Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εφορία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εφορία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

0 "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ των πολιτών - Αμφισβήτηση των επιβαλλόμενων φόρων Το διαβάσαμε από το: "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ των πολιτών - Αμφισβήτηση των επιβαλλόμενων φόρων

Έχει το Κράτος το δικαίωμα να φορολογεί έναν πολίτη, τα εισοδήματα του οποίου βρίσκονται κοντά ή κάτω από το όριο της φτώχειας και τα οποία μετά βίας επαρκούν για να καλύψει, αυτός, τις βασικές βιοτικές του ανάγκες.

Το ερώτημα αυτό γίνεται ακόμη πιο έντονο όταν τα λογιζόμενα ως “εισοδήματα” του πολίτη δεν είναι πραγματικά και αντικειμενικά, αλλά προκύπτουν από ένα “λογιστικό προσδιορισμό” (μέσω των “τεκμηρίων”) με βάση παλιές μεθόδους και πρακτικές, οι οποίες θεσπίστηκαν πολλά χρόνια πριν, σε άλλες εποχές και υπό άλλες συνθήκες.

“Όχι” απαντά ο κ. Γιάννης Σιάτρας, πρόεδρος της νέας πολιτικής κίνησης “Έλληνες Φορολογούμενοι – Κίνημα Πολιτών”(*) ο οποίος καλεί τους πολίτες να συστρατευθούν με το κίνημα και να αντιδράσουν.

Οι “Έλληνες Φορολογούμενοι”, με άρθρο που δημοσιεύθηκε στο site του κόμματος (www.forologoumenoi.gr)αναπτύσσουν...

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

0 ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ... ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ Α.Μ.Κ.Α ΚΑΙ Α.Φ.Μ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2014…



ΑΝΤΙΚΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Α.Φ.Μ ΚΑΙ ΤΟΥ Α.Μ.Κ.Α ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ , ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΟΡΗΓΕΙΤΕ ΟΠΩΣ Ο Α.Μ.Κ.Α ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ , ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ , ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ…

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

0 Έρχονται πρόστιμα σε όσους δεν έχουν… e–mail

ΝΕΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ(Έρχονται πρόστιμα σε όσους δεν έχουν… e–mail)

Νέα… ήθη και έθιμα ετοιμάζει το επιτελείο του Γιάννη Στουρνάρα αφού πλέον θα κινδυνεύουν με πρόστιμο από την εφορία όσοι δεν έχουν e-mail.
Σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα», το αργότερο μέχρι τον επόμενο Μάιο το υπουργείο Οικονομικών θέλει να έχει θέσει σε πλήρη λειτουργία το σύστημα που εφαρμόζουν από το 2000 ήδη η Ισπανία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες, με το οποίο η επίδοση όλων των πράξεων της διοίκησης στους πολίτες γίνεται ηλεκτρονικά μέσω e-mail.
Έτσι, μέσα σε δυο μήνες, κάθε φορολογούμενος υποχρεούται από την Εφορία να έχει αποκτήσει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορεί το Υπουργείο Οικονομικών να προχωρά στην ηλεκτρονική κοινοποίηση επιβολής προστίμων, πρόσθετων φόρων, και εισφορών, όπως επίσης και ατομικών ειδοποιήσεων για οφειλές που αν δεν εξοφληθούν εντός 40 ημερών η Εφορία θα μπορεί να προχωρά σε λήψεις μέτρων και κατασχέσεις....

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

0 Με πιο τρόπο δεν θα σας πάρει τα χρήματα από τον τραπεζικό σας λογαριασμό μισθοδοσίας η εφορία...Βίντεο

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

0 Δηλώσεις του Λουκά Παπαδήμου στην εφορία

Ο πρωθυπουργός της χώρας, που απεύθυνε συνεχώς εκκλήσεις για έμπρακτη στήριξη της πατρίδας από τους έχοντες, για επαναπατρισμό των κεφαλαίων και πάταξη της φοροδιαφυγής, για έσοδα 2,2 εκατ. ευρώ και κάτι ψιλά / χρόνο, πλήρωσε φόρο 511 ευρώ!







Ο κύριος Παπαδήμος, βέβαια, νομίμως δεν πληρώνει φόρο! Η Ευρωπαϊκή Ένωση, για τα δικά της παιδιά, τους υπαλλήλους της (προέδρους, επιτρόπους της ΕΕ και της ΕΚΤ) έχει θεσπίσει, οι αποδοχές τους να είναι ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΣ!




Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Λουκάς Παπαδήμος, λαμβάνει 1.400 ευρώ μηνιαίως για έξοδα παραστάσεως ως ακαδημαϊκός, τα οποία - προσέξτε - επίσης είναι αφορολόγητα!



Υπό διερεύνηση είναι αν και η σύνταξη που λαμβάνει από την Τράπεζα της Ελλάδος, της οποίας ήταν διοικητής επί κυβερνήσεων Σημίτη, είναι και αυτή αφορολόγητη! Ο πρώην τραπεζίτης διατηρεί και γραφείο στην Τράπεζα της Ελλάδος, Με προσωπικό. Αυτά, για το "μαζί τα φάγαμε".

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

0 [ΠΡΟΣΟΧΗ] Φορολογική δήλωση-ΔΕΗ-Χαράτσι

Στη φορολογική δήλωση που θα υποβάλλουμε φέτος εμφανίζεται πρώτη φορά ο κωδικός 205 (πίνακας 5) και ζητείται να αναγραφεί προαιρετικά ο αριθμός παροχής ρεύματος της κύριας κατοικίας.

Το στοιχείο αυτό θα βοηθήσει την εφορία να προχωρήσει στην ταυτοποίηση της παροχής ρεύματος και του χαρατσιού που δεν έχουμε πληρώσει. Χωρίς αυτό το στοιχείο είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο για την εφορία να μας εντοπίσει. Γιαυτό δεν συμπληρώνουμε τον κωδικό 205.


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!!!




(ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΙΛΙΟΥ)

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

0 ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ...ΕΦΟΡΟ

Απόλυτη εξουσία επί του ...χαρατσιού δίνει στον Έφορο το υπουργείο Οικονομικών, με εγκύκλιο που υπέγραψε στις 2 Μαρτίου ο αναπληρωτής υπουργός, Παντελής Οικονόμου.

Συγκεκριμένα, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ., αν διαπιστώνεται ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής της περ. β΄ του τελευταίου εδαφίου της παρ. 11, μπορεί να αποφασίσει είτε την καταβολή του...