Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

0 Για την Ελλάδα μας...

Παιδιά μου, εγώ είμαι ένας απλός άνθρωπος και υπεράνω απ' όλα Έλληνας, έχω τα δικά μου πιστεύω, όπως έχετε κι εσείς τα δικά σας πιστεύω και τα σέβομαι εγώ ο ίδιος σ' εσάς, που θα πρέπει να κάνετε κι εσείς το ίδιο με τον διπλάνο σας Ελληνα. Μα δεν κοιτάω αριστερά, ουτε δεξιά και δεν μ' νοιάζει τι είναι ο διπλάνος μου Έλληνας, από θρησκείες, από καταγωγή της Ελλάδος μας από κόμματα, από ομάδες, γιατί πολύ απλά είμαστε όλοι το ίδιο Ελληνικό αίμα που αγαπάμε το Ελληνικό μας χώμα, που γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε, για να γυρίσουμε πάλι πίσω το ελληνικό μας χώμα πρέπει να πολεμήσουμε! Όπως πολέμησαν οι προγόνοι μας για την Ελευθερία μας και θα πολεμήσουμε, αν χρειάστει πόλεμος με τους έχθρους μας, πάλι Ελευθερία θα δώσουμε το μέλλον των παιδιών μας.

Εγώ παιδιά μου, προσωπικά σας λέγω, ότι κοιτάω πάντα μπροστά για τον μέλλον της Πατρίδος μας και της Πίστεως μας, πως ποτέ δεν πρόδωσα την ταυτότητα μου και το όρκο μου, μα δεν πρόκειται ποτέ να την εκτατελείψω την Ελλάδα και ούτε να πω "ντρέπομαι για την Πατρίδα μου" κι ούτε λέω την Ελλάδα πως την κάναμε μπρουδέλο, γιατί δεν είμαι πουτανα/πουστής κανενός, κάτι που ισχυεί και για σάς
. Είναι το χέρι μας να αποτρέψουμε την Ελλάδα και να απαλλάξουμε τους προδότες που μας έδωσαν προς στους ξένους για σφαγή και αναλώσιμο.Όσο την πληγώνουν την πατρίδα μας, τόσο πολύ θέλουμε για να πολέμησουμε σ' αυτούς που μας πρόδωσαν και να διώξουμε τους ξένους κατακτήτες και να πάρουμε πίσω την Εθνική μας Κυριαρχία!


Χρειάζεται πίστη και εμπιστοσύνη για την Πατρίδα μας για να γίνουν όλα δυνατά και άδυνατα για την σωσούμε την Ελλάδα μας και το μέλλον των παιδιών μας. Θα προτιμούσα να διάλεγα ειρήνη, μα όμως δεν πρόκειται να γίνει αυτό έτσι απλά, γιατι χρειάζεται πόλεμο για να γίνει ειρήνη και ελευθερία της Πατρίδο μας. Όπως έκαναν οι πρόγονοι μας του 1821 και μας έδωσαν την Ελληνική γη, μας εμπιστεύτηκαν να την προστατέψουμε και την φροντίζουμε, μα το τέλος γίναμε προδότες του εαυτού μας. Ναι παιδιά μου, μην το αρνηθείτε αυτό, ουτώς κι άλλιως το νιώθετε ότι κάνετε την προδοτική σας πράξη, ψηφίζοντας τα ίδια πρόσωπα που μας κατάστρεψαν τα πάντα και μας παραδίδοντας σε ξένους κατακτήτες.

Κάποιοι απο εσάς δεν πιστεύετε τον Θεό και τον Πατέρα μας, που προστατεύει τους δικαίους κι όπως σε όλο τον κόσμο σε κάθε γωνιά της Γής.Λοιπόν δεν θα σας πω ότι κάνετε λάθος που δεν πιστεύετε, το μόνο που θέλω να σας πω είναι να αφήσετε την άκρη την θρησκεία του καθένος, το όποιο τι πιστεύει, και να κοιτάξουμε την Πατρίδα μας για να γίνουμε όλοι μαζί σαν Ένα. Όπως έλεγε ο στρατηγός Μακρυγιάννης "Να λέτε "εμείς" κι όχι το "εγώ" " Σημασία είναι ότι είστε Έλληνες και θέλετε να την σώσετε την πατρίδα μας. Κάντε το, μην μένετε στα λόγια, μέχρι και ο Θεός είναι μαζί σας, όχι από οίκτο, ως γενναίοι που είστε εσείς και πολεμάτε τα δικαία της Πατρίδος μας και τα εδάφη μας, που δικαιούμαστε. Γι' αυτό παιδιά μου, πάψετε να μαλώνετε το τι πιστεύει ο κάθε Έλληνας. Ας ενωθούμε όλοι μαζί!


Παιδιά μου,δεν θέλω άλλο να σας κουράζω. Με όσα γράφω αυτή την στιγμή που το διαβάζετε, να το βάλετε καλά στο μυαλό σας πως η Πατρίδα μας κινδυνεύει μέρα με την μέρα και σβήνεται απ' το χάρτη μας δια πρόσωπου της γης, αυτό είναι το σχέδιο των προδοτών της Πατρίδας. Είναι σειρά μας να ξεσηκωθούμε απ' το καναπέ του σπιτιού και σε κάθε γωνιά της Ελλάδος, το χρωστάμε τους προγόνους μας, τους: Λεωνίδα και τους 300, τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Παύλο Μελά, τους ήρωες του '21, τους ήρωες του '40, τον Σολώμο Σολώμου κ.α., που εκείνοι έλεγαν τότε: "Ας πολεμήσουμε για το μέλλον των παιδιών μας." και το έκαναν με πράξεις για τώρα που είμαστε ελεύθεροι για να ζήσουμε. Καιρός να κινηθούμε από εχθές, που έπρεπε να την είχαμε ήδη σώσει. Επίσης μην ξεχνάτε και τους Αρχαίους Έλληνες που μας έδωσαν τις σοφίες τους και τα λόγια τους το πως πρέπει να φερόμαστε σαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ στην ζωή, επειδή εκείνοι είχαν άλλη ζωή που κάνανε πόλεμο μεταξύ τους με πόλεις της Ελλάδος, όμως ήτανε πάνω απ' όλα Έλληνες. Όπως γινόμαστε και τώρα με χίλια κομμάτια με κόμματα, με ομάδες, ο ιδιωτικός με τον δημόσιο υπάλληλος που παίρνουν με διαφορετικά χρήματα κι οτιδήποτε άλλο, αυτό θέλουν οι προδότες να μας χωρίζουν και ενώ συνεχίζουν να καταστρέφουν το Έθνος μας αθόρυβα χωρίς να το έχουμε πάρει χαμπάρι κανείς!

Και τελειώνω παιδιά μου, να είναι μαζί μας ο Θεός, σε όσοι πιστεύετε κι όσοι δεν πιστεύετε, γιατί είμαστε δικαίοι που πολεμάμε την πατρίδα μας, τα εδάφη μας και τις εκκλησίες μας των Αγιών που θα μας προστατεύουν και την Ιστορία μας. Η Ελλάδα χρειάζεται επαναστάτες με εμπιστοσύνη και με πίστη. Είναι πλέον το χείλος της αβύσσου για να εξαμφανιστεί απ' το χάρτη του πλανήτη, που θέλουν οι προδότες και η Νέα Τάξη.Κι εκείνοι δεν το ξέρουν όμως ότι η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, όσο ζει ένας μόνο Έλληνας, θα κρατά την Ιστορία του.

Έστω και ένας Έλληνας να μείνει, θα υπάρχει Ελλάδα, έστω και ένας Χριστιανός Έλληνας να μείνει, θα υπάρχει Ορθόδοξη Πίστη και Ελλάδα!

Είμαι περηφάνος που γεννήθηκα και θα πεθάνω Έλληνας
!

Υ.Γ.1: Άμα γίνει επανάσταση για την Πατρίδα, εγώ θα γίνω κλέφτης σαν τον Κολοκοτρώνη, πολέμαρχος σαν τον Λεωνίδα, αμαρτωλός σαν τον Καραϊσκάκη και θα πω ΑΕΡΑ σαν τους ήρωες του '40, έτσι θα γίνω. Θα πάω στα βουνά και θα πολεμώ με τα όπλα μου, είτε σπαθί, είτε πιστόλι, δεν έχει σημασία κι ακόμα με τα χέρια μου, απλά χρέος μου είναι για την Ελευθεριά της Πατρίδος μας, που θυσιάστηκαν γι' εμάς οι πρόγονοι μας και τώρα όμως είναι η σειρά μας.
Ζητώ η Ελλάς που έλεγε ο Π. Μελάς
!



Έσσεται Ημάρ - Μολών Λαβέ - Φωτια και Τσεκούρι στους προσκυμένους!

Ένας Έλληνας.
Παρασκεύη 11 Μάρτιου 2011, στο Λιμάνι του Πειραιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου