρεις τελευταίες κυβερνήσεις, κανείς δεν το τολμά να το θέσει σε δημόσια διαβούλευση για ευνόητους λόγους: διότι κανείς δε ρωτά τον σύγχρονο “σκλάβο” αν του αρέσουν οι “αλυσίδες” του.

Είναι εμφανές ότι αυτή τη φορά το θέμα προωθείται αθόρυβα και κυριολεκτικά “κάτω από τη μύτη” πολιτών και φορέων.

0 Είμαστε όλοι υπό παρακολούθηση!!!!!!!!!

Ένα ακόμη βήμα για να γίνουμε γερμανική αποικία χάνοντας οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα, γίνεται με το «φακέλωμα» όλων μας από την αθώα φαινομενικά «κάρτα του πολίτη».
Ο «Μεγάλος αδελφός», όπως τον οραματίστηκε ο Όργουελ εγκαθίσταται πλέον στην Ελλάδα ώστε κάθε Έλληνας πολίτης να είναι εκτεθειμένος σε τράπεζες, αστυνομία, εφορίες ή ακόμη και ιδιώτες μέσω των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων που θα αντικαταστήσουν τα παλιά δελτία ταυτότητας.
Και γύρω από τον Έλληνα «Big Brother» έχει στηθεί ήδη ένας τρελός χορός εκατομμυρίων ευρώ με πρωταγωνιστές μία ιαπωνική εταιρεία και το γερμανικό εθνικό τυπογραφείο, που με τη βοήθεια των γνωστών-αγνώστων Ελλήνων μεσαζόντων συγκρούονται μεταξύ τους για το ποιος θα πάρει τη δουλειά γιατί «τα λεφτά είναι πολλά, Άρη μου». Και βέβαια, ήδη έχουν πάρει κεφάλι στη σύγκρουση οι Γερμανοί...

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

0 Ρουπακιώτης: Βραχιόλι εντοπισμού για αδειούχους κρατούμενους

Για να μην τρέφει κανείς την αυταπάτη ότι οι "αριστεροί" είναι εναντίον της ηλεκτρονικής παρακολούθησης και υπέρ της αξίας της ελευθερίας. "Αριστερός" υπουργός εισηγείται την εφαρμογή συστημάτων παρακολούθησης και γεωεντοπισμού αρχικά στους "κακούς" (δηλ. τους κρατούμενους) που αιτούνται αδείας. Για τους "καλούς"; ε! ας γίνει η αρχή από τους "κακούς" και αργότερα βλέπουμε πως θα εφαρμοστεί και στους "καλούς"...

0 NYT: Αυτά δεν πρέπει να λέγονται κινητά τηλέφωνα. Πρέπει να τα ονομάσουμε "συσκευές εντοπισμού"

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό άρθρο των NEW YORK TIMES με το οποίο καταλαβαίνει κανείς σε τι παιχνίδι έχει εμπλακεί εν αγνοία του. Βέβαια το θέμα είναι αφού ενημερωθεί και πάψει να υφίσταται η άγνοια, σε τι ενέργειες θα προβεί;


Θα το πετάξει, θα το κρατήσει για να το χρησιμοποιήσει για αυτό που φτιάχτηκε και μόνο όταν το έχει απόλυτη ανάγκη; ή θα συνεχίσει να το κουβαλάει εν ήδη φετίχ και θα αυτοθαυμάζεται επιδεικνύοντάς το;