(σχ. Λέμε όχι) Έχετε καταλάβει πιστεύω πως προσπαθούν να καταστρέψουν τις επόμενες γενιές. Πλεον δεν χρειάζεται να σας το πει κάποιος, για να τον θεωρήσετε τρελό ή συνομοσιολόγο.. Πιστεύω πως κατανοείται οτι απο αυτή την ηλικία που προσπαθούν να κάνουν ότι χειρότερο στην παιδεία, διαμορφώνεται ο χαρακτήρας του ανθρώπου. Δεν μιλάω μόνο για "την επιλογή φύλλου" όπως θέλουν να μας το πλασάρουν. Ακόμα και μια συμπεριφορά ενός συμμαθητή
ή ενός δασκάλου είναι ικανή να τραυματίσει την ψυχολογία ενός παιδιού και να επιρρεάσει την ψυχοσύνθεσή του στην πορεία της ζωής του. Πόσο μάλλον αυτά που θέλουν να κάνουν. Σας μιλάω εκ πείρας. Εμένα με έχει επιρρεάσει η συμπεριφορά δασκάλας απο το δημοτικό ακόμα. Μπορεί να μην ήταν τόσο σημαντικό όπως κοιτάνε αυτή την εποχή να διαλύσουν τα παιδιά μας, αλλά αυτό το τραύμα που μου δημιούργησε με ακολούθησε σε όλα μου τα χρόνια στο σχολείο και έχει επιρρεάσει την συμπεριφορά μου στην ζωή μου.
Ναι, μιλάμε για μια νίκη όπως λέει το παρακάτω άρθρο, ότι καταφέραμε ενωμένοι να ακυρωθεί αυτή η εγκύκλιος και αυτό σημαίνει ότι όταν είμαστε ενωμένοι και κοιτάμε το καλό όλων μας κι όχι μόνο το δικό μας μπορούμε να νικήσουμε τα πάντα.
Όμως αυτό που αφήσαμε να γίνει. Αυτό που εμείς επιτρέψαμε στους ψυχασθενείς ανώμαλους πολιτικούς να κάνουν έστω κι αν δεν έγινε στο τέλος, έχει μπερδέψει κι έχει διαταράξει εν μέρη την ψυχολογία των παιδιών. Δεν έγιναν όλα μυστικά, τα παιδιά γνωρίζουν τι συνέβει.
Λέω πως εμείς επιτρέψαμε, επειδή εμείς έχουμε αφήσει όλους αυτούς να μας κάνουν ότι θέλουν, σε οποιοδήποτε επίπεδο στην ζωή μας. Εμείς φταίμε για την ανεργία, για την φτώχεια, για τα χρέη, για τους άστεγους, για τους λαθρομετανάστες, για τα αγροτικά προβλήματα, για όλα..!! Δεν κάναμε καμία ουσιαστική διαμαρτυρία ή αντίδραση. Κοιτάμε να πιαστούμε απο τους συνδικαλιστές, απο το έναν απο τον άλλον, οι οποίοι είναι παρακλάδια των ανώμαλων και ψυχασθενών πολιτικών που έχουμε. Ακόμα χωριζόμαστε σε κόμματα, ακόμα λεγόμαστε αριστεροί και δεξιοί, ακόμα τρωγόμαστε μεταξύ μας για να υποστηρίξουμε ένα κόμμα, μια ιδεολογία σάπια, πιστεύουμε ότι σαβούρα θέλουν να μας περάσουν απο την τηλεόραση κι έτσι καταδικάζουμε την Ελλάδα μας, το σπίτι μας και τους εαυτούς μας "εις θάνατον". Ότι δε κατάφεραν να κάνουν στα σχολεία, μή φοβάστε θατο κάνουν απο την τηλεόραση. Με τις χυδαίες εκπομπές που όλοι όλος τυχαίως είναι υπέρ όλων αυτών των χυδαίων ελευθεριών και κατά της ηθικής που ξέραμε τόσα χρόνια. Μας λένε πως αυτοί είναι προοδευτικοί, όμως αυτοί μας έχουν πάει στον μεσαίωνα. Σύμφωνα με αυτούς έχει εξαφανιστεί η απλή ανθρώπινη λογική την οποία την χαρακτηρίζουν οπισθοδρομική, ρατσιστική και ότι άλλο σκεφτούν και μας παρουσιάζουν ΄σαν φυσιολογικό, ότι ανωμαλία υπάρχει στο κόσμο..!!
Γι' αυτό λοιπόν, αν δεν θέλουμε να μείνουμε πίσω, αν θέλουμε να έχουμε μέλλον και μια σωστή και όμορφη, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ζωή, πρέπει να συνέρθουμε και να ενωθούμε. Γιατι μην ξεχνάτε πως Η ΦΥΣΗ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ.
Στη Παιδεία η πρώτη ήττα της Κατοχής
Πηγή άρθρου
Ο.Λ.Μ.Ε., Δ.Ο.Ε., ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ “ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ” ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΝΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ “ΥΠΟΥΡΓΟΥ”
Στην Εκπαίδευση σημειώθηκε η πρώτη νίκη του Ελληνικού λαού με ντε φάκτο ακυρωση κατοχικού μέτρου, εκείνου των “έμφυλων ταυτοτητων” με σεξουαλικό διαχωρισμό στα Γυμνάσια.. Βεβαίως δεν είναι παρά μία μάχη στον πόλεμο που έχουν εξαπολύσει οι πολιτικοί κλπ που γενοκτονούν την Ελλάδα. Αλλά, η μάχη αυτή στενά συναρτάται με το Ολοκαύτωμα σε γλώσσα-πολιτισμό, με αφελληνισμό και τραβεστί Α-παιδεία. Ο πόλεμος βαίνει προς τη λήξη
Ας λέει ο Πουστόγλου ο,τι είναι «Υποχρεωτική η παρακολούθηση των μαθημάτων για gay και τρανσέξουαλ», το κλίμα έχει βαρύνει πολύ από την ασυνάρτητη δολιότητα του κατοχικού μέτρου.. Εγινε κατανοητό ότι πρόκειται για επίθεση ψυχολογικού πολέμου στον υπό υποδούλωση λαό. Αποτελεί βασικο μέρος της κρυφής και ανελαστικής ατζέντας που υλοποιείται χωρίς να ομολογείται.. Κάνοντας πίσω υποχωρούν σε κάτι βασικό ως προς το συσχετισμό στο διεξαγόμενο πόλεμο.. Ισως να μη χρειασθεί να τους πάρουν “με τα καδρόνια”, πάντως όλοι ξέρουν ποιοί είναι αυτοί που επιχειρούν να επιβάλουν την κατοχική προπαγάνδα με “θεματικές εβδομάδες”…
Δείτε τι αναφέρει σχετικά το (ξεσκισμένο σε ισχύ) Σύνταγμα της Ελλάδας MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα. ‘Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη):
2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Πρωτόκολλα της Σύμβασης. Πρώτον Πρόσθετον Πρωτόκολλον εις την Σύμβασιν περί Προασπίσεως των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών. Δικαίωμα στην εκπαίδευση. Άρθρον 2:
– Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ’ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις.
Καθηγητής Φιλοσοφίας(μαρξιστής) στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ο Δ, Πατέλης προσδιορίζει τι ζημιά προκαλούν τα σιωνατσι χτήνη στα παιδιά. Το βίντεο απαντά στην κατοχική κυβέρνηση για τα περί “έμφυλου” διαχωρισμού, για σχετικές “ταυτότητες” και για την αλλαγή φύλλου, δείχνοντας ποιά διεθνή συμφέροντα εξυπηρετούνται επιβάλοντας την ανωμαλία στο ανθρώπινο είδος…
Ακούστε στο 4ο λεπτό να λέει :
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΉ Ή ΕΦΗΒΙΚΉ ΗΛΙΚΊΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΕΡΘΕΙ Ο ΓΟΝΕΑΣ Ή Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙ : ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΨΑΞΕΣ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΟΥ ; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΟΡΙ ΚΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ;Ή ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ; ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ; ΤΙ Θ΄ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ; ΚΙ ΑΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ , ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ !!!!
ή ενός δασκάλου είναι ικανή να τραυματίσει την ψυχολογία ενός παιδιού και να επιρρεάσει την ψυχοσύνθεσή του στην πορεία της ζωής του. Πόσο μάλλον αυτά που θέλουν να κάνουν. Σας μιλάω εκ πείρας. Εμένα με έχει επιρρεάσει η συμπεριφορά δασκάλας απο το δημοτικό ακόμα. Μπορεί να μην ήταν τόσο σημαντικό όπως κοιτάνε αυτή την εποχή να διαλύσουν τα παιδιά μας, αλλά αυτό το τραύμα που μου δημιούργησε με ακολούθησε σε όλα μου τα χρόνια στο σχολείο και έχει επιρρεάσει την συμπεριφορά μου στην ζωή μου.
Ναι, μιλάμε για μια νίκη όπως λέει το παρακάτω άρθρο, ότι καταφέραμε ενωμένοι να ακυρωθεί αυτή η εγκύκλιος και αυτό σημαίνει ότι όταν είμαστε ενωμένοι και κοιτάμε το καλό όλων μας κι όχι μόνο το δικό μας μπορούμε να νικήσουμε τα πάντα.
Όμως αυτό που αφήσαμε να γίνει. Αυτό που εμείς επιτρέψαμε στους ψυχασθενείς ανώμαλους πολιτικούς να κάνουν έστω κι αν δεν έγινε στο τέλος, έχει μπερδέψει κι έχει διαταράξει εν μέρη την ψυχολογία των παιδιών. Δεν έγιναν όλα μυστικά, τα παιδιά γνωρίζουν τι συνέβει.
Λέω πως εμείς επιτρέψαμε, επειδή εμείς έχουμε αφήσει όλους αυτούς να μας κάνουν ότι θέλουν, σε οποιοδήποτε επίπεδο στην ζωή μας. Εμείς φταίμε για την ανεργία, για την φτώχεια, για τα χρέη, για τους άστεγους, για τους λαθρομετανάστες, για τα αγροτικά προβλήματα, για όλα..!! Δεν κάναμε καμία ουσιαστική διαμαρτυρία ή αντίδραση. Κοιτάμε να πιαστούμε απο τους συνδικαλιστές, απο το έναν απο τον άλλον, οι οποίοι είναι παρακλάδια των ανώμαλων και ψυχασθενών πολιτικών που έχουμε. Ακόμα χωριζόμαστε σε κόμματα, ακόμα λεγόμαστε αριστεροί και δεξιοί, ακόμα τρωγόμαστε μεταξύ μας για να υποστηρίξουμε ένα κόμμα, μια ιδεολογία σάπια, πιστεύουμε ότι σαβούρα θέλουν να μας περάσουν απο την τηλεόραση κι έτσι καταδικάζουμε την Ελλάδα μας, το σπίτι μας και τους εαυτούς μας "εις θάνατον". Ότι δε κατάφεραν να κάνουν στα σχολεία, μή φοβάστε θατο κάνουν απο την τηλεόραση. Με τις χυδαίες εκπομπές που όλοι όλος τυχαίως είναι υπέρ όλων αυτών των χυδαίων ελευθεριών και κατά της ηθικής που ξέραμε τόσα χρόνια. Μας λένε πως αυτοί είναι προοδευτικοί, όμως αυτοί μας έχουν πάει στον μεσαίωνα. Σύμφωνα με αυτούς έχει εξαφανιστεί η απλή ανθρώπινη λογική την οποία την χαρακτηρίζουν οπισθοδρομική, ρατσιστική και ότι άλλο σκεφτούν και μας παρουσιάζουν ΄σαν φυσιολογικό, ότι ανωμαλία υπάρχει στο κόσμο..!!
Γι' αυτό λοιπόν, αν δεν θέλουμε να μείνουμε πίσω, αν θέλουμε να έχουμε μέλλον και μια σωστή και όμορφη, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ζωή, πρέπει να συνέρθουμε και να ενωθούμε. Γιατι μην ξεχνάτε πως Η ΦΥΣΗ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ.
Στη Παιδεία η πρώτη ήττα της Κατοχής
Πηγή άρθρου
Ο.Λ.Μ.Ε., Δ.Ο.Ε., ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ “ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ” ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΝΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ “ΥΠΟΥΡΓΟΥ”
Στην Εκπαίδευση σημειώθηκε η πρώτη νίκη του Ελληνικού λαού με ντε φάκτο ακυρωση κατοχικού μέτρου, εκείνου των “έμφυλων ταυτοτητων” με σεξουαλικό διαχωρισμό στα Γυμνάσια.. Βεβαίως δεν είναι παρά μία μάχη στον πόλεμο που έχουν εξαπολύσει οι πολιτικοί κλπ που γενοκτονούν την Ελλάδα. Αλλά, η μάχη αυτή στενά συναρτάται με το Ολοκαύτωμα σε γλώσσα-πολιτισμό, με αφελληνισμό και τραβεστί Α-παιδεία. Ο πόλεμος βαίνει προς τη λήξη
Ας λέει ο Πουστόγλου ο,τι είναι «Υποχρεωτική η παρακολούθηση των μαθημάτων για gay και τρανσέξουαλ», το κλίμα έχει βαρύνει πολύ από την ασυνάρτητη δολιότητα του κατοχικού μέτρου.. Εγινε κατανοητό ότι πρόκειται για επίθεση ψυχολογικού πολέμου στον υπό υποδούλωση λαό. Αποτελεί βασικο μέρος της κρυφής και ανελαστικής ατζέντας που υλοποιείται χωρίς να ομολογείται.. Κάνοντας πίσω υποχωρούν σε κάτι βασικό ως προς το συσχετισμό στο διεξαγόμενο πόλεμο.. Ισως να μη χρειασθεί να τους πάρουν “με τα καδρόνια”, πάντως όλοι ξέρουν ποιοί είναι αυτοί που επιχειρούν να επιβάλουν την κατοχική προπαγάνδα με “θεματικές εβδομάδες”…
Δείτε τι αναφέρει σχετικά το (ξεσκισμένο σε ισχύ) Σύνταγμα της Ελλάδας MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα. ‘Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη):
2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Πρωτόκολλα της Σύμβασης. Πρώτον Πρόσθετον Πρωτόκολλον εις την Σύμβασιν περί Προασπίσεως των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών. Δικαίωμα στην εκπαίδευση. Άρθρον 2:
– Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ’ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις.
Καθηγητής Φιλοσοφίας(μαρξιστής) στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ο Δ, Πατέλης προσδιορίζει τι ζημιά προκαλούν τα σιωνατσι χτήνη στα παιδιά. Το βίντεο απαντά στην κατοχική κυβέρνηση για τα περί “έμφυλου” διαχωρισμού, για σχετικές “ταυτότητες” και για την αλλαγή φύλλου, δείχνοντας ποιά διεθνή συμφέροντα εξυπηρετούνται επιβάλοντας την ανωμαλία στο ανθρώπινο είδος…
Ακούστε στο 4ο λεπτό να λέει :
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΉ Ή ΕΦΗΒΙΚΉ ΗΛΙΚΊΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΕΡΘΕΙ Ο ΓΟΝΕΑΣ Ή Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙ : ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΨΑΞΕΣ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΟΥ ; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΟΡΙ ΚΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ;Ή ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ; ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ; ΤΙ Θ΄ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ; ΚΙ ΑΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ , ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ !!!!
2 σχόλια:
ταδε εφη καθηκογλου
τα σοδομα και τα γομορα ηταν παιδηκη χαρα μπροστα που προσπαθουν οι νεοταξητες μπασταρδη
Δημοσίευση σχολίου