Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

0 Μετά τις οδηγίες της κυβέρνησης για τους οίκους ανοχής..θυμήθηκα πόσο δίκιο είχε ο γιος του πρώην ΥΠΕΘΑ Αποστολάκη...

Γιάννης Αποστολάκης: Στο κρεβάτι αγκαλιά με φουσκωτή κούκλα! [pics] | tlife.grΚορωνοϊός - Οίκοι ανοχής: Δεν θα ξεπερνά τα 15 λεπτά η παροχή υπηρεσιών
Μετά τις οδηγίες της κυβέρνησης για τους οίκους ανοχής..θυμήθηκα πόσο δίκιο είχε ο γιος του πρώην ΥΠΕΘΑ Αποστολάκη...ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΜΕ ΈΜΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ;;;;;;;;
Στη δημοσιότητα έδωσε ο ΕΟΔΥ το υγειονομικό πρωτόκολλο λειτουργίας των οίκων ανοχής στο πλαίσιο άρσης των περιοριστικών μέτρων λόγω του νέου κορωνοϊού. Μετά από 3 μήνες παύσης της λειτουργίας τους οι οίκοι ανοχής ετοιμάζονται να επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 15 Ιουνίου. ......Υπενθυμίζεται ότι η αναστολή της λειτουργίας των οίκων ανοχής ξεκίνησε στις 14 Μαρτίου, μετά από ομόφωνη εισήγηση της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας για τον νέο κορωνοϊό.

Οδηγίες ΕΟΔΥ για την επαναλειτουργία των οίκων ανοχής

Οι εργαζόμενοι πρέπει να πλένουν τα χέρια τους με νερό και υγρό σαπούνι ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα πριν και μετά κάθε πελάτη. Εάν χρειάζεται, εφαρμογή γαντιών μιας χρήσης. Αποφυγή περιττής φυσικής επαφής (όπως η χειραψία).
Να διατηρούνται ανοικτά τα παράθυρα και οι θύρες για είσοδο νωπού αέρα εκτός από τις πόρτες δωματίων όπου παρέχονται σεξουαλικές υπηρεσίες.
Η χρονική διάρκεια παροχής υπηρεσιών να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά ανά πελάτη.
Απαγορεύεται η παροχή υπηρεσίας με δύο ή περισσότερους πελάτες.
Κατά τη σεξουαλική επαφή, θα πρέπει να εφαρμόζονται σεξουαλικές στάσεις που εξασφαλίζουν απόσταση και όχι πρόσωπο με πρόσωπο επαφή.
Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον ενός αντιβραχίου μεταξύ των κεφαλών των 2 ατόμων.
Χρησιμοποίηση εργαλείων μιας χρήσης, εάν είναι δυνατόν. Απολύμανση εργαλείων εργασίας μεταξύ 2 πελατών. Απαγόρευση χρήσης βρώσιμων σεξουαλικών αντικειμένων.
Συνιστάται η χρήση υφασμάτινης μη ιατρικής μάσκας για όλες τις υπηρεσίες. Η πρακτική αυτή θα μπορούσε να ενταχθεί στο πλαίσιο παιγνίου προκειμένου να καταστεί αποδεκτή κατά τη διάρκεια των ερωτικών πράξεων.
Τήρηση πελατολογίου όπου θα αναγράφεται το μικρό όνομα και τηλέφωνο επικοινωνίας για λόγους εχεμύθειας.
Οι πελάτες ενημερώνονται ότι τα δεδομένα επικοινωνίας τους διατηρούνται για 4 εβδομάδες σε κλειστό φάκελο για τον εντοπισμό και ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος.
Αποφυγή πληρωμής με μετρητά και χρήση πλαστικών καρτών με ανέπαφη συναλλαγή



Γιάννης Αποστολάκης: Στο κρεβάτι αγκαλιά με φουσκωτή κούκλα! [pics]








Ο πρώην σύντροφος της Ελισάβετ Σπανού, Γιάννης Αποστολάκης δηλώνει single και κάνει μια ανατρεπτική φωτογράφηση για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Αγκαλιά με τη φουσκωτή κούκλα του ποζάρει στο κρεβάτι και ανάβει “φωτιές”!

“Όταν είμαι σε σχέση και περνάω καλά, αποδίδω καλύτερα από το να είμαι μόνος μου. Είναι στη φύση μου να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου. Μου αρέσει η συντροφικότητα. Αυτήν την περίοδο τυχαίνει να μην έχω λόγω συγκυριών. Έχω λίγη δουλειά παραπάνω, δεν πολυβγαίνω γιατί δεν μου αρέσει και τόσο, ούτε οι τρόποι που γνωρίζω ανθρώπους έχουν μειωθεί στην καθημερινότητά μου”, αποκάλυψε ο Γιάννης Αποστολάκης.
powered by Rubicon Project



Όσο για το ποια θα διάλεγε για να της πει “Be My Valentine” αποκάλυψε: “Οποιαδήποτε δίμετρη ξανθιά ή μελαχρινή με θελκτικό μπούστο. Όμως ο ιδανικός έρωτας θα ήθελα να με βρει σε ένα άκυρο σημείο πχ σε μια ερημική παραλία στις Κυκλάδες. Εκείνη θα φορούσε ένα ολόσωμο παρεό και θα μου έλεγε “Βοήθεια πεινάω” Κι εγώ θα την σαγήνευα φτιάχνοντας της το καλύτερο φαγητό”.
Ο Αθανάσιος Βελλούδιος γεννήθηκε το 1895 στο Κολωνάκι και προερχόταν από μια μεγαλοαστική οικογένεια. Ο παππούς του ήταν καθηγητής αρχαιολογίας στο πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ ο πατέρας του Δημήτριος Μούρραης-Βελλούδιος ήταν μαθηματικός. Οι σπουδές στην τέχνη και το όνειρο να γίνει πιλότος ...

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/o-axiomatikos-tis-polemikis-poy-ischyristike-oti-paraligo-na-skotosei-ton-kemal-se-vomvardismo-o-athanasios-veloydios-poy-sta-61-toy-egine-ithopoios/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου