Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

0 ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ (ο δίκαιος βασιλιάς Θεόφιλος μέρος γ’).

ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΜΕΡΟΣ Β
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ

Ένα ακόμη ενδεικτικό περιστατικό της μεγαλειώδους δικαιοσύνης αυτού του Έλληνα βασιλέως ήταν το εξής:

Ένας από τους στρατηγούς του θέλοντας να εντυπωσιάσει τον Θεόφιλο προσπάθησε να αποσπάσει από ένα στρατιώτη του δια της βίας ένα πολύ γρήγορο άλογο.

Ο στρατιώτης όμως αρνήθηκε για αυτό τον λόγο τον κατηγόρησε ψέματα στον βασιλιά ότι φοβήθηκε σε μια μάχη, μετά από αυτό ο στρατιώτης απολύθηκε από τον Ελληνικό αυτοκρατορικό στρατό.

Μετά από καιρό ο βασιλιάς Θεόφιλος έβγαλε διαταγή να του βρουν το πιο γρήγορο άλογο της αυτοκρατορίας για να το έχει στις εκστρατείες του.
Τότε ο κακός στρατηγός κατόρθωσε τελικά να αποσπάσει δια της βίας το άλογο και να το δώσει στο Θεόφιλο.
Σε μια γενική επιστράτευση ο στρατιώτης που έχασε το άλογο του συμμετείχε στον πόλεμο με ένα πιο αργό.

Σε μια υποχώρηση του Ελληνικού στρατού, ο στρατιώτης σκοτώθηκε (γιατί είχε ένα αργό άλογο και όχι το δικό του που το έκλεψε ο στρατηγός), αφήνοντας γυναίκα και παιδιά ορφανά.
Η χήρα γυναίκα του στρατιώτη ξέροντας το πόσο δίκαιος ήταν ο Θεόφιλος πήγε στην Κωνσταντινούπολη και παρουσιάστηκε μπροστά στον βασιλιά και του διηγήθηκε όλα όσα είχαν συμβεί εξαιτίας του κακού στρατηγού που απέσπασε δια της βίας το άλογο.

Αμέσως τότε ο βασιλιάς κάλεσε τον στρατηγό να παρουσιαστεί το συντομότερο δυνατό μπροστά του.
Όταν παρουσιάστηκε ο στρατηγός του ζήτησε εξηγήσεις. Στην αρχή αρνήθηκε τα πάντα, αλλά στην συνέχεια ομολόγησε.
Τότε ο Θεόφιλος του αφαίρεσε το στρατιωτικό αξίωμα και όχι μόνο του αφαίρεσε το αξίωμα αλλά έκανε κληρονόμους στην τεράστια περιουσία του στρατηγού την χήρα και τα παιδιά του αδικοχαμένου στρατιώτη. Επίσης εξόρισε τον στρατηγό.

Αυτές οι ενέργειες του Θεόφιλου που σας ανέφερα στα α και β μέρος δείχνουν πόσο πολύ δίκαιος ήταν ,και όχι μόνο δίκαιος αλλά πραγματικός Έλληνας και όχι προδότης όπως τα τσιράκια της λευκής αρχής οι λατινόφωνοι που κάθισαν στον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως για να καταστρέψουν την Ελλάδα.
Ο βασιλιάς Θεόφιλος απάντησε δυναμικά στις μαριονέτες της Λευκής Αρχής τους Άραβες που κάθε χρόνο εισέβαλαν παραβιάζοντας τα σύνορα του κράτους όπου έσφαζαν, έκαιγαν, έκλεβαν, βίαζαν, και έπαιρναν Ελληνίδες γυναίκες σκλάβες για να της πουλούν στα σκλαβοπάζαρα είτε να τις κρατούν για υπηρέτριες σκλάβες και σεξουαλικά αντικείμενα.

Όλα αυτά τα έκαναν στο όνομα του νέου τους θεού που για χατίρι του συγκλόνισαν τον τότε γνωστό μεσαιωνικό κόσμο προκαλώντας κάθε είδους καταστροφή σε αθώους χριστιανούς.

Ελάτε για ένα μόνο λεπτό στην θέση του κάθε άντρα συζύγου, αδελφού, πατέρα, όπου οι Άραβες έπαιρναν τις γυναίκες τους , της αδελφές τους, και τα κορίτσια τους για να τα έχουν στην ουσία ως σκεύη ακαθαρσιών
Μέχρι να γίνουν σκλάβες αυτές οι γυναίκες ήταν ελεύθερες μονογαμικές και είχαν δικαιώματα και σεβασμό από τους πολίτες της ελληνικής χριστιανικής αυτοκρατορίας, από τους Έλληνες τους πραγματικούς πάντοτε η γυναίκα αντιμετωπιζόταν ως άνθρωπος, και όχι σαν ζώο όπως κάνουν οι Αγαρηνοί.
Στα πλαίσια όλων αυτών των ιερών θρησκευτικών καταστροφών που προκαλούσαν οι Άραβες στο όνομα του θεού τους, ο Έλληνας βασιλιάς απάντησε με εισβολή στην Κιλικία κατατροπώνοντας τους Άραβες.

Επίσης ο βασιλιάς κατέλαβε την πόλη Ζάπετρα, έκαψε τα σπίτια, έσφαξε τους άντρες και πήρε αιχμαλώτους γυναικόπαιδα για να αναγκάσει τους Άραβες σε διαπραγματεύσεις για ειρήνη και ανταλλαγή αιχμαλώτων.

Φυσικά ο χαλίφης αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε συζήτηση για ειρήνη. Στην συνέχεια ο Έλληνας βασιλιάς πήγε στην πόλη Μελιτίνη οι κάτοικοι της οποίας παραδόθηκαν για να γλυτώσουν την καταστροφή.
Σε αντίθεση οι κάτοικοι της Αραβικής πόλης Αρσαμοσάτα αντιστεκόμενοι στον Ελληνικό στρατό καταστράφηκαν ολοσχερώς.

Τα αντίποινα αυτά από τους πραγματικούς Έλληνες βασιλείς ήταν μια πάγια τακτική εναντίον των Αράβων για να μπορούν να διαπραγματεύονται οι Έλληνες διπλωμάτες την ανταλλαγή αιχμαλώτων μεταξύ Αράβων και Ελλήνων.

Ο βασιλιάς Θεόφιλος αγαπούσε πολύ να συνθέτει εκκλησιαστικούς ύμνους.
Ένα μέρος από το πολύ γνωστό εκκλησιαστικό τροπάριο της Κασσιανής που ακούμε την Μεγάλη Τρίτη το έχει γράψει ο Θεόφιλος.

...και μην ξεχνάτε τα λόγια του ιερού πατέρα μας του ΣΩΚΡΑΤΗ: 
Από την μητέρα, τον πατέρα τους,
<<θεούς>> ,Και όλους τους άλλους ένδοξους προγόνους
Πιο τίμιο και πιο άγιο είναι η ΕΛΛΑΔΑ
(ΠΛΑΤΩΝ από το έργο του Κρίτων)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου