Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

0 H ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ (Βίντεο 3:50 min) )


Η μαρτυρία αυτή ακούγεται και γράφεται για πρώτη φορά. Είναι ο ίδιος που μίλησε με τον Άγιο Παϊσιο, ήταν όπως και πολλοί άλλοι από τα αγαπημένα παιδιά του παππού.



Του ζήτησα να μου το πει στην κάμερα αλλά αρνήθηκε αφού προηγουμένος είχε ρωτήσει τον πνευματικό του. Του ζήτησα να μου το πει έστω προφορικά στο τηλέφωνο, δέχθηκε, και αφού το συνέταξε σε κείμενο για να μην κάνει λάθη, επικοινωνήσαμε τηλεφωνικώς (διαβάζοντας το κείμενο που συνέταξε) και το γράψαμε στην μορφή που το ακούτε. Υ.Γ. Στα γραφόμενά σας μου γράφετε "Απο οτι μπορω να καταλαβω απο τα συμφραζομενα αυτα που δεν επιτρεπεται να αναφερει ο αφηγητης εχουν σχεση με τη μεγαλη καταστροφη που θα υποστουν οι Τουρκοι.¨. Σας απαντώ ότι δεν γνωρίζω εάν αναφερότανε στους τούρκους ή σε προσωπικά του θέματα. Τον ρώτησα και εγώ, απέφυγε να μου απαντήσει. Το ζητούμενο από μέρους μου αγαπητέ στην ανάρτηση που έκανα στο κανάλι μου, δεν είναι εάν θα πάθουν κακό οι τούρκοι αλλά να κάνουμε προσευχή μην επιτρέψει ο καλός Θεός αυτόν τον πόλεμο. Να μην επιτρέψει. Έχει ο Θεός πολλές διεξόδους σε ένα πρόβλημα. Εάν τώρα το επιτρέψει δεν θα πρέπει εμείς να χαιρόμαστε, φοβούμενοι και μεις μην πάθουμε τα ίδια. Ο μεγάλος άγιος Παϊσιος αυτή την γραμμή είχε, εκείνος γνωρίζει μόνο τί προσευχές έκανε για να μετανοήσουν οι τούρκοι. Εάν τώρα δεν μετανοήσουν... ο Θεός γνωρίζει τί θα κάνει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου