Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

2 Κυμπουροπουλος εναντιον ΝΔ και ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ: " Καλά δεν αναφέρομαι στο μόρφωμα Χρυσή Αυγή που ετοιμαστείτε να τα ρημάξουν όλα! Πως θα κάνουμε πολιτική με αυτό;"

Καλημέρα φίλοι μου καλημέρα!
Ναι στεναχωρέθηκα για τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών και τη μη δυνατότητα συμμετοχής μου αλλά δεν πειράζει θα συνεχίσω αυτό που έκανα και χωρίς αυτό. Αυτή η διαδικασία ήταν μια παράκαμψη στην πορεία της ζωής μου. Δυο μήνες πραγματικά άλλαξε η ζωή μου! Μπορεί να μην βρέθηκα στο Ευρωκοινοβούλιο, αλλά κέρδισα πολλές εμπειρίες, γνώση και συνάντησα ανθρώπους που πραγματικά είναι η Ελλάδα μας. Νιώθω καλά και ήρεμος που δε ξεπουλήθηκα για να έχω σίγουρη τη θέση και έκανα ένα καλό αγώνα με τους Πράσινοι.
Στεναχωρέθηκα γενικά για τα περισσότερα πρόσωπα που αποφασίσαμε να στείλουμε στην Ευρωβουλή... αναρωτιέμαι τι πολιτική θα ασκηθεί από αυτά τα άτομα και πως θα προστατεύσουν την Ελλάδα. Περιμένουμε βελτίωση; Καλά δεν αναφέρομαι στο μόρφωμα Χρυσή Αυγή που ετοιμαστείτε να τα ρημάξουν όλα! Πως θα κάνουμε πολιτική με αυτό;
Και τώρα θέλω να πω κάποια άλλα πιο γλυκά πράγματα για αυτήν την περίοδο. Αν στο πλευρό μου δεν είχα τους Mirella και τον Πάνο, τους δυο υπέροχους γονείς μου, δε θα μπορούσα να κάνω ούτε τα μισά από όσα έκανα και πήγα... όπως επίσης και τον αγαπημένο αδελφό Spiros ο οποίος πάνω από τις δυνάμεις του με στήριζε και έτρεχε στα διάφορα αγήνωντας πίσω τη ζωή του. Όταν έχεις φίλους που πιστεύουν σε εσένα όλα γίνονται αλλιώς και μιλώ για το ΦΙΛΟ μου Dimitris που επένδυσε ζωή για να πετύχει αυτό το ταξίδι. Αν δεν είχα όμως την ουσιαστική υποστήριξη της Β Πανεπιστημιακής ψυχιατρικής κλινικής Αθηνών από τους ειδικευόμενους συναδέλφους και φίλους (Alexia, Evi, Kostas, Ζορμπάς, Παπαζάχος, Dimitrios) καθώς και τους καθηγητές και επιμελητές μου, οι οποίο χωρίς τη βοήθεια τους δε θα μπορούσα να βρεθώ πουθενά. Εξίσου σημαντική είναι και η ηθική και, σε μεγάλο βαθμό, πρακτική βοήθεια που πήρα από την Angela και τους φίλους Ευα, Vaggelis, Antonia, Eva (είμαι τελείως ξεχασιάρης τώρα που το είδα ξανά). Τέλος να πω πως χωρίς αγάπη και έρωτα δεν πας πουθενά... για αυτό θέλω να σε ευχαριστήσω Zoi, που αν και μόνο εμείς ξέρουμε τα κύματα που περνάμε κάτι δυνατό υπάρχει στη ζωή μας.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για κάθε καλό λόγο που είπατε και να ξέρετε πως συνεχίζουμε...

Εδώ είμαστε!

Δεν είμαι επαναστάτης του Facebook, όμως η καρδιά μου πονά και ματώνει που φτάσαμε εδώ την Ελλάδα. Ματώνω που λέμε "μπορώ και άλλο", ενώ στην ουσία δεν αντέχουμε άλλο! Είναι κοροϊδία αυτό που έγινε σήμερα με τον ανασχηματισμό... Ελάτε να βγούμε μπροστά, σας παρακαλώ. Να κάνουμε κάτι καινούργιο, αυθεντικό, αληθινό!  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ.....


Κυμπουροπουλος εναντιον ΝΔ και ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ: " Καλά δεν αναφέρομαι στο μόρφωμα Χρυσή Αυγή που ετοιμαστείτε να τα ρημάξουν όλα! Πως θα κάνουμε πολιτική με αυτό;" 

η δήλωση
Ν.Γ.Μιχαλολιάκος για τις αθλιότητες Πολάκη για τον Κυμπουρόπουλο
25 April 2019
Οι συκοφάντες λένε ότι αυτά που είπε ο Πολάκης τα λένε… Χρυσαυγίτες. Όχι μόνο δεν τα λέμε, αλλά έχουμε δίπλα μας και Συναγωνιστές ΑΜΕΑ. Για την δήλωση Πολάκη ενάντια σε έναν υπερήφανο μαχητή της ζωής που σήκωσε ψηλά την Σημαία μας, τον ιατρό Κυμπουρόπουλο μια λέξη μόνο: Ντροπή!



ΕΕΕΕΕΕΕ....ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ;;;;;;;;;;


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Πρεπει να σε έχει ενωχληση βαριά η χρυσή αυγή και κάπου πονάς δηλαδή όλος αυτός ο κόσμος που είναι χρυσαυγητες είναι μορφοματα υπαρχουν και αραπαδες Πακιστάνοι και λοιποί καλη όρεξη

Ελλάς: Η χώρα του φωτός! είπε...

Χριστός Ανέστη....αυτό κατάλαβες μόνο....ο Μιχαλολιακος δεν βλέπει=-δεν ακούει.....αλλά είπαμε πείραξαν υποψήφιο Νεοδημοκράτη Ευρωβουλευτή....να μην τον στηρίξει....Έλεος ξυπνάτε....συγκοινωνούντα δοχεία είναι ΝΔ και ΧΑ και υπάρχοντα κόμματα βουλής

Δημοσίευση σχολίου