Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

0 Όταν οι ταμπέλες στοχεύουν να σε αφελληνίσουν.

Γειά σας, με λένε Νάντια.
Όχι, δυστυχώς δεν είμαι φίλαθλος, κι αυτό το δυστυχώς θέλω να σας εξηγήσω.

Άνθρωπος είμαι… ά, και φιλόλογος.
Μου αρέσουν σχεδόν όλα τα αθλήματα… 
Και η μπάλα μου αρέσει και παρακολουθώ πού και πού, αμέεε… 

Και ξέρετε πόσο χαίρομαι, όταν κερδίζει τις ξένες ομάδες η Ελλάδα μας ;;; Πολύ! Σαν τα μικρά παιδιά! 

Βλέπω τους φιλάθλους να ζητωκραυγάζουν , κρατώντας τις Ελληνικές σημαίες στα χέρια, μα τι πάθος κι αυτό, έ; Πανηγυρίζουν αλλόφρονες, και βλέπω τη χαρά στα πρόσωπα τους και πλημμυρίζω κι εγώ χαρά.
Όχι σας λέω, δεν ανήκω "ιδεολογικά" σε κάποια ομάδα… Είναι κακό αυτό; Τι; Γιατί; Δεν μπορώ να κρατώ κι εγώ την Ελληνική σημαία; Δεν το ήξερα… 

Μόνο στου γηπέδου τους πανηγυρισμούς μπορώ να το κάνω και να μην με παρεξηγούν; Ούτε να κάνω αναρτήσεις στο Διαδίκτυο Εθνικού περιεχομένου; 

Θα κατηγορηθώ; Θα με χλευάσουν, θα με ειρωνευτούν; Ούτε τον Εθνικό μας ύμνο; Να μην τον αναρτώ ούτε κι αυτόν; Εξηγήστε μου, τι συμβαίνει;;; 

Όχι, σας το ορκίζομαι, δεν είμαι ακροδεξιό στοιχείο και δεν μου αρέσουν οι φασαρίες… 
Όχι, δεν είμαι εθνικίστρια, αν κι ο εθνικισμός έχει και καλές παραμέτρους, αλλά δεν θέλω ταμπέλες πάνω από το κεφάλι μου, κι αυτό είναι δικαίωμα!!


Δεν με πιστεύετε; Αλήθεια σας λέω.. Δεν ανήκω σε καμμιά πολιτική παράταξη… 
 Ποτέ δεν ανήκα .. σε καμμιά απολύτως., τους σιχάθηκα όλους τους πολιτικάντηδες… 

Δεν μπορώ να ζητωκραυγάσω και να παθιαστώ με την πατρίδα μου; Τη σημαία μου; 

Δεν μπορώ να δακρύσω, όταν θα ακούσω τον Εθνικό μας ύμνο; Μα, γιατί; 

Είναι ξεπερασμένα αυτά μας έχουν πει; Τι λέτε; Δεν το ήξερα…
Ούτε πάθος; Καθόλου πάθος; 

Μα εμένα μου αρέσει, όταν βλέπω τους φιλάθλους να παθιάζονται… 

Την τιμούν την γαλανόλευκη με το Σταυρό… μέχρι και τα πρόσωπα τους βάφουν, ναι, ναι ,τους έχω δει. Δηλαδή κανείς δεν θα τους πει φασίστες;;; Όχι, έ; Τι μου λέτε;;; 

Δικαιώματα και προνόμια που έχουν οι φίλαθλοι,… 
Αυτοί δεν λογαριάζονται ως συντηρητικοί, ούτε ως χρυσαυγίτες, ούτε ως ακροδεξιοί, αλλά δεν είναι και φασίστες… 

Ούτε εγώ είμαι φασίστρια… Όχι, όχι, αλήθεια σας λέω, δεν είμαι, τελικά, ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΙΛΑΘΛΟΣ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου