Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

0 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ: Στα Προπύλαια την Κυριακή θα στριμώχνονται οι ΑΓΓΕΛΟΙ

Είναι μεσημέρι προς απόγευμα του Σαββάτου. Έχω βάλλει το πληκτρολόγιο στα γόνατα και προσπαθώ να γράψω αυτό που μου μεταφέρθηκε πριν από λίγο και σχετίζεται με την συγκέντρωση διαμαρτυρίας –ομολογίας που θα γίνει στα Προπύλαια την Κυριακή για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες.

Τόσο καιρό προσπαθούσα να έρθω σε επικοινωνία με ένα γεροντάκι που ασκητεύει σε μια ανεμοδαρμένη βραχώδη απόληξη των Κυκλάδων και δεν μπορούσα.

Ο λόγος που τον ήθελα ήταν να τον ρωτήσω αν πήρε το πακετάκι με τα μελισσοκέρια που του έστειλα.
Το τηλέφωνο του Γέροντα μάλλον ήταν κομμένο και έτσι παρεκάλεσα ένα βοσκό που έχει ποιμνιοστάσιο κοντά του να πάει με το κινητό στο ασκητήριο του για να τον βρει και να επικοινωνήσω μαζί του.
Με αυτόν τον τρόπο η επικοινωνία με το Γέροντα τελικά έγινε.

Ούτε καν πρόλαβα να του βάλλω ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ …
Ο Γέροντας με ρώτησε…
-Ευλογημένε θα πάς το απόγευμα της Κυριακής στα Προπύλαια;
– Γέροντα είμαι κρυωμένος και θα δω τον καιρό.
-κρυωμένος –ξε κρυωμένος φρόντισε να πάς και μάλιστα νωρίς γιατί θα έχει τόσο πολύ κόσμο για να βρεις μάλιστα και καμιά γωνιά να μην σε φυσάει.
-και εσύ Γέροντα που ξέρεις που θα έχει τόσο κόσμο;
– παιδάκι μου ξέρεις πόσα ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΤΑΓΜΑΤΑ θα είναι παρατεταγμένα μαζί με την ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ από τα μαρμάρινα σκαλοπάτια της Συγκλήτου μέχρι την πλατεία Κλαυθμώνος;

ΩΠΑ είπα μέσα μου, κάτι θα είδε ο Γέροντας και δεν τον διέκοψα με ανόητες ερωτήσεις ,αφήνοντας τον να συνεχίσει.

-αυτή η συγκέντρωση θα είναι και η τελευταία ομολογιακή συγκέντρωση των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΙΣΤΩΝ πριν τις εξελίξεις και τα γεγονότα που έρχονται.
-ΜΕΤΑ θα ακολουθήσουν άλλες συγκεντρώσεις.
-βλέπεις , μέχρι σήμερα οι Πιστοί δίναμε εξετάσεις ομολογιακές γυμνασίου-λυκείου, τώρα θα πάμε για εξετάσεις Πανεπιστημίου.

ΚΑΙ γελώντας μου είπε…
-Να γιατί και η συγκέντρωση αυτή γίνεται στα σκαλοπάτια του Πανεπιστημίου των Αθηνών.

Ακολούθησε σιωπή εκ μέρους μου γιατί έμεινα εμβρόντητος και με πολλές απορίες.
Το μόνο που τον ρώτησα ήταν.
-Τα κεράκια από το μελισσοκέρι τα παραλάβατε ;
– τα έλαβα και σε ευχαριστώ και όλα θα ανάψουν για την Ελλάδα μας που τα έχει απόλυτη ανάγκη τούτες τις στιγμές.

Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση
Δρ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου