Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

0 Θέλω να σε θερμοπαρακαλέσω! Εσένα που δεν σε νοιάζει αν θα δοθεί το όνομα της Μακεδονίας...


Αποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητήριο αθήνας για την Μακεδονία

 
 

~ Θέλω να σε θερμοπαρακαλέσω! Εσένα που δεν σε νοιάζει αν θα δοθεί το όνομα της Μακεδονίας...

 

Εσένα που έχεις τους λόγους σου και δεν πήγες στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης και δεν θέλεις ν΄ακούσεις ούτε για εκείνο, που ετοιμάζεται στην Αθήνα στις 4 Φεβρουαρίου...

Έχεις κάθε δικαίωμα να μη συμφωνείς μαζί μας!

Στις 4 του Φλεβάρη, λοιπόν, μείνε σπίτι σου...

Και κάνε ό,τι σου κάνει κέφι.

Πήγαινε σινεμά ή θέατρο.
Ή ανέβα στα Τρίκαλα Κορινθίας για σκι 
(πήγε τις προάλλες κι ένας "φίλος" μου...)
Δες μια ταινία, κανένα ματς.
Ή ακόμα καλύτερα, παίξε εσύ μπάλα με τους "κολλητούς" σου.
Κάνε ό,τι σε ευχαριστεί!

Ένα μονάχα σου ζητάω.

Άσε μας εμάς να βγούμε να φωνάξουμε για την Μακεδονία μας!
Αποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητήριο αθήνας για την Μακεδονία
Μην προσπαθήσεις να καπηλευτείς τον ξεσηκωμός μας!
Και κυρίως!
Μη μας τον χαλάσεις!
Αποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητήριο αθήνας
Κι αν δεν θες ν΄ακούσεις εμάς, ρίξε πρώτα μια ματιά σ΄αυτούς που θέλουν να΄ναι μαζί μας...
 Αποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητήριο αθήνας για την Μακεδονία
Σχετική εικόναΑποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητήριο αθήνας για την ΜακεδονίαΣχετική εικόναΑποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητήριο αθήνας για την ΜακεδονίαΣχετική εικόνα
...ή άκουσε τον Σταμάτη, που γι΄αυτήν την "ξεροκεφαλιά" του, εδώ και χρόνια, είναι έξω απ΄όλα τα συστήματα...


"Μεγάλη η χαρά μου, βλέποντας την αληθινή Μακεδονία, να γεμίζει την Θεσσαλονίκη, ήρεμα και ειρηνικά για να διατρανώσει την αγάπη, την πίστη και την ομολογία της αληθινής Ελλάδας.
Υπάρχουν λοιπόν ακόμη Έλληνες. 
Υπάρχει ελπίδα. 
Υπάρχει αύριο. 
Και έρχονται, δώρο κι’ αυτά, από τον Αλέξανδρο, τον Κωνσταντίνο, την Σμύρνη, την Βασιλεύουσα, με οσμή Χριστού, με περηφάνεια και λεβεντιά Ελληνική.
Είμαι κι’ εγώ εκεί, χρόνια τώρα, είμαι κοντά σου, σε υμνώ, σε πιστεύω και κυρίως σε αγαπάω.
Από τα βάθη της ψυχής μου.
Ζήσε Ελλάδα μου. 

Κι’ άλλο, κι’ άλλο.

ΥΓ. 
Ευχή μου, να μην χτιστούν νέες πολιτικές και άλλες καριέρες, πάνω σ’ αυτό το γνήσιο ξέσπασμα, σ’ αυτήν την αγωνία, σ’ αυτήν την αυθόρμητη γλυκειά φωνή.
Γι’ αυτό όσοι «επώνυμοι», πίσω. 
Άλλος μιλάει τώρα.
Εγώ προσωπικά αυτό θα κάνω."
Stamatis Spanoudakis Σταμάτης Σπανουδάκης (OFFICIAL)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου