Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

0 Μανωλάδα: Το νέο ψέμα


Μανωλάδα: Το νέο ψέμα

Στέλνω αυτή την επιστολή με αφορμή τα ψέματα των φραουλαδων της Ηλείας και των εθνοπατέρων μας.

Λίγο μετά τα επεισόδια με τους Πακιστανούς στη Mανωλάδα, βγήκαν 125 παραγωγοί φράουλας στις 7/6/2013 και δήλωσαν σε διάφορα ΜΜΕ και σάιτ πως θα κάνουν αίτηση στον ΟΑΕΔ για να προσλάβουν 4.400 Έλληνες εργάτες με μεροκάματο 25€ συν 3€ το εργόσημο.


Είμαι άνεργος εδώ και δυο χρόνια και τυχαίνει να έχω σπίτι στη Μανωλάδα, οπότε ενδιαφέρθηκα αμέσως, πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΕΔ και μου είπαν να πάρω στον ΟΑΕΔ Αμαλιάδας.

Έπαιρνα συχνά πυκνά τηλέφωνο αν έκαναν αίτηση οι φράουλαδες για εργάτες, δεν υπήρχε τίποτα. 

Κάποια φορά μου είπαν να μην παίρνω συνέχεια τηλέφωνο, αν γίνει αίτηση εμείς θα τη στείλουμε και στα κεντρικά της Αθήνας και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα.

Ενδιάμεσα, βρήκα μέσω Ιντερνέτ κάποια τηλέφωνα παραγώγων και του συνεταιρισμού ΥΡΜΙΝΗ (λαχανικών και φρούτων).

Όταν τους πήρα και τους είπα ότι ενδιαφέρομαι για εργάτης στα χωράφια που ζητάτε, μου είπαν ότι δε ζητάνε τίποτα, κι όταν τους είπα για τις 4.400 μέσω ΟΑΕΔ κ.τ.λ. ακούστε τι μου είπανε: να κοιτάξω στο συνεταιρισμό ΥΡΜΙΝΗ (όχι λαχανικών και φρούτων αλλά... φρούτων και λαχανικών).

Φυσικά, δυο τρεις παραγωγούς που βρήκα δεν ζήταγαν τίποτα και δεν γνώριζαν τίποτα για τις 4.400 αιτήσεις για εργάτες.

Από τον άλλο συναιτερισμό ΥΡΜΙΝΗ, φρούτων και λαχανικών, μου είπαν ότι δεν ξέρουν κάτι, απουσιάζει ο υπεύθυνος, πάρτε αργότερα, ρωτήστε στον ΟΑΕΔ κ.τ.λ.

Τελευταία φορά που πήρα στον ΟΑΕΔ Αμαλιάδας ήταν Πέμπτη 27/6/2013. Δεν είχε γίνει καμία αίτηση, δεν γνώριζαν τίποτα.

Την Παρασκευή 28/6/2013, λόγω κάποιας υποχρέωσης δεν ασχολήθηκα καθόλου. 

Το Σάββατο 29/7/2013, ανοίγοντας το Ιντερνέτ βλέπω σε κάποια σάιτ και στις ειδήσεις ότι ούτε δέκα Έλληνες εργάτες δεν ανταποκρίθηκαν για τη συγκομιδή της φράουλας. 
Έγινα έξαλλος, φούντωσα.

Τη Δευτέρα το πρωί παίρνω τον ΟΑΕΔ Αμαλιάδας, μιλάω με έναν κύριο, θέλω να κάνω αίτηση για εργάτης στη συγκομιδή της φράουλας, Δεν ήξερε τίποτα.

Του εξηγώ όλα τα παραπάνω, μου έδωσε να πάρω άλλο τηλέφωνο και το άλλο τηλέφωνο άλλο τηλέφωνο, για να μη λέω πολλά μίλησα με τρεις τέσσερις ανθρώπους.

Στο τελευταίο ήταν μια κυρία και μου λέει: "Θα σου δώσω τα τηλέφωνα των συνεταιρισμών να μιλήσεις απευθείας".

Μου έδωσε λοιπόν τα τηλέφωνα της... ΥΡΜΙΝΗΣ. 
"Κυρία μου μίλησα με την ΥΡΜΙΝΗ και μου είπαν ότι δε ζητάνε τίποτα" (ακούστηκε γέλιο ειρωνικό)
"Καλά", μου λέει, "θα σου δώσω και τηλέφωνα παραγωγών να μιλήσεις απευθείας".

Μου έδωσε δεκατέσσερα ονόματα με τηλέφωνα.
Κατάφερα να μιλήσω με έξι-εφτα, όλοι μου είπαν μπούρδες, ότι τώρα δεν χρειαζόμαστε γιατί τελείωσε η παραγωγή εδώ και μια εβδομάδα, του χρόνου πάλι, τον Αύγουστο, τον Οκτώβρη, το Φλεβάρη κ.τ.λ.

Σε ερωτήσεις του τύπου "Πότε κάνατε την αίτηση στον ΟΑΕΔ;", "Είναι δυνατόν 7 του μήνα να λέτε ότι θααα κάνετε αίτηση στον ΟΑΕΔ για πρόσληψη 4.400 εργατών, και τώρα, 30 του μήνα, να λέτε ότι η παραγωγή τελείωσε εδώ και μια εβδομάδα;", η απάντηση ήταν μπουρδολογείες.

Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι λένε ψέματα!

Πότε δεν έγινε επίσημα αίτηση στον ΟΑΕΔ (αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης δεν υπάρχει), γιατί δεν θέλουν να προσλάβουν κανέναν Έλληνα, έχουν βολευτεί με τους ανασφάλιστους Πακιστανούς, το κράτος απουσιάζει παντελώς γιατί έχει καταρρεύσει και τα τηλέφωνα οι παραγωγοί τα έδωσαν στον ΟΑΕΔ για να κοροϊδεύουν τον κόσμο, να δημιουργήσουν εντυπώσεις.

Παίζουν με τους ανέργους, δημιουργούν ψεύτικες προσδοκίες στους ανθρώπους, παίζουν τα παιχνίδια της κυβέρνησης για να διχάσουν τη κοινωνία, τα παιχνίδια των δανειστών ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, γιατί αν δείτε τα σάιτ με τις ανακοινώσεις των φραουλάδων για προσλήψεις μέσω ΟΑΕΔ, υπάρχουν και ονόματα υπουργών που επικροτούσαν και θα προωθούσαν, εννοείται, την κίνηση αυτή των φραουλάδων.

Από τις 7 του μήνα που έγινε η ανακοίνωση, κανένας κρατικός υπάλληλος δεν ενδιαφέρθηκε αν έγινε η αίτηση, παρότι υποτίθεται ότι κόπτονται τόσο πολύ για την ανεργία...


ΔΗΜΗΤΡΗΣ , 48 χρ. , Αττική

Πηγή: imerologioanergou.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου