" Αλλοίμονο σ' εσάς, που είστε στη γη και στη θάλασσα, διότι ο Διάβολος
έστειλε το θηρίο με οργή, επειδή γνωρίζει πως ο καιρός πλησιάζει.
¨Οποιος έχει μυαλό, ας αναγνωρίσει τον αριθμό του Θηρίου, διότι αυτό
είναι ένας αριθμός, ανθρώπινος. Και ο αριθμός του είναι ο Χξστ' ή 666.
(ελεύθερη απόδοση). ".(Ιωάννου, Αποκάλυψις)
Ο ευαγγελιστής Ιωάννης οραματίστηκε
μεταξύ άλλων, μια κατάσταση που έχει κάπως έτσι:
Το Θηρίο (αντίχριστος, απεσταλμένος του διαβόλου) θα δώσει εντολή να σημαδεύεται ο κάθε υποταγμένος δούλος του με ένα σημάδι, (πάντες, μικροί, μεγάλοι, πλούσιοι και φτωχοί...) στο μέτωπο ή στο χέρι, χωρίς το οποίο δεν θα μπορεί κανείς να αγοράσει και να πουλήσει - θα αποκλείεται των συναλλαγών. Των "αγορών".
Στην τάση προς την παγκόσμια διαχείριση του χρήματος, πολλοί βλέπουν το "χάραγμα" του Αντίχριστου στη σήμανση με μικροτσιπ ή κάρτα ή κάποιο άλλο είδος σημαδέματος, καταγραφής, καταχώρισης, διάκρισης οντοτήτων. Ανοησίες θρησκόληπτων ανθρώπων εκ πρώτης όψεως για τους περισσότερους. Επειδή όμως αυτό το κομμάτι πάντοτε κέντριζε το ενδιαφέρον μου αποφάσισα να το αναλύσω βαθύτερα. Οι τερατολογίες είναι άφθονες σε όλο το έργο του Ιωάννη αλλά αυτές οι λέξεις, στην Αποκάλυψη 13-16 έως 13-18 αποτελούν ένα αίνιγμα, μια πρόκληση διαφορετική εντελώς από όλο το υπόλοιπο κείμενο.
`Ηδη εδώ και χρόνια, δε χρειάζεται κανένα τσιπ και κανένα σημάδι: Το μόνο που χρειάζεται είναι μια συσκευή που αναγνωρίζει πρόσωπα ή χέρια, συνδεδεμένη με κάποιο δίκτυο που επεξεργάζεται τις πληροφορίες. Κάθε πρόσωπο, μάτι, χέρι είναι μοναδικό και με μια απλή και αλάνθαστη μέθοδο μετρήσεως της απόστασης μεταξύ ματιών, μύτης κ.λ.π., κάθε άνθρωπος μπορεί να μεταφραστεί σε ένα μοναδικό αριθμό "ταυτοπροσωπίας". Δεν έχεις παρά να κοιτάξεις μια κάμερα και να ξεκλειδώσεις το ΑΤΜ ή τον υπολογιστή και να δοθει έτσι το "pin" για να πληρώσεις οτιδήποτε και να αγοράσεις οτιδήποτε. Η ίριδα του ματιού επίσης όπως και τα δακτυλικά αποτυπώματα, μπορούν και ήδη χρησιμοποιούνται ως αποκλειστικό "κλειδί" του κατόχου τους για τον θησαυρό του.
Δεν χρειαζόμαστε ούτε πορτοφόλια ούτε μετρητά. Στις ξένες χώρες η χρήση άυλων μέσων συναλλαγής (κάρτες, ηλεκτρονικό χρήμα) είναι απόλυτα διαδεδομένη εδώ και χρόνια. Ακόμα και ένα πακέτο χαρτομάντηλα μπορείς να το πάρεις με κάρτα οπουδήποτε χωρίς να στραβομουτσουνιάσει ο έμπορος. Το ηλεκτρονικό χρήμα δεν κλέβεται ούτε γίνεται "μαύρος μισθός", αμοιβή κλεφτών, απατεώνων, εκβιαστών, διότι αντίθετα από το χαρτονόμισμα, είναι πλήρως ανιχνεύσιμο. Φανερώνει εκ της ουσίας του την προέλευση και τον προορισμό του και δεν υπάρχει συναλλαγή αν δεν εγκριθεί από τρία πρόσωπα: Τον πληρωτή, το διαμεσολαβητή και τον αποδέκτη του "χρήματος".
Ας υποθέσουμε ότι καταργείται το υλικό χρήμα - όλα, μέχρι το τελευταίο κέρμα στον κόσμο. Και ότι εφοδιαζόμαστε με συσκευές συναλλαγής οι οποίες μας εξυπηρετούν στα πάντα ενώ δεν έχουν καμμία ισχύ και δύναμη αν κλαπούν ή αν παραβιαστεί η ασφάλειά μας. Πέφτοντας οι σφυγμοί στο μηδέν, ή μόλις αρχίσεις να τρέχεις, μπλοκάρει και ο λογαριασμός άρα η ληστεία μετά φόνου είναι φόνος χωρίς λεία. Μα και να σε αναγκάσουν να δώσεις ό,τι έχεις και δεν έχεις, που θα το κρύψουν; Η απόλυτη διαφάνεια της ροής του χρήματος, είναι πια γεγονός.
Έτσι, κάθε μορφή οικονομικού εγκλήματος θα τερματιστεί δια παντός. Ο κόσμος θα γίνει καλύτερος αφού δεν θα υπάρχει τίποτα να κλέψεις και η περιουσία και οι κόποι του καθενός θα είναι ασφαλείς σε κάποιο αόρατο και απροσπέλαστο εξυπηρετητή, που θα υπολογίζει όλες τις χρεωπιστώσεις και απο αυτές θα μπορεί να διαχωρίσει φόρους, αμοιβές, κρατήσεις κ.λ.π., ώστε να μην χρειάζεται τελικά καμμία απολύτως γραφειοκρατική διαδικασία ούτε για να αγοράσεις ούτε για να πουλησεις ούτε για να πληρώσεις φόρους ή να πληρωθείς αμοιβές.
¨Ολα θα καταλήγουν σε κάποιο κεντρικό εγκέφαλο που θα φροντίζει για την χρεωπίστωση των λογαριασμών σου. Και αυτός ο κεντρικός δυαδικός εγκέφαλος, ο οποίος στηρίζεται στη σειριακή παράθεση άσσων και μηδενικών, θα είναι ένα μηχάνημα ή μια συστάδα μηχανημάτων, ελεγκτής και θεματοφύλακας όλης της οικονομικής δραστηριότητας του ανθρώπου στο σύνολό της. Κάποιοι ιθύνοντες - διαχειριστές θα έχουν πρόσβαση για να προσθαφαιρούν στο λογαριασμό του καθενός μπόνους ή πρόστιμα. Αυτοί θα είναι το "κράτος".
Τα πάντα θα κριθούν στην τελική μάχη του Καλού ενάντια στο Κακό, όπου όλες οι αντίθετες δυνάμεις θα αντιπαρατεθούν. Η πίστη και η επιστήμη, έννοιες αντίθετες μεταξύ τους, θα συναντηθούν άραγε για πρώτη φορά στον τόπο που λέγεται "Αρμαγεδδών";
Αρχικά το σενάριο της κατάργησης του χρήματος μοιάζει με το πέρασμα σε ένα καλύτερο κόσμο δίχως έγκλημα όπου όλοι μοιράζονται δίκαια τα όσα πρέπει να μοιράζονται. `Οπου το φιλάνθρωπο κράτος δε χρειάζεται να σπαταλήσει χρόνο για να βρει τα κρυμμένα, κλεμμένα χρήματα των πλούσιων και των ληστών και να τα μοιράσει στους αναξιοπαθούντες φτωχούς: Δεν υπάρχουν χρήματα, υπάρχουν μόνο λογαριασμοί οι οποίοι λειτουργούν όσο επιτρέπει η τράπεζα - υπολογιστής - θεματοφύλακας, ένας υπολογιστής, ένα σύστημα αριθμών, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε μηδενίσει, εξαφανίζοντας την ικανότητά σου ακόμα και να τραφείς. `Αρα, δεν θα υπάρχουν φτωχοί και πλούσιοι, καθένας θα έχει όσα ακριβώς πρέπει να έχει από τις νόμιμες πράξεις του και ούτε φράγκο παραπάνω.
Πετύχαμε τον παράδεισο λοιπόν ;
Λάθος. Η Κόλαση επι γης αρχίζει απο το σημείο αυτό.
Ας πούμε ότι λαμβάνουν όλοι το αντίτιμο της περιουσίας τους σε ηλεκτρονική μορφή, όμως δεν είναι όλοι άξιοι να την αυξήσουν, ενώ κάποιοι θα την εξαντλήσουν πολύ γρήγορα για να βρεθούν στο μηδέν. Κάποιοι απροσάρμοστοι θα αρνηθούν τη συμμετοχή στο σύστημα για λόγους θρησκείας ή επειδή ήδη είναι εκτός νόμου ή απλά λόγω πολιτικών απόψεων. Ολόκληρος ο κόσμος του εγκλήματος, ανίκανος να κλέψει κάτι περισσότερο από τρόφιμα, έπιπλα και συσκευές - που ούτε κι αυτές δεν θα λειτουργούν αν βγουν παράνομα από το κατάστημα πώλησης-, μαζί με τον κόσμο των αντιρρησιών συνείδησης θα αποτελέσει ένα παράλληλο σύμπαν με αυτό που περιλαμβάνει τους "λογαριασμένους". Τους "φέροντες το χάραγμα".
`Ενα "σύμπαν" όπου αναγκαστικά θα παραταχθούν οι αποικίες των απόβλητων του συστήματος, ανθρώπων που ο μόνος τρόπος να βιοποριστούν θα είναι η ανταλλαγή αγαθών με αγαθά και η επίθεση κατά των καθως-πρέπει πολιτών, εκείνων με τους "εντάξει" αριθμούς. Και ο τελευταίος μικροκλεφτάκος τώρα, πεταμένος έξω από το σύστημα, δεν θα έχει άλλη επιλογή παρά να εναντιωθεί πλήρως και να γίνει μεγάλος κλέφτης, λήσταρχος, μέλος σπείρας, σε μια ανθρωπότητα όπου θα πρέπει να είσαι ή από την μία ή από την άλλη μεριά και ανάμεσά τους ένα πελώριο τείχος.
Εδώ βοηθά και ο George Orwell, άλλος μέγιστος προφήτης και οραματιστής, που περιγράφει σαφέστατα τη συγκεκριμένη κοινωνική διαστρωμάτωση στο βιβλίο του "1984".
Αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της οργής αυτών των ανθρώπων αλλά και το μέγεθος της αντίδρασης των άλλων που θα τους θεωρούν πρωτόγονους και παράνομους. Δεκάδες αμερικάνικες ταινίες από τη δεκαετία του 80 ήδη έχουν παρουσιάσει το μέλλον της ανθρωπότητας με τη μορφή που περιγράφω. Κανείς τους όμως δεν έθεσε το πρόβλημα στη βάση της ενοποίησης των παγκοσμίων συναλλαγών. `Ολα συνδέονται με την εξάντληση των φυσικών πόρων και τον πόλεμο, απόρροια του οποίου θα είναι η δυαδική κοινωνία. Είσαι άσος (1) ή είσαι μηδενικό (0). Είσαι αστός ή είσαι παράσιτο.
Φαντασίες και εικασίες, λόγια χωρίς νόημα από κάποιον τρελλόγερο που ποιος ξέρει τι κάπνισε και ήπιε για να γράψει όλο αυτό το παραμύθι με τα τέρατα; `Ο,τι κι αν οδήγησε αυτό τον άνθρωπο να τα γράψει όλα αυτά, σε μια εποχή που τα σημερινά επιτεύγματα μόνον ως "θηρία" θα μπορούσε να τα περιγράψει κανείς, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ενδεχομένως να είχε "δει" με κάποιον τρόπο, ένα κομμάτι από το μέλλον. Ως απόρροια ώριμης και επαγωγικής σκέψης, ως όνειρο, όραμα, κατόπιν θεικής παρεμβάσεως ή κατόπιν κατανάλωσης αλκοόλ - δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Κατά την άποψή μου, δεν αξίζει και δεν πρέπει να ελέγχεται "κεντρικά" τίποτε απολύτως.
¨Οσο καλά κι αν ασφαλίσεις ένα κεντρικό σύστημα υπολογισμού, κάποτε μια βλάβη θα καταστρέψει τα πάντα. Η περιθωριοποίηση όσων απέχουν από το σύστημα θα οδηγήσει στην τελική διαμόρφωση δύο λογιών ανθρώπου, των ανθρώπων - ρομπότ με τις έξυπνες συσκευές ενσωματωμένες πλέον στο σώμα τους και το μυαλό τους και των ανθρώπων - ζώων που θα μπορούσαν να ψήσουν και να φάνε τους πρώτους μόνο και μόνο για το "γαμώτο". Τέτοιο θα ήταν το μίσος μεταξύ των ανθρώπων. Αργά ή γρήγορα, οι αρνηθέντες το χάραγμα, οι μη απαριθμήσιμοι, θα έρθουν σε βίαιη σύγκρουση με τους αριθμημένους. ¨Ηδη το μίσος ξεχειλίζει στην ανθρωπότητα, μίσος απο τους μη έχοντες για τους έχοντες, αποστροφή από τους δεύτερους προς τους πρώτους, ο πόλεμος ήδη μαίνεται με φανερά ή αφανή όπλα, ό,τι διαθέτει ο καθένας βέβαια. Και όλα αυτά διότι εκείνοι που διαθέτουν τους αριθμούς και τους λογαριασμούς, οδηγούν όλο και περισσότερο χρήμα προς εαυτούς αφαιρώντας το από τους απολίτιστους, οι οποίοι με τη σειρά τους αμύνονται πολλαπλασιαζόμενοι ανεξέλεγκτα, μετακινούμενοι επίσης ανεξέλεγκτα και ζητώντας μερίδιο με κάθε τρόπο, ηθικό και ανήθικο και η σύγκρουση είναι παρούσα είτε έχει το πρόσωπο της τρομοκρατίας είτε του φονταμενταλισμού.
Και κάπου εκεί, νομίζω ότι ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής είχε ήδη αντιληφθεί πως οι αριθμοί, πολύτιμο εργαλείο γνώσης για τον άνθρωπο, δεν πρέπει να φτάσουν ποτέ στο σημείο να αποκτήσουν "πρόσωπο" και να τον εξουσιάσουν. ¨Οταν συμβεί αυτό, τότε πλέον το 'εργαλείο' θα έχει μετατραπεί στο 'Θηρίο' που έστειλε ο Διάβολος ενάντια στην ανθρωπότητα και που το όνομά του είναι ένας αριθμός.
Ο αριθμός, κανονικά, λέει ό,τι του πει ο άνθρωπος: Τον γυρίζει ανάποδα και τον κάνει 6, τον γυρίζει ξανά και τον κάνει 9, τον μακραίνει και τον κονταίνει για να έρθει στα μέτρα του, τον κουρεύει ή τον φυτεύει και τον τοκίζει, τον τετραγωνίζει ή τον αναπτύσσει σε παραβολική ανάπτυξη μέχρι το διάστημα και υπολογίζει ακόμα και τους μη υπολογίσιμους αριθμούς μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του και την αλαζονεία του.
Αυτά προς το παρόν βέβαια.
Διότι όταν έρθει η ώρα να πιάσει ο αριθμός τους ανθρώπους στα χέρια του, με τα απωθημένα που τους έχει, φοβάμαι ότι θα τους εξοντώσει μέχρι τον τελευταίο.
Πηγή
Το Θηρίο (αντίχριστος, απεσταλμένος του διαβόλου) θα δώσει εντολή να σημαδεύεται ο κάθε υποταγμένος δούλος του με ένα σημάδι, (πάντες, μικροί, μεγάλοι, πλούσιοι και φτωχοί...) στο μέτωπο ή στο χέρι, χωρίς το οποίο δεν θα μπορεί κανείς να αγοράσει και να πουλήσει - θα αποκλείεται των συναλλαγών. Των "αγορών".
Στην τάση προς την παγκόσμια διαχείριση του χρήματος, πολλοί βλέπουν το "χάραγμα" του Αντίχριστου στη σήμανση με μικροτσιπ ή κάρτα ή κάποιο άλλο είδος σημαδέματος, καταγραφής, καταχώρισης, διάκρισης οντοτήτων. Ανοησίες θρησκόληπτων ανθρώπων εκ πρώτης όψεως για τους περισσότερους. Επειδή όμως αυτό το κομμάτι πάντοτε κέντριζε το ενδιαφέρον μου αποφάσισα να το αναλύσω βαθύτερα. Οι τερατολογίες είναι άφθονες σε όλο το έργο του Ιωάννη αλλά αυτές οι λέξεις, στην Αποκάλυψη 13-16 έως 13-18 αποτελούν ένα αίνιγμα, μια πρόκληση διαφορετική εντελώς από όλο το υπόλοιπο κείμενο.
`Ηδη εδώ και χρόνια, δε χρειάζεται κανένα τσιπ και κανένα σημάδι: Το μόνο που χρειάζεται είναι μια συσκευή που αναγνωρίζει πρόσωπα ή χέρια, συνδεδεμένη με κάποιο δίκτυο που επεξεργάζεται τις πληροφορίες. Κάθε πρόσωπο, μάτι, χέρι είναι μοναδικό και με μια απλή και αλάνθαστη μέθοδο μετρήσεως της απόστασης μεταξύ ματιών, μύτης κ.λ.π., κάθε άνθρωπος μπορεί να μεταφραστεί σε ένα μοναδικό αριθμό "ταυτοπροσωπίας". Δεν έχεις παρά να κοιτάξεις μια κάμερα και να ξεκλειδώσεις το ΑΤΜ ή τον υπολογιστή και να δοθει έτσι το "pin" για να πληρώσεις οτιδήποτε και να αγοράσεις οτιδήποτε. Η ίριδα του ματιού επίσης όπως και τα δακτυλικά αποτυπώματα, μπορούν και ήδη χρησιμοποιούνται ως αποκλειστικό "κλειδί" του κατόχου τους για τον θησαυρό του.
Δεν χρειαζόμαστε ούτε πορτοφόλια ούτε μετρητά. Στις ξένες χώρες η χρήση άυλων μέσων συναλλαγής (κάρτες, ηλεκτρονικό χρήμα) είναι απόλυτα διαδεδομένη εδώ και χρόνια. Ακόμα και ένα πακέτο χαρτομάντηλα μπορείς να το πάρεις με κάρτα οπουδήποτε χωρίς να στραβομουτσουνιάσει ο έμπορος. Το ηλεκτρονικό χρήμα δεν κλέβεται ούτε γίνεται "μαύρος μισθός", αμοιβή κλεφτών, απατεώνων, εκβιαστών, διότι αντίθετα από το χαρτονόμισμα, είναι πλήρως ανιχνεύσιμο. Φανερώνει εκ της ουσίας του την προέλευση και τον προορισμό του και δεν υπάρχει συναλλαγή αν δεν εγκριθεί από τρία πρόσωπα: Τον πληρωτή, το διαμεσολαβητή και τον αποδέκτη του "χρήματος".
Ας υποθέσουμε ότι καταργείται το υλικό χρήμα - όλα, μέχρι το τελευταίο κέρμα στον κόσμο. Και ότι εφοδιαζόμαστε με συσκευές συναλλαγής οι οποίες μας εξυπηρετούν στα πάντα ενώ δεν έχουν καμμία ισχύ και δύναμη αν κλαπούν ή αν παραβιαστεί η ασφάλειά μας. Πέφτοντας οι σφυγμοί στο μηδέν, ή μόλις αρχίσεις να τρέχεις, μπλοκάρει και ο λογαριασμός άρα η ληστεία μετά φόνου είναι φόνος χωρίς λεία. Μα και να σε αναγκάσουν να δώσεις ό,τι έχεις και δεν έχεις, που θα το κρύψουν; Η απόλυτη διαφάνεια της ροής του χρήματος, είναι πια γεγονός.
Έτσι, κάθε μορφή οικονομικού εγκλήματος θα τερματιστεί δια παντός. Ο κόσμος θα γίνει καλύτερος αφού δεν θα υπάρχει τίποτα να κλέψεις και η περιουσία και οι κόποι του καθενός θα είναι ασφαλείς σε κάποιο αόρατο και απροσπέλαστο εξυπηρετητή, που θα υπολογίζει όλες τις χρεωπιστώσεις και απο αυτές θα μπορεί να διαχωρίσει φόρους, αμοιβές, κρατήσεις κ.λ.π., ώστε να μην χρειάζεται τελικά καμμία απολύτως γραφειοκρατική διαδικασία ούτε για να αγοράσεις ούτε για να πουλησεις ούτε για να πληρώσεις φόρους ή να πληρωθείς αμοιβές.
¨Ολα θα καταλήγουν σε κάποιο κεντρικό εγκέφαλο που θα φροντίζει για την χρεωπίστωση των λογαριασμών σου. Και αυτός ο κεντρικός δυαδικός εγκέφαλος, ο οποίος στηρίζεται στη σειριακή παράθεση άσσων και μηδενικών, θα είναι ένα μηχάνημα ή μια συστάδα μηχανημάτων, ελεγκτής και θεματοφύλακας όλης της οικονομικής δραστηριότητας του ανθρώπου στο σύνολό της. Κάποιοι ιθύνοντες - διαχειριστές θα έχουν πρόσβαση για να προσθαφαιρούν στο λογαριασμό του καθενός μπόνους ή πρόστιμα. Αυτοί θα είναι το "κράτος".
Τα πάντα θα κριθούν στην τελική μάχη του Καλού ενάντια στο Κακό, όπου όλες οι αντίθετες δυνάμεις θα αντιπαρατεθούν. Η πίστη και η επιστήμη, έννοιες αντίθετες μεταξύ τους, θα συναντηθούν άραγε για πρώτη φορά στον τόπο που λέγεται "Αρμαγεδδών";
Αρχικά το σενάριο της κατάργησης του χρήματος μοιάζει με το πέρασμα σε ένα καλύτερο κόσμο δίχως έγκλημα όπου όλοι μοιράζονται δίκαια τα όσα πρέπει να μοιράζονται. `Οπου το φιλάνθρωπο κράτος δε χρειάζεται να σπαταλήσει χρόνο για να βρει τα κρυμμένα, κλεμμένα χρήματα των πλούσιων και των ληστών και να τα μοιράσει στους αναξιοπαθούντες φτωχούς: Δεν υπάρχουν χρήματα, υπάρχουν μόνο λογαριασμοί οι οποίοι λειτουργούν όσο επιτρέπει η τράπεζα - υπολογιστής - θεματοφύλακας, ένας υπολογιστής, ένα σύστημα αριθμών, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε μηδενίσει, εξαφανίζοντας την ικανότητά σου ακόμα και να τραφείς. `Αρα, δεν θα υπάρχουν φτωχοί και πλούσιοι, καθένας θα έχει όσα ακριβώς πρέπει να έχει από τις νόμιμες πράξεις του και ούτε φράγκο παραπάνω.
Πετύχαμε τον παράδεισο λοιπόν ;
Λάθος. Η Κόλαση επι γης αρχίζει απο το σημείο αυτό.
Ας πούμε ότι λαμβάνουν όλοι το αντίτιμο της περιουσίας τους σε ηλεκτρονική μορφή, όμως δεν είναι όλοι άξιοι να την αυξήσουν, ενώ κάποιοι θα την εξαντλήσουν πολύ γρήγορα για να βρεθούν στο μηδέν. Κάποιοι απροσάρμοστοι θα αρνηθούν τη συμμετοχή στο σύστημα για λόγους θρησκείας ή επειδή ήδη είναι εκτός νόμου ή απλά λόγω πολιτικών απόψεων. Ολόκληρος ο κόσμος του εγκλήματος, ανίκανος να κλέψει κάτι περισσότερο από τρόφιμα, έπιπλα και συσκευές - που ούτε κι αυτές δεν θα λειτουργούν αν βγουν παράνομα από το κατάστημα πώλησης-, μαζί με τον κόσμο των αντιρρησιών συνείδησης θα αποτελέσει ένα παράλληλο σύμπαν με αυτό που περιλαμβάνει τους "λογαριασμένους". Τους "φέροντες το χάραγμα".
`Ενα "σύμπαν" όπου αναγκαστικά θα παραταχθούν οι αποικίες των απόβλητων του συστήματος, ανθρώπων που ο μόνος τρόπος να βιοποριστούν θα είναι η ανταλλαγή αγαθών με αγαθά και η επίθεση κατά των καθως-πρέπει πολιτών, εκείνων με τους "εντάξει" αριθμούς. Και ο τελευταίος μικροκλεφτάκος τώρα, πεταμένος έξω από το σύστημα, δεν θα έχει άλλη επιλογή παρά να εναντιωθεί πλήρως και να γίνει μεγάλος κλέφτης, λήσταρχος, μέλος σπείρας, σε μια ανθρωπότητα όπου θα πρέπει να είσαι ή από την μία ή από την άλλη μεριά και ανάμεσά τους ένα πελώριο τείχος.
Εδώ βοηθά και ο George Orwell, άλλος μέγιστος προφήτης και οραματιστής, που περιγράφει σαφέστατα τη συγκεκριμένη κοινωνική διαστρωμάτωση στο βιβλίο του "1984".
Αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της οργής αυτών των ανθρώπων αλλά και το μέγεθος της αντίδρασης των άλλων που θα τους θεωρούν πρωτόγονους και παράνομους. Δεκάδες αμερικάνικες ταινίες από τη δεκαετία του 80 ήδη έχουν παρουσιάσει το μέλλον της ανθρωπότητας με τη μορφή που περιγράφω. Κανείς τους όμως δεν έθεσε το πρόβλημα στη βάση της ενοποίησης των παγκοσμίων συναλλαγών. `Ολα συνδέονται με την εξάντληση των φυσικών πόρων και τον πόλεμο, απόρροια του οποίου θα είναι η δυαδική κοινωνία. Είσαι άσος (1) ή είσαι μηδενικό (0). Είσαι αστός ή είσαι παράσιτο.
Φαντασίες και εικασίες, λόγια χωρίς νόημα από κάποιον τρελλόγερο που ποιος ξέρει τι κάπνισε και ήπιε για να γράψει όλο αυτό το παραμύθι με τα τέρατα; `Ο,τι κι αν οδήγησε αυτό τον άνθρωπο να τα γράψει όλα αυτά, σε μια εποχή που τα σημερινά επιτεύγματα μόνον ως "θηρία" θα μπορούσε να τα περιγράψει κανείς, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ενδεχομένως να είχε "δει" με κάποιον τρόπο, ένα κομμάτι από το μέλλον. Ως απόρροια ώριμης και επαγωγικής σκέψης, ως όνειρο, όραμα, κατόπιν θεικής παρεμβάσεως ή κατόπιν κατανάλωσης αλκοόλ - δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Κατά την άποψή μου, δεν αξίζει και δεν πρέπει να ελέγχεται "κεντρικά" τίποτε απολύτως.
¨Οσο καλά κι αν ασφαλίσεις ένα κεντρικό σύστημα υπολογισμού, κάποτε μια βλάβη θα καταστρέψει τα πάντα. Η περιθωριοποίηση όσων απέχουν από το σύστημα θα οδηγήσει στην τελική διαμόρφωση δύο λογιών ανθρώπου, των ανθρώπων - ρομπότ με τις έξυπνες συσκευές ενσωματωμένες πλέον στο σώμα τους και το μυαλό τους και των ανθρώπων - ζώων που θα μπορούσαν να ψήσουν και να φάνε τους πρώτους μόνο και μόνο για το "γαμώτο". Τέτοιο θα ήταν το μίσος μεταξύ των ανθρώπων. Αργά ή γρήγορα, οι αρνηθέντες το χάραγμα, οι μη απαριθμήσιμοι, θα έρθουν σε βίαιη σύγκρουση με τους αριθμημένους. ¨Ηδη το μίσος ξεχειλίζει στην ανθρωπότητα, μίσος απο τους μη έχοντες για τους έχοντες, αποστροφή από τους δεύτερους προς τους πρώτους, ο πόλεμος ήδη μαίνεται με φανερά ή αφανή όπλα, ό,τι διαθέτει ο καθένας βέβαια. Και όλα αυτά διότι εκείνοι που διαθέτουν τους αριθμούς και τους λογαριασμούς, οδηγούν όλο και περισσότερο χρήμα προς εαυτούς αφαιρώντας το από τους απολίτιστους, οι οποίοι με τη σειρά τους αμύνονται πολλαπλασιαζόμενοι ανεξέλεγκτα, μετακινούμενοι επίσης ανεξέλεγκτα και ζητώντας μερίδιο με κάθε τρόπο, ηθικό και ανήθικο και η σύγκρουση είναι παρούσα είτε έχει το πρόσωπο της τρομοκρατίας είτε του φονταμενταλισμού.
Και κάπου εκεί, νομίζω ότι ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής είχε ήδη αντιληφθεί πως οι αριθμοί, πολύτιμο εργαλείο γνώσης για τον άνθρωπο, δεν πρέπει να φτάσουν ποτέ στο σημείο να αποκτήσουν "πρόσωπο" και να τον εξουσιάσουν. ¨Οταν συμβεί αυτό, τότε πλέον το 'εργαλείο' θα έχει μετατραπεί στο 'Θηρίο' που έστειλε ο Διάβολος ενάντια στην ανθρωπότητα και που το όνομά του είναι ένας αριθμός.
Ο αριθμός, κανονικά, λέει ό,τι του πει ο άνθρωπος: Τον γυρίζει ανάποδα και τον κάνει 6, τον γυρίζει ξανά και τον κάνει 9, τον μακραίνει και τον κονταίνει για να έρθει στα μέτρα του, τον κουρεύει ή τον φυτεύει και τον τοκίζει, τον τετραγωνίζει ή τον αναπτύσσει σε παραβολική ανάπτυξη μέχρι το διάστημα και υπολογίζει ακόμα και τους μη υπολογίσιμους αριθμούς μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του και την αλαζονεία του.
Αυτά προς το παρόν βέβαια.
Διότι όταν έρθει η ώρα να πιάσει ο αριθμός τους ανθρώπους στα χέρια του, με τα απωθημένα που τους έχει, φοβάμαι ότι θα τους εξοντώσει μέχρι τον τελευταίο.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου