Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

0 Ελληνίδα προς τους δήθεν αλληλέγγυους «Δεν είδα όλα αυτά τα χρόνια που έβγαιναν οι μετανάστες στην στεριά να έρχεται κανείς από εσάς που παριστάνετε τους αλληλέγγυους και τους αντιφασίστες και να τους περιθάλπετε.»

Επιτρέψτε μου όλοι εσείς που μου κάνετε την τιμή να με διαβάζετε, να μοιραστώ δυο σκέψεις μου μαζί σας. Ένα μεγάλο κείμενο, αλλά θα σας παρακαλούσα να το διαβάσετε και μετά να διατυπώσετε την άποψη σας. Αυτά που θα γράψω ενδέχεται να προκαλέσουν στομαχικές διαταραχές σε κάποιους κυρίους και κυρίες που αναβιώνουν τους κουκουλοφόρους δωσίλογους της κατοχής και που ζουν σε συνθήκες ησυχίας κι ασφάλειας ενώ, την ίδια στιγμή, έχουν άποψη για το δικαίωμα κάποιων που ζουν στην κόλαση να απελπίζονται και ν’ αντιστέκονται! Λοιπόν, τους δηλώνω κατάμουτρα ότι βαρέθηκα να διαβάζω το λογύδριο τους παριστάνοντας τους παραμορφωμένους , ενώ είναι πολύ μικροί να σχολιάσουν τον καθένα. Βαρέθηκα να βλέπω και ν’ ακούω ανύπαρκτους τενεκέδες να γελοιοποιούν ανθρώπους που βιώνουν τον τρόμο της συνύπαρξης με παραβατικά στοιχεία , και να λέω στον εαυτό μου «μη μιλάς, θα σε πουν ξενοφοβικό ρατσιστή»!





Έχω μάθει στη ζωή μου να μη γνωρίζει η δεξιά μου τι ποιεί η αριστερά μου, όμως σήμερα με βγάλατε έξω από τα ρούχα μου και θα σας τα πω κατάμουτρα. Δεν είδα όλα αυτά τα χρόνια που έβγαιναν οι μετανάστες στην στεριά να έρχεται κανείς από εσάς που παριστάνετε τους αλληλέγγυους και τους αντιφασίστες και να τους περιθάλπετε. Όταν βγήκαν στο λιμάνι Καρλοβάσου, εγώ αναστάτωσα όλους τους άρχοντες του νησιού, απειλώντας θεούς και δαίμονες να ανοίξουν το ποπκορν να τους βάλουν μέσα. Δεν είδα κανέναν δίπλα μου να παίρνει ένα πακέτο μπισκότα να τα δίνει τα παιδάκια που τουρτούριζαν από το κρύο. Μια ξαδέλφη μου είχα δίπλα μου που ενώ μπορεί να μην είχε άλλο μπουφάν τόβγαλε και τύλιξε ένα μικρό παιδάκι. Πλην της κ. Ζορμπατζή και μιας μικρής ομάδας συμπολιτών μου που έτρεξαν και έφεραν φαγητά, κανένα από εσάς δεν είδα. Δεν είδα κανέναν από εσάς στον λιμένα Μαλαγαρίου να έρχεται και να φέρνει φαγητό στα παιδάκια, αλλά είμασταν εμείς που πάλι τρέχαμε και κινούσαμε τα νήματα. Όταν απεύθυνα έκκληση για ρουχισμό σε ορφανά παιδάκια τούτος ο κόσμος που τον βαφτίσατε ρατσιστή, έτρεξε και πάλι δίπλα μου και δεν τον πείραξε όταν του έλεγα ότι τα ρούχα πάνε στα προσφυγόπουλα. Τούτος ο κόσμος στάθηκε δίπλα μου και στις μανούλες του νησιού μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Είδα τον πόνο σας και την αλληλεγγύη σας στις Ελληνίδες μάννες που δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν ένα κομμάτι κρέας για τα παιδάκια τους.

 Βλέπω σήμερα την ανταπόκριση σας, Φαρισαίοι υποκριτές ,στην έκκληση μου για την μάννα με τα δυο ανήλικα παιδάκια που μένει στο Καρλόβασι και δεν έχει ούτε γάλα να τα ταΐσει. Αυτοί οι φασίστες, οι ρατσιστές ς όπως τους αποκαλείται ανταποκρίθηκαν πάλι.

 Ουαί Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές που διυλίζετε τον κώνωπα, δεν σας είδα πουθενά παρά μόνο στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης να ρίχνετε το φαρμάκι σας σε όλους αυτούς που πάνω στα νεύρα τους θα πουν και μια κουβέντα παραπάνω.


 Και βιαστήκατε να τους φωτογραφίσετε, γιατί κύριοι δωσίλογοι αυτή είναι η δουλειά σας και τους στείλετε στην Εφημερίδα των Συντακτών και να τους ρίξετε στον Καιάδα. Που είστε ωρε αλληλέγγυοι στην συλλογή των τροφίμων για τις πολύτεκνες οικογένειες που και πάλι απεύθυνα έκκληση και τούτοι οι ρατσιστές ανταποκρίθηκαν …Κουράστηκα ν’ ακούω να προσπαθούν να με πείσουν πως αδίστακτοι εγκληματίες είναι «κατατρεγμένοι αγνοί συνάνθρωποι που προσπαθούν να ενταχθούν», και να λέω στον εαυτό μου «μη μιλάς, θα σε πουν ξενοφοβικό ρατσιστή»! Κουράστηκα να φοβάμαι ν’ αρθρώσω το αυτονόητο επειδή με πρόλαβε κάποιο νεο-ναζιστικό πολιτικό μόρφωμα άσχετο με την ιστορία και την ιδεολογία μου, και να λέω στον εαυτό μου «μη μιλάς, θα σε πουν ξενοφοβικό ρατσιστή»!

Δεν τα βάζω με τους κατατρεγμένους. Πρώτη ήμουν που από το υστέρημα μου, γιατί δεν είχα περίσσευμα, έδωσα ότι είχα για να πάρω ένα πακέτο μπισκότα στα προσφυγόπουλα. Εσείς που ήσασταν; Και πάλι δίπλα τους θα σταθώ αν θεωρήσω ότι αδικούνται η κακοποιούνται. Εσείς όμως είστε μόνο εδώ για να ρίξετε τη χολή και το φαρμάκι σας στους συμπατριώτες σας και το μόνο που έχω να σας πω είναι τούτο: Αιδώς αχρείοι. Αν έχετε και αιδώ δωσίλογοι κουκουλοφόροι που μάθαμε ποιοι κρύβεστε πίσω από την αποστολή μηνυμάτων προς τον αρθρογράφο της ΕΦ ΣΥΝ. Αν έχετε πάνω σας έστω και το παραμικρό ίχνος φιλότιμου σήμερα θα παρακαλάτε να ανοίξει η γη και να σας καταπιεί. Αν και η γη την μπόχα σας δεν την αντέχει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου