Ο απόλυτος εφιάλτης του ανθρώπου, η απώλεια της προσωπικότητας, το «Χάραγμα» και η μετατροπή των πολιτών σε αριθμούς προπαγανδίζονται από το ελληνικό κράτος σε παιδιά 12 και 13 ετών!
Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έρχονται αντιμέτωποι μ” αυτή την κατάφωρη παραβίαση των θρησκευτικών πεποιθήσεών τους και να αντιμετωπίζουν ως μάθημα τη διαφήμιση των σχεδιασμών σκοτεινών εγκεφάλων που απεργάζονται τον απόλυτο έλεγχο των πολιτών μέσω των εμφυτευμάτων μικροτσίπ στο δέρμα. Η προβιά με την οποία είναι ενδεδυμένη το θηρίο του τσιπαρίσματος είναι η… χρησιμότητα του εμφυτεύματος.
Το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό και το υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε, σεβόμενο τους ορθόδοξους Ελληνες, που πληρώνουν από το υστέρημά τους για τη λειτουργία του, να αποσύρει άμεσα αυτό το κατάπτυστο πόνημα και να δώσει τις δέουσες εξηγήσεις. Αυτή η πρόκληση δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη. Κανείς δεν δικαιούται να παίζει με την ελληνική νεολαία!
Σχετική ερώτηση, όμως, κατέθεσε σήμερα στην Βουλή η ευαισθητοποιημένη και δραστήρια βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Θεσσαλονίκης Β’, κυρία Σταυρούλα Ξουλίδου (στην οποία αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για το κοινοβουλευτικό της έργο), μέσα από την οποία ζητά εξηγήσεις από τα αρμόδια υπουργεία, το σχετικό βοήθημα Αγγλικής γλώσσας το οποίο ενέκριναν οι υποτιθέμενοι «ειδικοί»…
Η ερώτηση της βουλευτού κυρίας Σταυρούλας Ξουλίδου
Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού , Αθλητισμού, Θρησκευμάτων
Θέμα: Βιβλίο αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου
Στις 07-09-2012 και με το έγγραφο με αρ. Πρωτοκ. 102710/Γ2 του ΕΝΙΑΙΟΥ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Π/ΘΜΙΑΣ & ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ – ∆/ΝΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -ΤΜΗΜΑ Α το οποίο κοινοποιήσατε σε όλες τις ∆ιευθύνσεις ∆/θµιας Εκπ/σης, στα Γραφεία Σχολικών Συµβούλων, στις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης και περιέχει λίστα με την Έγκριση ελευθέρων βοηθηµάτων της Αγγλικής Γλώσσας για το Γενικό Λύκειο σχολικού έτους 2012-2013.
Μέσα στην παραπάνω λίστα υπάρχει το βιβλίο με τίτλο JOURNEYS B2 S’s και με τιμή 15,00€ , στο οποίο στο κεφάλαιο 4 ( unit 4) αναφέρει χαρακτηριστικά
«After school on Thursday, I wasted two hours at the doctor’s , waiting to have my new microchip implanted. The procedure itself ( a quick injection into my thumb ) took just a few seconds and barely hurt at all. The microchip looks like a tiny tube, and there’s lots it can do.Becides unlocking the house and my bike, it can be used on all the key readers to open doors and access things at school, and it also has my computer passwords on it. What is more, I can use the microchip like a credit card to buy things, as long as Mum and Dad upload my pocket money every week.» Παραθέτω και την μετάφραση:
«Μετά το σχολείο την Πέμπτη , έφαγα δύο ώρες στο γιατρό , περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα , όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα» Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Είναι η νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσα στο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου και Λυκείου;
2. Θεωρείτε σκόπιμο ότι μέσα από την διδασκαλία μπορείτε να περάσετε στη συνείδηση μικρών παιδιών το εμφύτευμα μικροτσίπ;
3. Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα ξενόγλωσσα βοηθήματα και βιβλία που χρησιμοποιούνται στο Δημόσιο Σχολείο;
4. Τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο σας ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά και να ελεγχθούν και όλα τα υπόλοιπα για το περιεχόμενό τους; Η Ερωτώσα Βουλευτής
Σταυρούλα Ξουλίδου
Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έρχονται αντιμέτωποι μ” αυτή την κατάφωρη παραβίαση των θρησκευτικών πεποιθήσεών τους και να αντιμετωπίζουν ως μάθημα τη διαφήμιση των σχεδιασμών σκοτεινών εγκεφάλων που απεργάζονται τον απόλυτο έλεγχο των πολιτών μέσω των εμφυτευμάτων μικροτσίπ στο δέρμα. Η προβιά με την οποία είναι ενδεδυμένη το θηρίο του τσιπαρίσματος είναι η… χρησιμότητα του εμφυτεύματος.
Το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό και το υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε, σεβόμενο τους ορθόδοξους Ελληνες, που πληρώνουν από το υστέρημά τους για τη λειτουργία του, να αποσύρει άμεσα αυτό το κατάπτυστο πόνημα και να δώσει τις δέουσες εξηγήσεις. Αυτή η πρόκληση δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη. Κανείς δεν δικαιούται να παίζει με την ελληνική νεολαία!
Σχετική ερώτηση, όμως, κατέθεσε σήμερα στην Βουλή η ευαισθητοποιημένη και δραστήρια βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Θεσσαλονίκης Β’, κυρία Σταυρούλα Ξουλίδου (στην οποία αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για το κοινοβουλευτικό της έργο), μέσα από την οποία ζητά εξηγήσεις από τα αρμόδια υπουργεία, το σχετικό βοήθημα Αγγλικής γλώσσας το οποίο ενέκριναν οι υποτιθέμενοι «ειδικοί»…
Η ερώτηση της βουλευτού κυρίας Σταυρούλας Ξουλίδου
Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού , Αθλητισμού, Θρησκευμάτων
Θέμα: Βιβλίο αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου
Στις 07-09-2012 και με το έγγραφο με αρ. Πρωτοκ. 102710/Γ2 του ΕΝΙΑΙΟΥ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Π/ΘΜΙΑΣ & ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ – ∆/ΝΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -ΤΜΗΜΑ Α το οποίο κοινοποιήσατε σε όλες τις ∆ιευθύνσεις ∆/θµιας Εκπ/σης, στα Γραφεία Σχολικών Συµβούλων, στις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης και περιέχει λίστα με την Έγκριση ελευθέρων βοηθηµάτων της Αγγλικής Γλώσσας για το Γενικό Λύκειο σχολικού έτους 2012-2013.
Μέσα στην παραπάνω λίστα υπάρχει το βιβλίο με τίτλο JOURNEYS B2 S’s και με τιμή 15,00€ , στο οποίο στο κεφάλαιο 4 ( unit 4) αναφέρει χαρακτηριστικά
«After school on Thursday, I wasted two hours at the doctor’s , waiting to have my new microchip implanted. The procedure itself ( a quick injection into my thumb ) took just a few seconds and barely hurt at all. The microchip looks like a tiny tube, and there’s lots it can do.Becides unlocking the house and my bike, it can be used on all the key readers to open doors and access things at school, and it also has my computer passwords on it. What is more, I can use the microchip like a credit card to buy things, as long as Mum and Dad upload my pocket money every week.» Παραθέτω και την μετάφραση:
«Μετά το σχολείο την Πέμπτη , έφαγα δύο ώρες στο γιατρό , περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα , όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα» Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Είναι η νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσα στο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου και Λυκείου;
2. Θεωρείτε σκόπιμο ότι μέσα από την διδασκαλία μπορείτε να περάσετε στη συνείδηση μικρών παιδιών το εμφύτευμα μικροτσίπ;
3. Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα ξενόγλωσσα βοηθήματα και βιβλία που χρησιμοποιούνται στο Δημόσιο Σχολείο;
4. Τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο σας ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά και να ελεγχθούν και όλα τα υπόλοιπα για το περιεχόμενό τους; Η Ερωτώσα Βουλευτής
Σταυρούλα Ξουλίδου
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου