Τρίτη 30 Μαΐου 2017

0 Ντεντέκτιβ Σπύρου Κ.: «Στο υλικό που κατέθεσα φαίνονται κατάγματα που αποκλείουν πλήρως την αυτοχειρία ……. αυτό που ζήτησα από τις δικαστικές αρχές είναι να εξετάσουν το υλικό ………..να προχωρήσουν σε εκταφή για να έχουν και τα φυσικά τεκμήρια του φόνου.»


Εχθές έζησα μια από τις χειρότερες εμπειρίες της ζωής μου. Μια εμπειρία που με έκανε να καταλάβω πλήρως το γιατί ο Νίτσε είπε :"Γνώρισα τον άνθρωπο και έκτοτε αγάπησα τα ζώα"

.
Έκανα το λάθος να απαντήσω σε μια τηλεφωνική συνέντευξη μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ότι εκτελέστηκε ένα συμβόλαιο εις βάρος μου και δυστυχώς αυτό έγινε μέσω της υπόθεσης Γιακουμάκη. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα εξ' αρχής, γιατί πολλά έμειναν αναπάντητα και πολλές εντυπώσεις δημιουργήθηκαν με την έντεχνη διακοπή του λόγου μου που αλλα ξεκίναγα να πω και άλλα εν τέλει με παρουσίασαν να λέω.
Καιρός λοιπόν να δοθούν απαντήσεις...
Ως προς το αν έχω δικαίωμα να κάνω έρευνα στην υπόθεση: Νομικά έχω κάθε δικαίωμα υπό την προύπόθεση ότι τα οποία στοιχεία εντοπίσω, κατατεθούν στις αρμόδιες αρχές. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ!
Ως προς τα περί προβολής και αυτοδιαφήμισης:
Δόξα τω Θεω δεν έχω πέσει τόσο χαμηλά ώστε να καπηλεύομαι την μνήμη ενός αθώου για να καρπωθώ τα εφήμερα ωφέλει της δημοσιότητας. Μετά από έρευνα 18 μηνών κατέθεσα ένα φάκελο στοιχείων και σιώπησα. Μίλησα δημόσια μόνο όταν πληροφορήθηκα ότι συγκεκριμένοι κύκλοι απεργάζονται το θάψιμο της ιστορίας.
Ως προς την οργή της οικογένειας:
Καταρχήν ας αποφασίσουν οι κατήγοροί μου ποιός είναι εξοργισμένος, οι γονείς ή οι συγγενείς. Ως προς τους γονείς επαναλαμβάνω ότι έχουν πέσει θύματα πλάνης και εκμετάλλευσης του πόνου τους από άτομα που μόνο την δικαίωση του θύματος δεν επιθυμούν. Για τους υπόλοιπους θα μιλήσω όταν έλθει η ώρα.
Για το ποιοί σκότωσαν τον Βαγγέλη: Προφανώς οι βασανιστές του. Ομως από τις 06/02/2015 μέχρι σήμερα, πολλοί είναι αυτοί που τον δολοφόνησαν εκ νέου και το πράττουν ακόμα και τώρα, συστηματικά, μεθοδικά και αδίστακτα.
Ως προς την εκταφή:
Στο υλικό που κατέθεσα φαίνονται κατάγματα που αποκλείουν πλήρως την αυτοχειρία (το σενάριο που τόσο πολύ πούλησαν κάποιοι), αυτό που ζήτησα από τις δικαστικές αρχές είναι να εξετάσουν το υλικό και εφόσον το κρίνουν επαρκές και αξιόπιστο, να προχωρήσουν σε εκταφή για να έχουν και τα φυσικά τεκμήρια του φόνου.
Ως προς τα λοιπά θέματα που έχουν προκύψει:
Κανείς δεν αγαπά ένα παιδί περισσότερο από τους γονείς του και εδώ δεν έχουμε την εξαίρεση του κανόνα. Αλλά αν παρόλα αυτά κάποιος θέλει να λέγεται άνθρωπος, οφείλει να μην σιωπά μπροστά στο έγκλημα, στην αδιαφορία και στα συμφέροντα... καταλαβαίνουν πολύ καλά αυτοί που πρέπει τι εννοώ.
Τέλος ένα μήνυμα σε όλους αυτούς που πλέον επέλεξαν την ηθική μου εξόντωση αφού δεν πέτυχαν την φυσική. Σε αυτή την υπόθεση δεν είμαι μόνος. Μόνο στα Γιάννενα είχα 150 εθελοντές που με βοήθησαν, στην Κρήτη πολλούς περισσότερους. Εδώ και ένα χρόνο βλέπω, ακούω και μαθαίνω πράγματα. Οι πληροφορίες αξιολογούνται από ειδικούς και τα κομμάτια του παζλ συμπληρώνονται. Μην ελπίζετε λοιπόν πως θα με σταματήσετε. Μια παροιμία λέει πως όσο πιο πολύ μιλά κάποιος τόσο περισσότερο εκτίθεται. Εγώ μίλησα δημόσια αυτές τις μέρες και πλέον επιστρέφω στην σιωπή μου. Εσείς μιλάτε διαρκώς εδώ και 2,5 έτη. Καθε λέξη σας έχει καταγραφεί και αναλυθεί. Κάθε ισχυρισμός έχει διασταυρωθεί. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι θα αποδοθούν στο τέλος αυτής της ιστορίας, τότε θα δούμε τι συνεισέφερε ο καθένας, τι κέρδισε και σε ποιά πλευρά ανήκε.

παρακολουθείστε το παρακάτω βιντεο μετα το 16ο λεπτό:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου