Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

3 Γέροντας Γαβριήλ 13-1-16 Όσοι πάρουν την κάρτα του πολίτη δεν θα σωθούν!!!

Γέροντας Γαβριήλ όσοι πάρουν την κάρτα του πολίτη δεν θα σωθούν 13-1-16.Το θέμα της κάρτας του πολίτη είναι και πνευματικό αφορά την ψυχή μας.Κατά τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο είναι ψυχική πτώση και άρνηση του Χριστού εφόσον συντασσόμαστε στο αντίχριστο σύστημα που όπως λέει η αποκάλυψη δεν θα μπορεί κανείς να αγοράζει η να πουλά χωρίς τον αριθμό 666 που υπάρχει πλέον σε όλη την κρατική μηχανογράφηση.


3 σχόλια:

vaggelis είπε...

Όπως πολλοί έλληνες είμαι και εγώ ένας ακόμη πολίτης που αντιτίθεμαι στο ηλεκτρονικό φακέλωμα για θρησκευτικούς αλλά και για λόγους συνείδησης.

Ωστόσο στα γραφόμενα στην αποκάλυψη του ιωάννη περιλαμβάνονται τα εξής :

{Και έκαμνε πάντας, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλούσιους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, να λάβωσι χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών’
17) και να μη δύναται μηδείς να αγοράση ή να πωλήση, ειμή ο έχων το χάραγμα, ή το όνομα του θηρίου, ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού.
18) Εδώ είναι η σοφία’ όστις έχει τον νούν, ας λογαριάση τον αριθμόν του θηρίου’ διότι είναι αριθμός ανθρώπου’ και ο αριθμός αυτού είναι χξστ’.}

επομένως εδώ μιλάει καθαρά για χάραγμα, για ενσωμάτωση δηλαδή του chip μέσα στο σώμα.
Αρα αυτό που μπορώ να συμπεράνω βασιζόμενος στις ταπεινές μου γνώσεις είναι ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα πρέπει να είναι κάποιο ενδιάμεσα στάδιο πρίν το χάραγμα.

Παρ΄ότι διαφωνώ και εγώ κάθετα με την παραλαβή της νέας ταυτότητας που φαίνεται ότι είναι σαφώς κάποιο στάδιο πρίν το χάραγμα, ωστόσο όμως γιατί είμαστε τόσο αυστηροί για όσους την παραλάβουν με δεδομένο αφού η αποκαλυψη μιλάει αποκλειστικά και με σαφήνεια για χάραγμα, δηλαδή για εμφύτευση του chip μέσα στο σώμα ;

Είναι ένα καλοπροαίρετο ερώτημα και θα ήθελα μία απάντηση απ΄όσους γνωρίζουν.

Unknown είπε...

Κι εγώ φίλε λίγες γνώσεις έχω και πολλές αμαρτίες. Ωστόσο το ενδιάμεσο στάδιο είναι στάδιο με κατεύθυνση αυτό, το τελικό χάραγμα. Η απώλεια δεν έρχεται μόνο με το chip. Και να μην πάρει κάποιος το chip μπορεί να απωλεσθεί επειδή είναι κακός και αμετανόητος άνθρωπος. Απλώς υπάρχει πάντα η ελπίδα της μετάνοιας. Το τραγικό με το chip, είναι ότι αφού το πάρεις, δεν υπάρχει ούτε τέτοιο περιθώριο. Τώρα θα σε ρωτούσα να μου πεις ειλικρινά. Αν υποχρέωναν για χάραγμα στο αριστερό χέρι, και όχι στο δεξί, θα θεωρούσες ότι ο Θεός θα μας δικαιολογήσει αν το βάλουμε στο αριστερό; Επειδή στην ιερή Αποκάλυψη λέει ότι στο δεξί θα υποχρεώσει; Η Αποκάλυψη είναι κατά το έλεος του Θεού, μια προειδοποίηση για το τί μας έρχεται και το τί κρύβεται πίσω από τα σημερινά γεγονότα και με ποιανού το μέρος πάμε επομένως στις επιμέρους περιπτώσεις. Είναι έλεος. Ακόμα και να μην γραφόταν η Αποκάλυψη, δεν θα είχαμε δικαιολογία. Όπως και να έχει, η κατάληξη θα είναι με ακρίβεια όπως τα λέει η Αποκάλυψη. Στο δεξί χέρι και στο μέτωπο θα υποχρεώνουν στο τέλος ακόμα και αν στην αρχή υποχρεώνουν στο αριστερό, ή υποχρεώνουν να το κουβαλάμε στην τσέπι μας με μια κάρτα. Το θέμα είναι αν πεθάνουμε σε ένα τέτοιο ενδιάμεσο στάδιο με μια κάρτα του πολίτη στο χέρι ας πούμε, θα έχουμε μούτρα να δούμε τον Θεό και να του πούμε "είμασταν οι πρώτοι που άρχισε να εφαρμόζεται και σε εμάς δεν ήταν ακριβώς το χάραγμα στο δεξί χέρι που μας έλεγες - όπως και κατέληξε βέβαια - γι' αυτό το δεχτήκαμε".
Και εμένα με έχουν βασανίσει (και ακόμα με βασανίζουν) τέτοιες παγίδες σκέψης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχω καταλήξει κάπως έτσι. Θα μπορούσαν να υπάρχουν και πιο εύστοχα και ακόμα πιο πειστικά επιχειρήματα που μόνο κάποιος πιο άξιος φυσικά από εμένα θα μπορούσε να πει. Ελπίζω έστω λίγο το σκεπτικό μου να απαντά στην ερώτησή σου.

Ανατολή μου είπε...

Τι δεν καταλαβαίνεταιαπο αυτό που διαβάζετε στην αποκάλυψη;; Το βάζεται και επικόλληση.. Σου λέει ο έχων το χάραγμα, Ή το όνομα του θηρίου.. Σου έχει διαζευκτικό Ή ..!! Το χάραγμα (τσιπάκι) ο αριθμός του θηριου (κάρτας του πολίτη).. Όλα αυτά που λέτε μου φαίνονται δικαιολογίες.. Ούτως η άλλως και με τα δυο σκλάβοι θα μαστε.. απλά αλλάζει το σχήμα και το υλικό..!!

Δημοσίευση σχολίου