Σε αυτό εδώ το άθρο θα κάνουμε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσουμε λίγο το τοπίο όσον αφορά την αντίληψη που επικρατεί ανάμεσα στους σύγχρονους εθνικούς για την συνεισφορά του χριστιανισμού στην διάλυση του αρχαιού ελληνικού κόσμου.
Ζούμε σε μία εποχή πολύ κρίσιμη για την Ελλάδα και όλη τη Γή, ο εχθρός είναι αόρατος με δυνατά όπλα 'οπως το χρηματοπιστωτικό σύστημα, τα ΜΜΕ , την τεχνολογία, τις ΜΚΟ, τις "επικρατούσες ορθοδοξίες" της πολυπολιτισμικότητας, του ρατσιμού, τις ομοφυλοφιλίας κτλ.
Για να αντιμετωπιστούν όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε χρειάζεται ενότητα και συνεχείς πληροφόρηση με στόχο την αφύπνιση.
Αν αυτή την δύσκολη στιγμή οι Έλληνες διασπαστούνε με αφορμή πια θρησκεία θα επικρατήσει, τότε οι Σιωνιστές θα έρθουν πολύ πιο εύκολα στον στόχο τους που δεν είναι άλλος απο τον αφανισμό της Ελλάδας και τον πλήρη έλεγχο της ανθροπώτητας.
Το βασικό επιχείρημα των Ελλήνων πολέμιων του Χριστιανισμού , είναι οτι αυτή η θρησκεία ήταν η αφορμή για την παρακμή και τον αφανισμό της κλασικής Ελλάδας.
Είναι έτσι όμως τα πράγματα;
Εδω τον λόγο παίρνουν τα ιστορικά τεκμήρια και ο αναγνώστης θα κρίνει απο μόνος του.
Εκεί γύρω στο 217 ξέσπασε εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στους Αίτωλους και Αχαιούς,
ο λεγόμενος "συμμαχικός πόλεμος"
που διέρκεσε τρία χρόνια.
Στον πόλεμο αυτό έδωσαν αφορμή οι ληστείες που οι Αιτωλοί επιχείρησαν στους συμμάχους τους Μεσσήνιους, οι οποίοι απελπισμένοι, ζήτησαν την βοήθεια των Αχαιών.
Την ίδια περίοδο οι Αθηναίοι απόκτουσαν την ανεξαρτησία τους με αγοραπωλισία, και κολάκευαν αισχρά κάθε ισχυρό δυνάστη.
Οι Αιτωλοί παράλληλα, δεν είχαν στο μυαλό τους πρά μόνο ληστείες και λεηλασίες και οι Σπαρτιάτες έπεφταν διαδοχικά στα χέρια διαφόρων κακούργων με αποτέλεσμα να χάσουν όλη την παλιά τους αίγλη και να διαλυθούν.
Εκείνη την εποχή βασιλιάς της Μακεδονίας ήταν ο Φίλιππος γίος του Δημητρίου, αυτός ικανότατος άνδρας δεν κατάφερε όμως να ενώσει τις ελληνικές πολιτείες που είχαν μεταξύ τους τεράστιες αντιζηλίες.
Οι ρωμαίοι οι οποίοι είχαν άρτια διοίκηση και δυνατό στρατό, εποφελούμενοι απο τις εσωτερικές διαμάχες των ελλήνων ξεσπούν πόλεμο εναντίον του φιλίππου γνωρίζοντας οτί αν κερδίσουν τον πόλεμο θα είναι ταυτόχρονα και οι κατακτητές ολόκληρης της Ελλάδας.
Οι συνθήκες που είχαν δημιουργήθει απο τις απερισκεψίες και την διχόνοια των Ελλήνων βασιλιάδων, έδωσαν στους Ρωμαίους μία άνετη νίκη έναντια στον Φίλιππο.
Απο κεί και πέρα οι Ρωμαίοι το έπαιζαν προστάτες και υποστηρικτές της δήθεν αναξαρτησίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και της Αιγύπτου.
Ο Πολύβιος αυτόπτης ιστορικός των πραγματων, έγραψε θλιβερή εικόνα της ολιγανθρωπίας και ερήμωσης της τότε Ελλάδας, θεωρώντας κύριο αίτιο αυτού του κακού την αλαζονεία, τη φιλαργυρία και την νοθρώτητα των ανθρώπων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η απουσία δικαίου για τα ιδιωτικά συμβόλαια και τα κοινά εγκλήματα, πχ οι ιδιωτικές περιουσίες δεν έμεναν στους συγγενείς αλλά ξοδευόταν σε συμπόσια και μεθύσια.
Η παρακμή της Ελλάδας απο τους ίδιους τους Έλληνες ήταν τέτοια που ο Αυτοκράτορ της Ρώμης Ιούλιος Καίσαρας απευθυνόμενος στους Αθηναίους είπε "πόσες φορές εσάς, που από μόνοι σας καταστρέφεστε, θα σας σώσει η δόξα των προγόνων"
Στα μαύρα χρόνια της διοίκησης του Νέρωνα που προξένησε καταστροφές στην Ελλάδα χειρότερες απο την περιβόητη επιδρομή του Ξέρξη.
Βρέθηκαν Έλληνες που για να κολακέψουν αυτόν τον αλλόκοτο και καταστροφικό Αυτοκράτορα, οδήγησαν άλλους Ελληνές στα δικαστήρια, γιατί δεν ήρθαν να ακούσουν τον Νέρωνα, ή παραβρέθηκαν άλλα άκουσαν βαρετά, ή γέλασαν, ή δεν χειροκρότησαν, ή δεν θυσίασαν για να γίνει η φωνή του καλύτερη και τα παρόμοια.
'Οσον αφορά τώρα τα μνημεία, τα ιερά και τα αγάλματα
ο Πολύβιος αναφέρει:
"Οι χειρότερες καταστοφές δεν έγιναν απο τους Ρωμαίους, αλλά απο τους ίδιους τους Έλληνες Αιτωλούς και Μακεδόνες στις εμφύλιες διαμάχες που είχαν μεταξύ τους αυτοί οι λαοί"
Εύκολα λοιπόν συμπεράνει κανείς σύμφωνα πάντα με τα ιστορικά στοίχεία, οτί η παρακμή του κλασικού Ελληνισμού οφείλεται στον βασικό του εχθρό την διχόνοια και τις εμφύλιες διαμάχες.
Η άποψη που επικρατεί απο τους υποστιρικτές της
¨"Πατρώας θρησκείας" οτι ο χριστιανισμός είναι η αιτία της κατατροφής της αρχαίας Ελλάδας δεν ευσταθεί.
Γιατί εκείνη την εποχή που εγινάν τα παραπάνω γεγονότα δεν υπήρχε χριστιανισμός.
Αρα η σκόπιμη παράβλεψη των ιστορικών γεγονότων, που αφορούν εκείνη την περίοδο, σε συνδιασμό με τον εμφύλιο χαρακτήρα αυτής της διαμάχης μας οδηγούν σε μιά απο τις τελευταίες εξομολογήσεις του αξέχαστου Γιάννη φουράκη.
______________
Τα ιστορικα στοιχεία είναι απο την "Ιστορία του Ελληνικού Έθνους " του Κων. Παπαρρηγόπουλου. Σελ 63 εώς 140 τομος 4 εκδόσεις Φάρος. Επίσης στις σελίδες θα βρείτε και τα πρωτογενή κείμενα αρχαίων ιστορικών σχετικά με το θέμα.
Πηγή: wwwaporrito.blogspot.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου