Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

0 ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΔΑΣΚΑΛΑ.....

Α Π Α Ν Τ Η Σ Η

Στην από 7-3-2013 ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 1ου Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Υπουργείο Παιδείας
Περιφέρεια Ανατ.Μακεδονίας-Θράκης
Βουλευτές ΑΝ.Μακεδονίας και Θράκης
Βουλευτές Θεσσαλονίκης
Συντονιστικό Γραφείο Μειονοτικών
Πρωτοβάθμια Ξάνθης
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 24/θέσιου 1ου Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης

Πρωτίστως θα ήθελα να ευχαριστήσω το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τις εγκάρδιες ευχές του για την ταχεία ανάρρωσή μου,μετά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας μου,πλην όμως κατά τη διάρκεια αυτής και ενώ απουσίαζα σε άδεια,ο εν λόγω Σύλλογος (και για την ακρίβεια μερίδα του συλλόγου) κατέθεσε μια αναφορά εναντίον μου,η οποία με παραπέμπει συνειρμικά σε παρεμφερή αναφορά που είχε κατατεθεί εναντίον μου το σχολικό έτος 2010-2011,από τον τότε Σύλλογο και με ευθύνη του τότε Προέδρου του,ο οποίος υπέγραψε πρώτος και αυτήν τη στιγμή κατέχει βουλευτική έδρα Ζειμπέκ Χουσείν καθώς και του νυν Αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης Γ.Κουράκου.
Επειδή λοιπόν ο Σύλλογος κάνει μνεία σε υποτιθέμενο περιστατικό του έτους 2010-2011,αγνοώντας προφανώς τις τότε εξελίξεις,οφείλω να τον ενημερώσω ότι
1.Ακολούθησε του τότε ''περιστατικού''πειθαρχική διαδικασία,κατά την οποία αθωώθηκα.
2.Αποδείχτηκε κατά την πειθαρχική διαδικασία,ότι η τότε αναφορά,έγινε με δόλο και μάλιστα η συλλογή υπογραφών έγινε με επισκέψεις του τότε διευθυντή σε σπίτια γονέων.
3.Αποδείχτηκε ότι η τότε αναφορά υπηρετούσε προσωπικές και πολιτικές σκοπιμότητες των εμπλεκομένων.
4.Αποδείχτηκε ότι η τότε αναφορά κατετέθη στις 21 Ιουλίου 2011(!)με κλειστά σχολεία,πράγμα που δείχνει ότι κάποιοι πιθανόν να έχουν λόγο να εκμεταλλεύονται την απουσία μου,είτε λόγω ασθένειας,είτε λόγω θέρους.
Επειδή δεν επιθυμώ να αντικρούσω τις επιμέρους αόριστες κατηγορίες της αναφοράς,διότι τη θεώρησα φαιδρή στο σύνολό της,λόγω της αντιφαντικότητας της (κυρίως στο επίμαχο θέμα των ''λουκουμιών''τα οποία υποτίθεται ότι καταβρόχθιζα εν ώρα μαθήματος και αναρωτιέμαι πώς δεν έφεραν ίχνη ζάχαρης άχνης τα 100 και πλέον τετράδια που διόρθωνα καθημερινά),ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΑ ΕΞΗΣ
1.Σαφώς και ΔΕΝ επιθυμώ να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο 1ο μειονοτικό Ξάνθης,διότι ΔΕΝ εκτιμήθηκε δεόντως η τεράστια προσφορά μου, η πολύχρονη εμπειρία μου καθώς και η επιμόρφωσή μου στη μειονοτική εκπαίδευση επί σειρά ετών.
2.Ελπίζω να μου επιτρέψει το προεδρείο του συλλόγου να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε άλλο σχολείο,όπου οι αρμόδιοι θα κρίνουν την εγκυρότητα των πτυχίων μου και το 15 ετές και πλέον εκπαιδευτικό μου έργο,στο οποίο έχω αφιερώσει τη ζωή μου.
Επιπλέον
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ
1.Να διερευνήσουν τα γεγονότα του 2010-11 στο επίμαχο σχολείο ,καθώς και τις ευθύνες που αποδόθηκαν εις έκαστον εμπλεκόμενο.
2.Να διερευνήσουν ποια άτομα προϊσταντο και εμπλέκοντο τότε και τι θέσεις κατέχουν κατά την παρούσα συγκυρία στο πολιτικό και εκπαιδευτικό σκηνικό του Ν.Ξάνθης.

Τελειώνοντας θα ήθελα να ξαναευχαριστήσω το προεδρείο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Μειονοτικού Ξάνθης για τις ευχές του σε μένα.Αντεύχομαι και ελπίζω σε υγεία,ομόνοια,ευημερία και μακροημέρευση αυτών και καλή πρόοδο στα τέκνα των.

ΞΑΝΘΗ...8-5-2013



Με εκτίμηση



ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου