Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

0 ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ!!! …Αρχίζω απ’ τον καναπέ μου!!!

Στην Θεσσαλονίκη διοργανώνεται πορεία διαμαρτυρίας για την κάρτα του πολίτη!!!
20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 ΚΑΙ ΩΡΑ 13.00!!!
Όποιον ρωτώ, θα πάμε στην Θεσσαλονίκη για την διαμαρτυρία ;;;
...και αυτούς που ρωτώ είναι φίλοι και γνωστοί, όλοι ψιλοκομμένο τουμπεκί!!! Απαντήσεις πολλές και πετυχημένες!!!...
Καλά πάμε για πτώχευση και εσύ μιλάς για κάρτα και διαμαρτυρία;... Τι είναι η κάρτα του πολίτη;.... Ποιος το διοργανώνει;;;
Άσε ρε δεν αλλάζει τίποτε τζάμπα!!!!....
Και με όλες αυτές τις απαντήσεις σκέφτομαι......
Ρε συ μάνα γιατί δεν κάθεσαι στον καναπέ σου αναίσθητη να παρακολουθείς τα παιδιά σου να μεγαλώνουν με τα μισά υλικά από όσα μπορούσες να τους προσφέρεις και χωρίς ελπίδα για το αύριο;;;;
Ναι, τελικά όλες αυτές οι απαντήσεις που μου δίνετε όλοι εσείς και οι δικαιολογίες είναι αυτές που πρέπει να ακούσω και εγώ και να καταλάβω !!!!
Ποια είμαι εγώ που πιστεύω ότι μπορώ να φωνάξω, να αντισταθώ, να ονειρευτώ???
Κάτσε λοιπόν στον καναπέ σου μάνα άραξεεεε... βάλε τηλεόραση από το πρωί μέχρι το βράδυ και ξέχασε τις αγωνίες σου!!!!
Ααα... και ειδήσεις πολλές ειδήσεις για να σου φτιάχνουν τη διάθεση και να νιώθεις ότι είσαι ηλίθιος που γεννήθηκες ΈΛΛΗΝΑΣ και όχι λαθρομετανάστης!!!
Θα μου πεις θα σε βάλουν φυλακή πρόσεχε τι λες!!!
Αλήθεια γιατί τώρα που είμαι;;; Στη χώρα μου ελεύθερη;;
Όχι πάνω σε ένα καναπέ!!!!!

Και τρελαίνομαι από χαρά να ακούω να μου λένε καλά και που είσαι ακόμα που θα δούμε τη βενζίνη στα 2 ευρώ και το πετρέλαιο θέρμανσης στο 1,5 και εγώ να συμφωνώ χαρούμενη αλλά προσποιούμενη τη θυμωμένη πάντα ναι … που θα πάει δεν αντέχεται άλλο!!!
Αλλά ο καναπές, καναπές!!!!
Σας λατρεύω όλους εσάς τους καναπεδάτους και δεν έχω πρόβλημα να αράξω μέχρι να πεθάνω πάνω στο καναπέ μου!!!
Αλλά σκέφτομαι η χαζή θα γίνει πτώχευση ;;
Καλά, έχουμε ήδη πτωχεύσει σε ιδανικά, όνειρα, χαμόγελο και σίγουρα σε πίστη και δύναμη!!! 
Η οικονομική μας πείραξε;;;; Δεν θα έχεις να φας!!!! Ενώ τώρα που έχω ζω ευτυχισμένη!!!! Άσε, μη μου πεις τίποτε για πτώχευση δεν με νοιάζει αν θα έχω να φάω σήμερα με νοιάζει να έχουμε να φάμε όλοι αύριο!!!!! 
Τι είναι η κάρτα του πολίτη;;;; Είναι η πτώχευση ενός λαού απλά φακελωμένη…!!!!
Ποιος το διοργανώνει;;;;

Κολοκοτρώνη τι κόμμα είσαι ή ποια είναι η θέση της επίσημης εκκλησιάς να ακολουθήσουμε τον ρωτούσαν όλοι αυτοί που πίστεψαν στην ιδέα ότι καλυτέρα να πεθαίνεις ελεύθερος παρά να ζεις σκλαβωμένος!!!

Ότι δεν αλλάζει τίποτα!!! Τίποτε, τζάμπα αγωνιάς!!!
Τίποτε δεν αλλάζει από έναν ή από μια ομάδα!!! Αλλά και να ζεις μέσα στα σκατά και να νομίζεις ότι είσαι στο παράδεισο πάλι τζάμπα είναι!!!!
Τζάμπα τα γράφω;;;; Τζάμπα μιλάω;;;

Δεν πειράζει ας κάνει κάτι και κάποιος για την πατρίδα τζάμπα !!!!! και ας αφήσουμε να συνεχίσουν όλοι αυτοί που πληρώνονται για να μας σώσουν, να μας σώσουν!!!!!!!
Δεν έχει σημασία ο προορισμός αλλά το ταξίδι που θα κανείς!!!! Για όλους αυτούς αφιερωμένο που έχουν και προορισμό και δύναμη ψυχής να ταξιδέψουν!!!!
Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη θα είμαι εκεί μαζί με τα παιδιά μου και την Ελληνική σημαία!!! 

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου