Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

0 Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ - "ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΕΩΛΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ"

Απάντηση στο δημοσίευμα.

Αγαπητοί μου, θα παρακαλούσα να δημοσιεύσω μία δήλωσή μου σχετικά με συκοφαντικά δημοσιεύματα από διάφορα blogs, ψευδείς αναφορές,δραστηριότητες και κατηγορίες προς το πρόσωπό μου μετά την συγκέντρωση
διαμαρτυρίας ενάντια ...στην κάρτα του πολίτη στη Θεσσαλονίκη την 20 Μαρτίου 2011.

Πιο συγκεκριμένα κατηγορήθηκα άμεσα και έμμεσα από το blog Hellas
Orthodoxy αλλά και το antiparakmi, -- δεν γνωρίζω εάν υπάρχουν άλλες
αναφορές,-- ότι είμαι ιδιοκτήτης και διαχειριστής του blog asimpiestos
αλλά και αρχηγός ομάδος των youtubers που αγωνιζόμαστε ενάντια στην
κάρτα του πολίτη.

Επί αυτού θα ήθελα να διαψεύσω κατηγορηματικά τα ψευδή και συκοφαντικά
δημοσιεύματα / σχόλια, που αφορούν εμένα, την ιδιότητά μου, το κύρος
μου αλλά και την αποστολή μου ως Έλληνας και χριστιανός και να τονίσω
ότι ουδέποτε υπήρξα ιδιοκτήτης, διαχειριστής του blog asimpiestos αλλά
και αρχηγός της ομάδας youtubers.

Άλλωστε η ομάδα αυτή σύμφωνα με την συμφωνία μεταξύ μας είναι μία
παρέα νέων ανθρώπων που αγωνιά και εργάζεται με τα πενιχρά της μέσα
για τα ελεύθερα και δημοκρατικά ιδεώδη της Πατρίδας μας αλλά και της
Ορθοδοξίας μας. Η παρέα αυτή δεν είναι ούτε ομάδα, ούτε οργάνωση, ούτε
σωματείο, ούτε ίδρυμα, και δεν υπάρχουν αρχηγοί, μέλη, συνδικαλιστές,
καταστατικά, συμφωνητικά, πολιτικοποιημένα πρόσωπα αλλά και
πολιτικοποιημένες στερεότυπες απόψεις, παρά μόνο περίσσευμα από αγωνία
και αγάπη για το Έθνος μας, την Πατρίδα μας, και την Ορθοδοξία μας.

Επιπλέον στα συκοφαντικά δημοσιεύματα αφήνουν κακόβουλες αιχμηρές
μομφές για «ύποπτους και σκοτεινούς ρόλους» πίσω από τα κίνητρά μας,
οι οποίες αποτελούν μεγαλύτερη προσβολή και μεγαλύτερη απαξίωση από
την πρώτη αναφερθείσα.

Κατόπιν όλων των παραπάνω, έχοντας ιερή υποχρέωση απέναντι στις αξίες
που υπηρετούμε αλλά και στους Έλληνες αδελφούς μας που νοιάζονται και
εργάζονται για τα αθάνατα και ιδεώδη της πατρίδας μας, θα πρέπει να
ομολογήσω την αλήθεια και να μην αφήνω να αιωρούνται τέτοιου είδους
ψευδής αναφορές. Έτσι με το παραπάνω σκεπτικό καταδικάζω απερίφραστα
όλα τα συκοφαντικά και έωλα δημοσιεύματα, τα οποία μεταξύ άλλων
επισύρουν και την οργή όλων όσων με γνωρίζουν προσωπικά, αλλά
επισύρουν και ποινικές ευθύνες, διότι παραβιάζουν τον ποινικό κώδικα.

Εν τη αλήθεια Αθανάσιος Τσακάλης.

Υ.Γ.: ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


Πηγή   hellenicrevenge.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου