Σάββατο 5 Μαΐου 2018

0 Νικόλαος Σκιαδάς, Ανχης ε.α Ειδικών Δυνάμεων: "...ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ απόφαση ότι αδίκως αποστρατεύθηκε ο εν λόγω Αξκός οι επιπτώσεις για την άδικη ή «μεροληπτική» κρίση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου επί των μελών που έλαβαν θέση «Να αποστρατευτεί» ποιες θα είναι;"

Νικόλαος Σκιαδάς, Ανχης ε.α Ειδικών Δυνάμεων: "...ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ απόφαση ότι αδίκως αποστρατεύθηκε ο εν λόγω Αξκός οι επιπτώσεις για την άδικη ή «μεροληπτική» κρίση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου επί των μελών που έλαβαν θέση «Να αποστρατευτεί» ποιες θα είναι;"




Γράφει ο
Νικόλαος Σκιαδάς
Ανχης ε.α Ειδικών Δυνάμεων
Έχω μία απορία, που δυστυχώς δεν μπορεί να μου την λύσει ούτε και ο πιο δυνατός λύτης στρατιωτικών γρίφων. Τώρα που ολοκληρώθηκαν οι κρίσεις και μεταθέσεις των Συνταγματαρχών, παρατηρούμε το εξής αξιοσημείωτο φαινόμενο. Στο Καστελόριζο για παράδειγμα, περιοχή «θερμού ενδιαφέροντος» φεύγει Διοικητής Καταδρομέας και ένας άλλος έρχεται. Από όλους τους Αξκούς Όπλων, οι Καταδρομείς επιλέχθηκαν ως ιδανικοί για την συγκεκριμένη «καυτή» θέση και ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ.
Στις έκτακτες κρίσεις Συνταγματαρχών 2018, αποστρατεύθηκαν ΕΚΤΑΚΤΩΣ τρεις (3) Συνταγματάρχες, εκ των οποίων οι δύο (2) καταδρομείς, ένας εξ αυτών – τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά καθόσον τον είχα Διοικητή – ΑΡΙΣΤΟΣ Αξκός αλλά και χαρακτήρας, ηθικός, εργατικός, συνεργάσιμος και δίκαιος με όλους τους υφισταμένους του, χωρίς ΠΟΤΕ να έχει δώσει δικαιώματα για αρνητικά σχόλια ή επικρίσεις για το άτομό του, την Μονάδα του ή το έργο του γενικότερα. Οι προϊστάμενοί του τον αξιολογούσαν πάντα με ΑΡΙΣΤΑ. Δεν επιθυμούσε να αποστρατευτεί παρόλο που υπηρετούσε μακριά από τον τόπο συμφερόντων του.
Όταν συνέβη το μοιραίο για κείνον – της αναπάντεχης αποστρατείας του – αναζήτησε τους λόγους που το Ανώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο είχε ως αιτία για την αποστράτευσή του. Η απάντηση από το «Ανώτατο Υπερπέραν» που πήρε πλήρως αποστομωτική: Είχες πολλά χρόνια στον ίδιο τόπο (Ρεντίνα). Όταν τηλεφώνησα να του ευχηθώ υγεία, καλή συνέχεια στον πολιτικό βίο και να είναι σίγουρος ότι τέτοιος μαχητής, ηθικός και ευσυνείδητος άνθρωπος θα έχει πάντα αναγνώριση και εκτίμηση από τον κοινωνικό και επαγγελματικό του περίγυρο, άκουσα στην άλλη άκρη της γραμμής τα εξής ερωτήματα:
• Νίκο, θυμάσαι να μου δίνουν φύλλο πορείας για μετάθεση σε άλλη Μονάδα και εγώ δεν πήγαινα με δική μου θέληση, γιατί κάτι τέτοιο ….. υπονοούν;
• Από όλους του Σχες που κρίθηκαν ΕΚΤΑΚΤΩΣ, είτε ως παραμένοντες στον βαθμό, είτε ως προαχθέντες σε Ταξιάρχους, εγώ ήμουν μέσα στους 3 τελευταίους χειρότερους; Δηλαδή οι άλλοι τι βαθμολογίες είχαν….. άνω του 100;
• Από όσους κρίθηκαν κατάλληλοι να παραμείνουν στο στράτευμα, εγώ είχα τις λιγότερες ικανότητες που μέχρι και Τχης εκπαιδευόμουν συνέχεια σε σχολεία και υπηρετούσα στις πιο δύσκολες Μονάδες των Ειδικών Δυνάμεων, που διοίκησα και βαθμολογήθηκα με ΑΡΙΣΤΑ, και υπηρετούσα όπου τοποθετήθηκα σε επιτελικές θέσεις με ευσυνειδησία χωρίς να έχω πάει ΠΟΤΕ στο εξωτερικό ή σε άλλη θέση «αγρανάπαυσης», όπως αρκετοί άλλοι στους βαθμούς αυτούς;
Απάντηση εγώ δεν έχω να δώσω αλλά επιπροσθέτως μου γεννάται η εξής απορία:
Όταν μετά από απόφαση δικαστηρίου – ο καιρός γαρ εγγύς – που κρίνει με βάση τα ίδια στοιχεία που κατείχε και το Ανώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο και υπάρξει ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ απόφαση ότι αδίκως αποστρατεύθηκε ο εν λόγω Αξκός οι επιπτώσεις για την άδικη ή «μεροληπτική» κρίση του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου επί των μελών που έλαβαν θέση «Να αποστρατευτεί» ποιες θα είναι;
Μήπως τελικά, κάποιοι μπορούν να μεροληπτούν ή να εξυπηρετούν συμφέροντα και «χαρτάκια» Υπουργών χωρίς να έχουν καμμιά επίπτωση γεγονός που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία;
Για το Καστελόριζο ήξεραν που να ψάξουν, για τις άλλες θέσεις δεν είναι φαίνεται κατάλληλοι οι Αξκοί των Ειδικών Δυνάμεων οπότε ας αναζητήσουμε κατάλληλους σε Ταξιάρχους Εθνοφύλακες ή Υποστρατήγους συναδέλφους της Μπουμπουλίνας……!!!
Αμετανόητα αισιόδοξος
Νικόλαος Σκιαδάς, Ανχης ε.α Ειδικών Δυνάμεων

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου