Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

0 Και οι γερμανοί φοβέρα θέλουν …Απόδειξη τα κάτωθι….

Tanya Geritsidou  Το θέμα διορθώθηκε μετά από επιστολή μου 
Good afternoon

Thank you for your email about the globe recently shown on our online store.

As soon as we were made aware of this matter, the globes were immediately removed from the site and our stores and sent for recycling.

We are proud of our reputation for providing an environment where all cultures can feel comfortable and it is never our intention to cause any distress or insult to any section of our customers or associates.

The Head of European customer service has provided feedback to the buyer and they both also offer their apologies. These items were part of a consignment of globes of various styles and designs and the buyer was unaware that these were included in the range. He has advised that if he had realised, they would never have been purchased. He has assured us that he will be much more careful in future to ensure there is no repetition of this type of incident.

I am truly sorry for the disappointment caused by this product and thank you for your valuable feedback.

Kind Regards

Amy
TJX Europe Customer Service Team
Το θέμα ήταν διορθώθηκε μετά το γράμμα μου καλό απόγευμα

Ευχαριστώ για το email σας για την υδρόγειο πρόσφατα εμφανιστεί στο μας online κατάστημα.

Μόλις είχαμε ενημερωθεί για το θέμα αυτό, οι σφαίρες ήταν απομακρύνονται άμεσα από το site και τα καταστήματα μας και θα αποστέλλονται για ανακύκλωση.

Είμαστε περήφανοι για τη φήμη μας για την παροχή ένα περιβάλλον όπου όλοι οι πολιτισμοί να μπορούν να αισθάνονται άνετα και ποτέ δεν είναι πρόθεσή μας να προκαλέσει δυσφορία ή προσβολή για κάθε τμήμα των πελατών μας ή συνεργάτες.

Ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού εξυπηρέτηση πελατών παρείχε ανάδραση στον αγοραστή, και οι δύο που προσφέρουν επίσης τις συγγνώμες τους. Αυτά τα αντικείμενα ήταν μέρος της αποστολής από σφαίρες του διάφορα στυλ και σχέδια και ο αγοραστής δεν γνώριζε ότι αυτές συμπεριλήφθηκαν στην περιοχή. Έχει γνωμοδοτήσει ότι αν είχε συνειδητοποιήσει, ποτέ δεν θα είχαν αγοραστεί. Αυτός μας διαβεβαίωσε ότι θα είναι πολύ πιο προσεκτικός στο μέλλον για να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει επανάληψη ενός τέτοιου συμβάντος.

Ειλικρινά λυπάμαι για την απογοήτευση που προκλήθηκε από το προϊόν αυτό και σε ευχαριστώ για το πολύτιμο ανάδραση.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Έιμι
Tjx Ευρώπη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών

Tο παράπανω μηνυμα σταλθηκε βασει του δημοσειυματος   http://asimpiestos.blogspot.com/2017/03/blog-post_9.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook     http://asimpiestos.blogspot.com/2017/03/blog-post_9.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου