Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

0 ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ..

 ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ..

Σήμερα πήγα στην Λαϊκή εδώ στα Χανιά.
Και οι άνθρωποι μόλις πήραν πρέφα τον καρατζόβα, φόρεσαν την μάσκα. Και ένας μου είπε.
-Μάσκα.. Θα μας γράψουν..Και το πρόστιμο είναι... δεν κατάλαβα πόσο.
Τέλος πάντων έχω γράψει, πως έχω μια μάσκα στην τσάντα μου. Και την φόρεσα όπως και αυτός, για να μην δυσαρεστήσω τον έμπορο και του βάλλουν το χαράτσι..
Ε είπαμε να βγάλει ένα μεροκάματο ο άνθρωπος, να μην του φάει και το χωρίς πάτο βαρέλι...
Δεν μου έφταιγε σε τίποτα..
Μετά από λίγο μέσα σε αυτήν την ζέστη άρχισα να ιδρώνει η μάσκα και εγώ και να έχω δύσπνοια..



Την κατέβασα προς τον λαιμό μου για να αναπνεύσω.
Βλέπετε, τόσα χρόνια, από το 1974 μάχιμη γιατρός δίπλα στον ασθενή ποτέ μου δεν είχα φορέσει μάσκα.
Ούτε γάντια...
Και όσες φορές παρευρέθηκα στην εκτέλεση στεφανιογραφίας, που γίνεται σε αιμοδυναμικό εργαστήριο με χαμηλές θερμοκρασίες, που αν δούλευα εγώ εκεί μέσα θα είχα παγώσει από το ψύχος και θα είχα πεθάνει σίγουρα και από την δυσφορία.
Απορώ με τους ανθρώπους, πως μπορούν να την φορούν.. Μόλις απομακρύνθηκα από τον έμπορα την έβγαλα.
Η μάσκα ήταν μούσκεμα.
Αλλά δεν την πέταξα..
Είμαι βλέπετε και τσιγκούνα..
Και την άπλωσα μέσα στο αυτοκίνητο να στεγνώσει την ξαναέβαλα στην τσάντα μου για παν ενδεχόμενο..
Όχι , που θα τους χαριστώ..
Να αγοράσω πάλι και άλλη μάσκα..
Αλλά και πάλι θα σας κάνω την ίδια ερώτηση.
Για τρίτη φορά. Και να μας απαντήσουν οι συνάδελφοι,όλοι αυτοί που διατείνονται και είναι υπερασπιστές και υποστηρικτές όλης αυτής της απάτης και της επιστημονικής άγνοιας και παραφροσύνης.
"Τι μεγεθος έχουν οι ιοί;
Και οι τρυπούλες της μάσκας τι διάμετρο έχουν;
Χωράει ο οποιοσδήποτε ιός να περάσει από εκεί μέσα;
Αλλά το σημαντικότερο, είναι δυνατή και ελεύθερη η διακίνηση του αέρα μέσα από αυτήν την μάσκα, ούτως ώστε το οξυγόνο του αέρα να εισέρχεται χωρίς εμπόδιο στα πνευμόνια του χρήστη;
Από την σημερινή μου εμπειρία , αμφιβάλλω.
Γιατί με έποιασε δύσπνοια;
Και η δική μου η μάσκα είναι χειρουργική.
Δεν είναι από ύφασμα, που διαφήμιζε η ηθοποιός Βίκυ Σταυροπούλου .
Η υφασμάτινη είναι για γέλια..
Απλά μοιάζει με μπούργκα..
Αλλά θα σας το θέσω και αλλιώς.
Οικονομικά.
Πόσο πουλιέται μια μάσκα;
Και ο άνεργος Έλληνας με δυο ή τρία παιδιά και μη εργαζόμενη πια σύζυγο, από το κλείσιμο των επιχειρήσεων κάθε είδους, πόσες μάσκες θα τον αναγκάσουν να πληρώνει κάθε ημέρα, ιδίως τώρα που θα ανοίξουν τα σχολεία και τα παιδιά του θα πρέπει να φορούν μάσκα;;;
Στέκουν καλά στα μυαλά τους όλοι αυτοί, που αναγκάζουν τους ανθρώπους να φορούν την μάσκα.
Μου θυμίζουν τα καταλυτικά αυτοκίνητα..
Όταν ήθελαν να τα επιβάλλουν στους Έλληνες είχαν φτηνή την βενζίνα.
Όταν τα αγόρασαν υποχρεωτικά οι Έλληνες, η βενζίνα πήγε στα ύψη..
Εσείς την πατήσατε και με το αυτοκίνητο και με την μάσκα;
Για κάνετε ένα υπολογισμό.
Είμαστε δέκα εκατομμύρια Έλληνες.
Από μια μάσκα ο καθένας υποχρεωτικά την ημέρα, να τα δέκα εκατομμύρια στην οικογένεια, που είναι ιδιοκτήτες του νεόδμητου εργοστασίου Μάσκας...
Στο έτσι με το καλημέρα σας..
Είπατε τίποτα;
Κοίτα εκεί ένα καινούριο χαράτσι για τον Έλληνα..
Καλησπέρα σας..
Ιατρός Ασπασία Μιχέλη Μπουλταδάκη
εοδική Παθολόγος ειδική Καρδιολόγος
ιδιώτης ερευνήτρια Συγγραφέας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου