Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

6 Θεσσαλονίκη 20-03-11 διαμαρτυρία για την κάρτα του πολίτη (έντυπο- βίντεο)

Οι Έλληνες YouToubers και η συντονιστική επιτροπή κατά της κάρτας του πολίτη Θεσσαλονίκης, καλούν όλους τους Έλληνες, ανεξαρτήτου θρησκεύματος και πολιτικής ταυτότητας, να συμμετάσχουν στην συγκέντρωση-διαμαρτυρία, που θα πραγματοποιηθεί μία βδομάδα πριν την μεγάλη συγκέντρωση της Αθήνας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Περιμένουμε τη συμμετοχή των φίλων μας από Βόρεια Ελλάδα για τη διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων-προσκλήσεων που αφορούν τη συγκέντρωση!

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα: Θεσσαλονίκη-6940925308 και Αθήνα-6939246025


ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΜΙΑ ΨΥΧΗ!!!



ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!!!


6 σχόλια:

ΒΑΓΓΕΛΗΣ είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιό σου. Έχω γραφτεί αναγνώστης εδώ και καιρό. Έχω καταχωρήσει το ιστολόγιό σου στα ¨ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ¨.Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου.

asimpiestos είπε...

Σας ευχαριστούμε θερμά κ. Βαγγέλη.
Το ιστολόγιο είναι μια συλλογική προσπάθεια ανθρώπων που ανησυχούν, πραγματικά, για την πατρίδα τους και το μέλλον των νέων αυτού του τόπου.
Ελπίζουμε να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας.

Με τιμή
asimpiestos

Θαλασσινός είπε...

Ολοι εκεί για να υποστηρίξουμε τα αδέλφια μας τους Θεσσαλονικείς γιατί ε΄χουνε μπλέξει με τον Μπουτάρη και την παρέα του.

Ολοι εκεί για να διαδηλώσουμε φωνη συμπαράστασης και φωνη διαμαρτυρίας ενάντια στην κάρτα του πολίτη.

Διαπρύσιος κήρυξ είπε...

Προσοχη να μη καπελωθει η συγκεντρωση απο τους παλαιοημερολογιτες...

thesikaleon είπε...

Ρε κοιμάστε όρθιοι!!!

Φασιστοειδή ανδρείκελα άντε από δω να ξεβρωμίσει ο κόσμος.


Δεν υπάρχουν επιχειρήματα για την βλακεία σας.

Unknown είπε...

Με μεγαλη λυπη διαπιστωσα οτι το ονομα μου δεν ειναι καταχωριμενο στις υπογραφες και ειμαι πρωτη μεταξη πρωτων που το εκανα. Μηπως εκανα κατι λαθος? γιατι των παιδιων μου τα ονοματα ειναι εκει,που το εκαναν μετα απο δικη μου ενημερωση, αλλα το εκαναν μονα τους.

Δημοσίευση σχολίου