Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

0 ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΟΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ! ΜΗΝΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει μια 40χρονη ιδιοκτήτρια ζαχαροπλαστείου από τη Ζαχάρω, μητέρα τριών ανήλικων παιδιών, καταγγέλλοντας τους αστυνομικούς του τοπικού αστυνομικού τμήματος και το διοικητή τους για προκλητική αυθαιρεσία και κατάχρηση εξουσίας που είχαν σαν αποτέλεσμα την προσβολή της προσωπικότητάς της και την έκθεση σε κίνδυνο των ανήλικων παιδιών της.


Η απίστευτη ιστορία της Ρούλας Γουργούλη, την οποία φέρνει στο φως η Ελευθεροτυπία, ξεκίνησε προχθές στις 5 το απόγευμα, όταν αστυνομικοί του τοπικού τμήματος μετέβησαν στο κ

ατάστημά της, ζητώντας την άδεια για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στην επιχείρησή της.

Η 40χρονη γυναίκα, όπως λέει στην Ελευθεροτυπία, ενημέρωσε τους αστυνομικούς ότι η άδεια που ζητούσαν είχε εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες από τις αρχές Σεπτέμβρη 2013, αλλά δεν της είχε κοινοποιηθεί ακόμη.

Τότε εκείνοι της είπαν να τους ακολουθήσει στο αστυνομικό τμήμα, όπου προς μεγάλη της έκπληξη της ανακοίνωσαν ότι συλλαμβάνεται στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

«Ενημέρωσα το διοικητή του Α.Τ. Ζαχάρως και τους αστυνομικούς ότι είχα αφήσει στο σπίτι μόνα τους τα δύο από τα ανήλικα παιδιά μου, ηλικίας 5,5 και 4 ετών, με αναμμένο το τζάκι και ότι κινδύνευαν μόνα τους, καθώς ο σύζυγός μου απουσίαζε για δουλειά στην Αθήνα.

Εισέπραξα την προκλητική τους συμπεριφορά και την αδιαφορία τους. Τότε αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω στη 16χρονη κόρη μου που ήταν στο φροντιστήριο προκειμένου να πάει στο σπίτι και να φέρει στο Α.Τ., κοντά μου, τα δύο ανήλικα παιδιά μου. Αυτό και έγινε. Κράτησα τα παιδιά κοντά μου μέσα στο αστυνομικό τμήμα μέχρι τις 10 το βράδυ, όταν ήρθε ο σύζυγός μου και τα πήρε. Στη συνέχεια, λες και ήμουν κάποιος εγκληματίας, με οδήγησαν στην αστυνομική διεύθυνση Ηλείας, στον Πύργο, μου πήραν δακτυλικά αποτυπώματα και με φωτογράφησαν παρά τις έντονες διαμαρτυρίες μου», διηγείται η κ. Γουργούλη.

«Η συμπεριφορά των αστυνομικών του τμήματος στη Ζαχάρω με προσβάλλει ως πολίτη, ως επαγγελματία αλλά και ως μητέρα. Οι άνθρωποι αυτοί, παρά τις εκκλήσεις και τις διαμαρτυρίες μου ότι είχα αφήσει στο σπίτι με αναμμένο το τζάκι τα δύο από τα ανήλικα παιδιά μου, αδιαφόρησαν προκλητικά, ενώ με απείλησαν ότι αν συνεχίσω να φωνάζω, θα μου προσάψουν κατηγορία για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο», καταγγέλλει.

Προσθέτει, επίσης, ότι από τον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηλείας έμαθε ότι οι αστυνομικοί δεν του είπαν τίποτα για τα ανήλικα παιδιά της που είχε αφήσει μόνα στο σπίτι τους.
«Μετά από αυτά, θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη ζητώντας την παραδειγματική τιμωρία των αστυνομικών οργάνων», τόνισε η 40χρονη επαγγελματίας.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου