«Διαρρήξωμεν τους δεσμούς αυτών και απορρίψωμεν αφ’ ημών τον ζυγόν αυτών» (Ψαλμ. Β’3)
Πονηροτέρα αίρεση
όλων των αιώνων από τον Οικουμενισμό, δεν θα υπάρξει στην Ιστορία της
Ανθρωπότητος, αφού μαζί με την Παγκοσμιοποίηση στον κοινωνικό
-πολιτικό-οικονομικό χώρο αποτελούν το απαισιότερο και φρικωδέστερο
δίδυμο-κίνημα που γνώρισε και βιώνει ο πλανήτης με τελικό στόχο, όπως
όλοι μας γνωρίζουμε από την Ιερά Αποκάλυψη, την επικράτηση και κυριαρχία
του «υιού της απωλείας».
Διαισθανόμενος ο
Βύθιος Δράκων, ο πλανών την Οικουμένην, ότι ο «καιρός εγγύς εστίν»
παίζει το τελευταίο του χαρτί, χρησιμοποιώντας όλα τα πτυχία και
διπλώματα του ο αλητήριος, για να κερδίσει όσο περισσότερες ψυχές
μπορέσει στην αιώνια καταδίκη του. Γνωρίζει δε, πολύ καλά, ότι τούτο το
κατορθώνει όχι τόσο δια της βίας (διωγμούς, εξορίες κ.α.), όσο δια μέσου
της αιρέσεως, εφ’ όσον έχει αποδειχθεί το ισχυρότερό του όπλο στο διάβα
των αιώνων. Και πράγματι, ο εκ της αιρέσεως κίνδυνος καθίσταται σαφώς
ισχυρότερος, επειδή δια της νοθείας της πίστεως επιδιώκεται η ματαίωσης
της εν Χριστώ απολυτρώσεως και άρα η κατά χάριν θέωσις τού Ανθρώπου.
Αξίους, κατά πάντα συμμάχους στο καταστροφικό του αυτό έργο βρίσκει
πάντοτε «καλοθελητές» μόνο που τώρα σε τούτη την εσχατιά των αιώνων,
όλοι τούτοι οι «παρατρεχάμενοι» έχουν βαλθεί να ξεπεράσουν και αυτόν τον
ίδιο τον «Μέντορά» τους στην δολιότητα και την πανουργία του.
Τελικά οι
οικουμενιστές αποδεικνύονται οι χειρότεροι εχθροί της εκκλησίας, ύπουλος
εχθρός και δια τούτο ο πιο θανάσιμος κίνδυνος. Άνθρωποι αξιοθρήνητοι,
έρμαια των ακορέστων φιλοδοξιών τους για εξουσία και δόξα τού αιώνος
τούτου. Οδηγοί τυφλοί, δεινότατοι. Αρέσκονται να αναμειγνύουν την
αλήθεια με το ψεύδος στα παράνομα σχέδιά τους για να κερδίσουν το
θαυμασμό και τον έπαινο των ανθρώπων. «οὐαὶ αὐτοῖς, ὅτι τῇ ὁδῷ τοῦ Κάϊν ἐπορεύθησαν, καὶ τῇ πλάνῃ τοῦ Βαλαὰμ μισθοῦ ἐξεχύθησαν,καὶ τῇ ἀντιλογίᾳ τοῦ Κορὲ ἀπώλοντο.»1.
Γεμάτοι αυθάδεια με εωσφορικό εγωισμό και άμετρη αλαζονεία
διαστρεβλώνουν κυριολεκτικά τα λόγια του Θεού και των Αγίων Του. Εδώ
επαληθεύεται πάλι ο λόγος του Χριστού: «ὑποκριταί! καλῶς προεφήτευσε περὶ ὑμῶν Ἡσαΐας λέγων· μάτην δὲ σέβονταί με, διδάσκοντες διδασκαλίας ἐντάλματα ἀνθρώπων»2. Και αλλού πάλι: «ὑμεῖς οὖν πολὺ πλανᾶσθε»3.
Εναντιώνονται συνεχώς στον Θεό πειράζοντες Αυτόν σαν να μην έχει
επανειλημμένως μιλήσει και δώσει τέρατα και σημεία για όλα αυτά που
αυτοί υπερμαχούν μανιωδώς. Ενδεικτικά μόνο να αναφέρουμε για τον «Τόμο»
της Αγίας Ευφημίας, για την φοβερά οργή Του, που ξέσπασε στην Κέρκυρα
(Άγιος Σπυρίδων) και την παραδειγματική τιμωρία στους τολμήσαντας την
άμικτον-μίξην Λατινόφρονας επί Βέκκου στο Άγιον Όρος. «Οὐ γάρ εἰσιν ἐν γωνίᾳ πεπραγμένα τοῦτα.»4
Προκαλούμε λοιπόν,
κάποιον από όλους αυτούς τους καταφρονητές που λαλούν υπέρογκα. Τολμά
μήπως δημόσια να αμφισβητήσει κάτι από αυτά; Αλλά τι λέμε τώρα; Αυτά δεν
τους αγγίζουν επειδή δεν έχουμε την ίδια Πίστη. Έχουν δημιουργήσει στην
φαντασία τους έναν δικό τους θεό, στα μέτρα τους. Και σίγουρα, όχι
βέβαια, τον Έναν και Μοναδικό, Αληθινό Θεό της Ορθοδοξίας. Γιατί ο Θεός
ημών είναι ταπεινός και αποστρέφεται τους απειθείς και υπερηφάνους.
Ξένοι παντελώς από τον Χριστό και αλλότριοι Αυτού. Σπουδαγμένοι στην
Εσπερία, σε Βατικάνιες Σχολές και με προτεσταντικές αντιλήψεις και
πρακτικές, έχουν διαποτιστεί «ἄχρι ἁρμῶν τε καὶ μυελῶν»5
από τα θολά νερά και ρεύματα του ορθολογισμού και εν πολλοίς του
αθεϊσμού και έτσι από μόνοι τους έχουν αποκοπεί από τον ομφάλιο λώρο της
ορθόδοξης πνευματικότητας και πατερικής παραδόσεως που αποτελούν την
μόνη απλανή οδό προς την ουράνια μακαριότητα. Τους μοναδικούς πυλώνας
εισόδου στην πόλη του Ζώντος Θεού. Το απύθμενο θράσος τους φθάνει στον
παραλογισμό, αφού και αυτόν τον Θεόν θέλουν να διορθώσουν. Χρόνια τώρα,
δυστυχώς δηλητηριάζουν τις ψυχές των πιστών, αφού όπως χαρακτηριστικά
λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος «είναι χειρότεροι και από το δηλητήριο, γιατί
αυτό φθάνει μέχρι την βλάβη του σώματος, ενώ αυτοί την σωτηρία της ψυχής
λυμαίνονται»6.
Περιφρονούν τους πάντες και υποτιμούν την νοημοσύνη των πιστών επειδή
απορρίπτουν τα αιρετικά τους φρονήματα και ανοίγματα με αποκορύφωμα την
περιβόητη ψευδοσύνοδο. Τι και αν γράφονται τόσα και άλλα τόσα λέγονται
που αποδεικνύουν περίτρανα την παρανομία και την αναισχυντία τους; Το
χαβά τους αυτοί. Ξέρουν όμως να λοιδορούν, να συκοφαντούν, να υβρίζουν
και να απειλούν. Ουκ ηβουλήθησαν συνιέναι. Και δυστυχέστατα
επαληθεύτηκαν οι φόβοι μας για την στάση της Ιεραρχίας αλλά και της Ι.
Κοινότητος του Αγίου Όρους, σχετικά με τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου…ως
συνευδοκούντες αυτής!!! Για αυτούς λέγει ο Κύριος «εἰ τυφλοὶ ἦτε, οὐκ ἂν εἴχετε ἁμαρτίαν· νῦν δὲ λέγετε ὅτι βλέπομεν· ἡ οὖν ἁμαρτία ὑμῶν μένει»7. Και πάλιν «ουχ ομολόγουν, εφοβούντο γαρ, ίνα μη αποσυνάγωγοι γένονται»8.
Πάντως η μεθοδικότητα, η σπουδή και η τακτική των οικουμενιστών προς
υλοποίηση και εφαρμογή των αποφάσεων της Β’ Βατικανής Συνόδου είναι
πράγματι «αξιοζήλευτες». Αφού και ο ίδιος ο Πάπας, ο πάτρωνάς τους, δεν
θα πιστεύει ότι έχει τόσο υπάκουα κοπέλια, που και αυτοί οι Ουνίτες
ωχριούν μπροστά στην δολιότητα και την υποκρισία τους.
Όμως έχουν ήδη
διανύσει πολύ και μακρύ δρόμο μέσα στα χαώδη και ζοφερά μονοπάτια της
αιρέσεως και δια τούτο δεν μπορούν να διακρίνουν το φως από το σκοτάδι
και την αλήθεια από το ψεύδος (αίρεση) «οὐκ ἔγνωσαν οὐδὲ συνῆκαν, ἐν
σκότει διαπορεύονται·»9
λέει ο Ψαλμωδός. Αλλά αρκετά τώρα ασχοληθήκαμε με όλους αυτούς τους
καταφρονητές και πραγματικά θεομπαίχτες Οικουμενιστές. Όπως έστρωσαν, ας
κοιμηθούν. Αυτοί όψονται.
Το λοιπόν αδελφοί
και πατέρες, όλοι όσοι έχουμε την Αληθινή Πίστη και ανήκουμε στην
Εκκλησία του Χριστού, όσοι εβαπτίσθημεν και ενεδύθημεν Αυτόν, όσοι
φρονούμε, όσοι ομολογούμε Αυτόν και όσοι τιμούμε τους Πατέρες μας «ὡς
ἀρτιγέννητα βρέφη που ἐπιποθούμε τὸ λογικὸν και ἄδολον γάλα»10
της διδασκαλίας των, ας γίνουμε και εμείς άξιοι μιμητές των, κατά
πάντα, για να μας δεχτούν μετά θάνατον, στις αιώνιες σκηνές ως τέκνα των
αγαπητά και γνώριμους φίλους κατά τον Μ. Αντώνιο.
Γνωρίζουμε όλοι μας
ότι λειτουργούν πνευματικοί νόμοι που δεν υπόκεινται, ούτε επηρεάζονται
από ανθρώπινες παρεμβάσεις και κοσμικούς συμβιβασμούς κατά το
γεγραμμένον «πᾶσα παράβασις καὶ παρακοὴ λαμβάνει ἔνδικον μισθαποδοσίαν»11.
Τα σημερινά αδιέξοδα, οι ανασφάλειες κυρίως στον κοινωνικό χώρο, η
καταρράκωσις των ανθρωπίνων αξιών, ως μη ώφειλε, και γενικά η απαξίωσις
της αγαπημένης μας Πατρίδος είναι σίγουρα τα οψώνια της αποστασίας μας
από τον Θεό μας. Εκείνο όμως, που ιδιαίτερα επισύρει τη θεία οργή
περισσότερο όλων, όπως έχει συμβεί και σε άλλες ιστορικές στιγμές,
είναι, φευ, η προδοσία της Πίστεως. Πιστεύουμε ακράδαντα και είμεθα
πεπεισμένοι πως σε τούτη ακριβώς την χρονική συγκυρία, η προσωπική
ευθύνη της επιλογής του καθ΄ ενός εξ ημών απέναντι της στάσης του προς
τον σατανοκίνητο Οικουμενισμό, έχει προεκτάσεις σωτηριολογικού
χαρακτήρος, πλέον βαρυνούσης σημασίας επειδή το διακύβευμα είναι αυτή η
Πίστις ήτοι η σωτηρία μας. Ό λόγος των Πατέρων είναι σαφής και ξεκάθαρος
και δεν επιδέχεται παρερμηνεία. Θα αναφέρουμε εδώ μόνο δύο Πατέρες
ενδεικτικά. Ο Μ. Αθανάσιος μας προειδοποιεί: «κάθε άνθρωπος που έχει την
δυνατότητα να κρίνει, θα κολασθεί ακολουθώντας αμαθή και πλανεμένο
ποιμένα που δέχεται ψευδή δοξασία ως αληθινή»12
και επίσης μας λέγει: «όποιος θέλει να σωθεί, πρώτα από όλα πρέπει να
κρατήσει την καθολική (Αποστολική) πίστη. Αν κάποιος δεν την κρατήσει
καθαρή και ολόκληρη, χωρίς αμφιβολία θα κολασθεί»13.
Ο δε Άγιος Συμεών ο νέος θεολόγος χαρακτηρίζει τους αιρετικούς άθεους
ενώ όσοι αποδέχονται αιρετικές διδασκαλίες καταδικασμένους «εις
απώλειαν»14.
Ο πάνσοφος Δημιουργός και Κύριος μας Ιησούς ζητεί και τώρα να καθαρίσει
την Άλωνά Του, την ήρα από το σιτάρι, την Πανάμωμο Νύμφη Του Εκκλησία
από τον μολυσμό της αιρέσεως. Ανάγκη επιτακτική είναι πλέον να
διακόψουμε κάθε εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους, ακολουθώντας το
παράδειγμα των Αγίων μας, που όσο πιο πολύ απομακρύνονταν από τους
αιρετικούς, τόσο πιο πολύ ενώνονταν με τον Θεόν. Εξάλλου είναι η μόνη
ενδεδειγμένη οδός. Δεν δύναται πλέον, ορθόδοξη συνείδηση που ζει και
αγαπά τον Χριστό να ανέχεται αυτούς. Δια τούτο και εμείς εδώ στο Άγιον
Όρος αρκετοί Πατέρες, διακόψαμε το μνημόσυνο, επειδή ποθούμε και
αγαπούμε να είμεθα με τον Χριστό και τους Αγίους μας, εφαρμόζοντας την
εντολή Του «διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος,
καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι υμάς»15.
Και ενώ θα έπρεπε σύσσωμο το Άγιον Όρος να προβεί στην διακοπή
μνημοσύνου, συνταράσσοντας τα θεμέλια της οικουμένης δίνοντας αλλά και
δεικνύοντας τον μοναδικό δρόμο που πρέπει να ακολουθηθεί, όχι μόνον αυτό
δεν έγινε αλλά και όσους αυτόν ακολουθούμε αντιμετωπίζουμε την μήνιν
και τα επακόλουθα αυτής. Και επειδή αρκούντος έχουν αναλυθεί και
απαντηθεί τα περί νομίμου δικαιώματος (ως θεραπευτικού μέσου και τρόπου)
θεολογικώς και… Αγιορειτικώς, ιερών κανόνων και δη του ΙΕ’ της
Πρωτοδευτέρας Συνόδου (861) ως δήθεν «δυνητικού» και επειδή δεν είναι
λίγοι, δυστυχώς, αυτοί που μας καταλογίζουν πως δημιουργούμε σχίσμα και
διαιρέσεις!!! Έτι δε, και πως είμαστε εκτός Εκκλησίας (sic).
Θα θέλαμε λοιπόν να ρωτήσουμε. Πρώτον: Επί Αθηναγόρου οι διακόψαντες
«ένθεν – κακείθεν» το μνημόσυνον, ήταν εκτός Εκκλησίας και δημιούργησαν
σχίσματα και διαιρέσεις; Και δεύτερον, επειδή πάλι από πολλούς ακούγεται
να λένε πώς πρέπει όλοι μαζί να προχωρήσουμε στη διακοπή μνημοσύνου.
Απλά ρωτάμε. Δεν θα ισχύουν πια αυτές οι «ΘΕΩΡΙΕΣ» τους; «Ω συμβουλίας
εχθίστης! Ω παραινέσεως του δυσμενούς»16. Ικανόν εστί17.
Το λοιπόν, όποια άλλη προσέγγιση είναι αμάρτυρη εκκλησιαστικώς και
αθεμελίωτη καθώς και θεολογικά ανακριβής ή μάλλον ειπείν, είναι επιλογή
του «ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ».
Άπειρες ευχαριστίες
και δοξολογίες αναπέμπομεν στον Ποιμένα τον καλόν και μόνο Αρχιποίμενα
Χριστόν μας, που και σήμερα όπως έλεγε και ο «παππούλης μας», μας
χαρίζει ήδη «νέους Μάρκους Ευγενικούς και Γρηγορίους Παλαμάδες, δια να
συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, δια να ομολογήσουν
την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την Παράδοσιν και να δώσουν χαράν
μεγάλην εις την Μητέρα μας».18
Ημέρα τη ημέρα γινόμαστε μάρτυρες και κάποιας νέας
απομακρύνσεως-διακοπής μνημοσύνου από τους φιλενωτικούς Οικουμενιστές,
είτε μέσα στον Άγιον Όρος είτε εκτός αυτού, και δια τούτο χαιρόμαστε
αλλά και θα χαιρόμαστε. Προσευχόμεθα και ευελπιστούμε στον Κύριο μας,
αυτό που ξεκίνησε να γίνει χιονοστιβάδα που στο πέρασμά της να εξαλείψει
κάθε πονηρά και δόλια επιθυμία όλων αυτών που επιβουλεύονται την
Μητέρας μας Ευσέβεια για να μεγαλύνεται ο Δομήτωρ Αυτής και Κύριος των
δυνάμεων Ιησούς Χριστός.
Ιδού λοιπόν, ο
αγώνας ο καλός άρχισε και η πρόσκλησις είναι προσωπική και εξίσου βέβαια
και ο στέφανος της ομολογίας «ὃν ἐπηγγείλατο ὁ ἀψευδὴς Θεὸς»19 και «ὃν ἀποδώσει μοι ὁ Κύριος ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, ὁ δίκαιος Κριτής»20
Ας ακολουθήσουμε
όλοι μας στα ίχνη που βάδισαν οι Θεορρήμονες και Πνευματέμφοροι Πατέρες
μας και ας γίνουμε μιμητές των καθώς γέγραπται, τιμή Οσίου, μίμησις
Οσίου, ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ, και έτσι και αυτοί με την σειρά τους να μας
παρουσιάσουν μπροστά στον Χριστόν μας, καυχώμενοι εν Κυρίω και λέγοντες
«ιδοὺ ἐγὼ καὶ τὰ παιδία, ἅ μοι ἔδωκεν ὁ Θεός» (ΗΣ. Η’ ,18). Γένοιτο –
γένοιτο.
Τω δε μόνω σοφώ Θεώ σωτήρι ημών, δόξα και μεγαλοσύνη, κράτος και εξουσία και νυν και εις πάντας τους αιώνας· αμήν.
ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ
ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ Ι.Μ. ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
1 ΙΟΥΔΑ, 11
2 ΜΑΤΘ ΙΕ’ 7-9
3 ΜΑΡΚ ΙΒ’ 27
4 ΠΡΑΞ ΚΖ’ 26
5 ΕΒΡ Δ’ 12
6 ΕΠΕ 30,340
7 ΙΩΑΝ Θ’ 41
8 ΙΩΑΝ Θ’ 22
9 ΨΑΛΜ 81, 5
10 ΠΕΤΡΟΥ Α’ Β’2
11 ΕΒΡ Β’2
12 ΒΕΠΕΣ 33, 214
13 ΣΥΜΒ ΠΙΣΤΕΩΣ
14 ΚΑΤΗΧΗΣΙΣ ΗΘ’, Τ.Γ’ Σ.257
15 Β’ ΚΟΡΙΝΘ. ΣΤ’ 17
16 ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΣΠΕΡΑΣ ΗΧΟΣ ΒΑΡΥΣ ΩΔΗ Θ’
17 ΛΟΥΚ ΚΒ’ 38
18 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΣΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ 1969
19 ΤΙΤ Α’ 2
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου