Το απόλυτο φακέλωμα πολιτών και οδηγών.
ΠΗΓΗ biozo.gr
Το απόλυτο φακέλωμα πολιτών και οδηγών
Ηλεκτρονικά «διόδια» και εισιτήρια ετοιμάζονται και στα μέσα μεταφοράς επιβατών
Αλλάζει ο τρόπος χρέωσης των διοδίων, καθώς η κυβέρνηση έχει ήδη
ζητήσει από τις εταιρείες των αυτοκινητοδρόμων να μετατρέψουν ως το 2012
τα διόδιά τους από συμβατικά σε ηλεκτρονικά.
Το τυράκι της φάκας είναι η χρέωση να υπολογίζεται ανάλογα με την
απόσταση που διανύει ο οδηγός. Οι πραγματικοί στόχοι όμως είναι:
Ο πλήρης έλεγχος της κίνησης των οχημάτων και των πολιτών και
Η απονεύρωση του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Η απονεύρωση του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Τα ηλεκτρονικά διόδια θα καταγράφουν τις εισόδους κι εξόδους, με
αποτέλεσμα το κόστος των τοπικών μετακινήσεων να μειωθεί αισθητά. Έτσι
για τους κατοίκους της βορειοανατολικής Αττικής, το αντίτιμο των διοδίων
θα πέσει στο μισό σε πρώτη φάση μέχρι να διαλυθεί το κίνημα ΔΕΝ
ΠΛΗΡΩΝΩ. Μετά σιγά σιγά κι ελεγχόμενα θα αυξηθεί σε 3-4 ευρώ!
Σύμφωνα με κύκλους του Υπουργείου «τα ηλεκτρονικά, πλήρως αναλογικά,
διόδια σε όλο το εθνικό δίκτυο θα εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα και
παράλληλα θα παρέχουν και τη δυνατότητα εκπτώσεων στους συχνούς
χρήστες»(5) μεταφραζόμενο σημαίνει ότι ο απλός πολίτης θα πληρώνει τα
διπλάσια από τις παγκόσμιες εταιρείες χρήστες των εθνικών μας δρόμων.
Στην Εγνατία Οδό βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την
εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων ελεύθερης ροής σε μήκος 670
χιλιομέτρων.
Η αλλαγή του τρόπου χρέωσης, επιβάλλεται και από την Κομισιόν, που
ζητά ενιαίο σύστημα τηλεδιοδίων για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως και το
2012 για τα φορτηγά και το 2014 για τα ΙΧ, ώστε οι μετακινήσεις να
γίνονται με μια συσκευή κι ένα συμβόλαιο. Πλήρες φακέλωμα!
Στο σύστημα καταγράφεται η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων στον
αυτοκινητόδρομο, τα οποία αναγνωρίζονται από την κάρτα του χρήστη, την
οποία πρέπει να φέρει κάθε όχημα. Τα αισθητήρια εντοπισμού του
συστήματος θα παρέχουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να γνωρίζει ανά πάσα
στιγμή, τον ακριβή αριθμό των οχημάτων, όπως και όλα τα στοιχεία των
κατόχων τους που θα κινούνται στους, κατά τα άλλα …εθνικούς μας δρόμους!
Πρότυπο για την κομισιόν αποτελεί το σύστημα της Γερμανίας, που
σχεδίασε και εγκατέστησε ένα ηλεκτρονικό σύστημα είσπραξης διοδίων, το
οποίο συνδυάζει για πρώτη φορά, σε παγκόσμια κλίμακα, την τεχνική του
εντοπισμού μέσω δορυφόρου και τη σύγχρονη τεχνολογία ασύρματων
τηλεπικοινωνιών, σε ένα σύστημα.
Τα οχήματα αναγνωρίζονται μέσα από δορυφορικά σήματα GPS (Global
Positioning System,) και πρόσθετα υποστηρικτικά αισθητήρων εντοπισμού,
με αποτέλεσμα η εταιρεία, να είναι ανά πάσα στιγμή σε θέση να γνωρίζει,
την ακριβή διαδρομή την οποία ακολουθούν οι χρήστες.
Το σύστημα υπολογίζει στη συνέχεια τα τέλη βάσει των στοιχείων που
έχει δηλώσει ο χρήστης, όπως για παράδειγμα την κατηγορία εκπομπής ρύπων
και τον αριθμό των αξόνων και μεταδίδει ασύρματα τα στοιχεία στο κέντρο
μηχανογράφησης. Θα προστεθούν στο μέλλον και στοιχεία πληρωμής των
τελών κυκλοφορίας, στοιχεία παραβάσεων και πολλά άλλα προσωπικά δεδομένα
των πολιτών – χρηστών των εθνικών οδών.
Στη Γερμανία, πολίτες έχουν στραφεί ήδη ενάντια στον τρόπο
λειτουργίας του συστήματος και έχουν δικαιωθεί (2 & 3). Περισσότερες
πληροφορίες και ολόκληρο το άρθρο(6).
Δεν φτάνουν μόνο τα διόδια στις εθνικές οδούς, και η κυβέρνηση της
παγκόσμιας χούντας έχει στόχο την επιβολή τους στο μετρό και στα άλλα
μέσα μεταφοράς. Το σύστημα θα είναι η κατασκευή των επεκτάσεων του μετρό
με συμβάσεις παραχώρησης, όπου οι παγκόσμιες εταιρείες θα εισπράττουν
εισιτήρια με βάση την διαδρομή! Θα υπάρχει ηλεκτρονική κάρτα και όλοι οι
πολίτες θα φακελώνονται με το που πάνε, πότε και που κατεβαίνουν!
1 σχόλια:
Λυπάμαι, αλλά όσον αφορά τα εισητήρια των αστικών συκγοινωνιών δεν είναι έτσι όπως τα λέτε. Στο Λονδίνο για παράδειγμα τα εισιτήρια είνα ιηλεκτρονικά, αλλά οι κάρτες είναι ανωνυμες, μπορείς να έχεις όσες θέλεις, να τις δανείζεις σε τρίτους, να τις γεμιζεις ή να τις επιστρέφεις χωρίς να σου ζητείται όνομα. Επομένως τα περί παρακολούθησης δεν ισχύουν στις μετακινήσεις τψν αστικών συγκοινωνιών, αρκεί οι κάρτες όπως προείπα να είναι ανώνυμες.
Δημοσίευση σχολίου