Κυριακή 7 Απριλίου 2013

2 Η κυβέρνηση θέλει να τελειώνει με το "μαρκάρισμα" των "τεμαχίων" - πολιτών - Αναγκαστική η αναγραφή του ΑΜΚΑ των προστατευομένων μελών στο Ε1 της εφορίας

Αφού έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο σε όλους όσους είχαν και έχουν λόγους να αρνηθούν την αριθμοποίηση του ανθρωπίνου προσώπου μέσω του ΑΜΚΑ και την εξ αυτού πιστοποίηση - μαρκάρισμα στο νεοεποχήτικο σύστημα της νέας παγκόσμιας ηλεκτρονικής δικτατορίας (ηλεκτρονική διακυβέρνηση), έρχονται τώρα με μία κίνηση |"ματ" να αναγκάσουν τους γονείς να μαρκάρουν τα παιδιά τους.Όπως δημοσιεύει στο πρωτοσσέλιδό του ο σημερινός "Ελεύθερος Τύπος" απο φέτος θα είναι υποχρεωτική η αναγραφή του ΑΜΚΑ των προστατευομένων μελών στο φύλλο Ε1 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.


Για τον ΑΜΚΑ αλλά και όλα τα άλλα "εργαλεία" της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μπορείτε να διαβάσετε στην κατηγορία "Ηλεκτρονική διακυβέρνηση".
Επί του παρόντος θα επεναφέρουμε στη μνήμη σας την επιστολή του π. Σαράντη στον καθηγούμενο της Ι.Μ Γρηγορίου Αγίου Ορους π. Γεώργιο Καψάνη:


Σεπτεμβρίου 2009

Πολυσέβαστε και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ,
Πανοσιολογιώτατε Άγιε Καθηγούμενε
της Ι. Μονής Οσίου Γρηγορίου, π. Γεώργιε,
Ασπάζομαι ευλαβώς τη Δεξιά Σας.

Διαβάσαμε προσεκτικά τό κείμενό Σας «Περί της Κάρτας Ασφαλίσεως ΑΜΚΑ».
Ζητήσατε από την ελαχιστότητά μου τις παρατηρήσεις μας. Ο σεβασμός μου και η αληθής εν Χριστώ αγάπη μου προς το πρόσωπό Σας δέν μου επιτρέπουν να κάνω κριτική του κειμένου Σας
. Ωστόσο το μόνο που πρέπει ανοιχτά να πω είναι ότι δεν έχουμε κατανοήσει ότι το θέμα ΑΜΚΑ μας εισάγει από τον Ὀκτώβριο του 2009 στο ήδη ιδρυθέν αντίχριστο παγκόσμιο κράτος της μεγάλης αιρέσεως της Νέας Εποχής που αναιρεί και συνολικά και αναλυτικά ολόκληρο το θεανθρώπινο χριστιανικό τρόπο ζωής.
Συγκεκριμένα πρέπει να τονίσουμε τα εξής:
1. Κανένας νόμος μέχρι σήμερα δεν περιείχε κάποια απειλή. Όλοι οι νόμοι είναι περιγραφικοί κάποιου τομέα ζωής και καθόλου απειλητικοί. Από τό άρθρο 153 του νόμου 3655/2008 απειλού­μα­στε, αν δεν πάρουμε τον ΑΜΚΑ, να αποκλεισθούμε από ολόκληρο το σύστημα της ζωής, από τη συμμετοχή μας στο κοινωνικό σύστημα της πολιτείας.
2. Με ένα και μόνο άρθρο, το 153ο του ασφαλιστικού νόμου 3655/2008, κατάφερε ο νομοθέτης της Νέας Εποχής να συμπεριλάβει και να νομοθετήσει για όλη μας τη ζωή· για όλες μας τις οικονομικές σχέσεις, διορισμούς, μισθούς, επιδόματα, συνταξιο­δο­τήσεις, πληρωμές· για την ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη και για κάθε δικαιοπραξία.
3. Η απειλή τεκμηριώνει τη βεβαιό­τητά μας ότι το 153 άρθρο εντάσσει τη χώρα μας στο παγκόσμιο κράτος της Νέας Εποχής. Είναι σαφές ότι έχει ήδη ιδρυθεί ένα παγκόσμιο κράτος, που διοικεί και διοικείται ηλεκτρο­νικά. Σε πολλά Ευρωπαϊκά, Αμερικανι­κά, ακόμα και Ασιατικά κράτη λειτουργούν οι ηλεκτρο­νικές ταυτότητες, που μέσω των πολλών προσωπικών δεδομένων τους θα διοικούνται και θα κατευθύνονται όλοι οι πολίτες εντασσόμενοι de facto στο κράτος της Νέας Εποχής.
Έχουμε γνωρίσει τη «φιλοσοφία», τη νοοτροπία, τους σκοπούς της Νέας Εποχής. Θέλει να αλλοιώσει την αλήθεια και την ουσία της Χριστιανικής πίστεως, αναμειγνύοντάς την με το σκοτάδι, το ψεύδος και την αφέλεια όλων των αιρέσεων και των ψευδοθρησκειών. Θέλει να αλλάξει όλον τον τρόπο ζωής όλων των ανθρώπων μη θεωρώντας τους εικόνες του Τριαδικού Θεού, προ­οριζόμενες για το καθ’ ομοίωσιν. Άπειρα χρήματα δαπα­νώ­νται για να προπαγανδίζει η τηλεόραση τον άθεο ή αντίχριστο τρόπο ζωής. Στο εξωτερικό φοβερές μηνύσεις έχουν υποβληθεί κατά καιρούς σ’ αυτούς που αντιδρούν στις προπαγάνδες των σεκτών και στους σχεδιασμούς της Νέας Εποχής για επικράτηση του παγκό­σμιου κράτους.
Άφθονα επίσης χρήματα δαπανώνται σε προγράμματα που συμβάλλουν στο marketing και στην αποδοχή των δομών του παγκόσμιου κράτους της Νέας Εποχής, καθώς επίσης και της πειθαρχίας όλων των εξουσιών της γης σε μια Υπερεξουσία που δια της ηλεκτρονικής ψηφιακής τεχνολογίας μπορεί και θέλει να καθυποτάξει άπασαν τήν Οικουμένην.
Ακόμη, η Νέα Εποχή, κηρύσσει φονικότατους πολέμους με το πρόσχημα της καταστολής της βίας, χρησιμοποιώντας πολύ περισσότερη βία. Στην πραγματικότητα οι πάντες πιστεύουν, ότι οι πόλεμοι της Νέας Επο­χής εξυπηρετούν τους παραπάνω σκοπούς.
Μήπως και οι μεγάλες καταστροφές της Πελοποννήσου και της Αττικής οφείλονται και αυτές στη μανικότατη επιθυμία της Νέας Εποχής να διαφεντεύει πλήρως τη χώρα μας με τους ισχυρούς παγκοσμιοποιητικούς μηχανισμούς της;
4. Το απειλητικό άρθρο 153 του ασφαλιστικού Νόμου 3655/2008 ολοφάνε­ρα πια τοποθετεί τις ολοκληρωτικές βάσεις του νεοεποχίτικου αντίχριστου κράτους παγιώνοντας και στη χώρα μας τη Δύση της Δημοκρατίας. Αυτή τη δύση της δημοκρατίας και την επιβολή αντίχριστων νόμων στη ζωή μας είχε προ χρόνων προβλέψει ο Άγιος Γέροντας π. Παΐσιος.. Σ’ αυτήν είχε αναφερθεί και η πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων κ. Ψαρούδα - Μπενάκη, προσφωνώντας το νοεκλεγέ­ντα Πρόεδρο της Δημοκρατίας κύριο Παπούλια. Μέσα στο πλαίσιο αυτό όσες φορές εμφανίζεται η αξιότιμη Υπουργός Απασχόλησης κ. Πετραλιά στην τηλεόραση, μιλάει με απίστευτη ένταση προπαγανδίζοντας τον ΑΜΚΑ. Το θεώρησε «στοίχημα» της πολιτικής της σταδιο­δρομίας και καυχάται για την επιτυχία της.
5. Εκατομμύρια ανυποψίαστοι επώ­νυ­μοι, μα κυρίως απλοί πολίτες πιστεύουν ότι ο ΑΜΚΑ είναι ένας ακίνδυνος απλός αριθμός και σπεύδουν να τον αποκτήσουν, για να μην έχουν προβλήματα μισθοδοσίας και ασφαλιστικής κάλυψης και για να έχουν την ικανότητα πάσης δικαιοπραξίας, μη κατανοώντας το τι θα επακολουθήσει. Τώρα προσωρινά ο ΑΜΚΑ είναι ένας απλός αριθμός σε μια απλή κάρτα που δεν έχει πάνω της ή μέσα στις ίνες της κανένα από τους επί­μαχους δυσώνυμους συμβολισμούς, όπως π.χ. το 666 που είναι ο συμβολικός αριθμός του αντιχρίστου. Αυτό τουλάχιστον μας δια­βεβαιώνει το Υπουργείο Απασχόλησης απαντώντας στις έγγραφες αντιδράσεις των πολιτών γιά τόν ΑΜΚΑ.
Όμως, ο αριθμός που δίδεται σε κάθε πολίτη δεν είναι ένας αύξων τυχαίος αριθμός όπως π.χ. ο ΑΦΜ. Ο πυρήνας του συνολικού αριθμού είναι το πιο ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Τα έξι πρώτα ψηφία δηλώνουν την ημέρα, το μήνα και το έτος γέννησης του ανθρώπου. Στη συ­νέ­χεια υπάρχει ένας αύξων αριθμός και ένας αριθμός του κομπιούτερ. Αργότερα, όταν το ηλεκτρονικό σύστημα φτάσει στην παγκόσμια ολοκλήρωσή του ο ΑΜΚΑ κάθε πολίτη θα περιλαμβάνει και άλλα περισσότερα αριθμητικά ψηφία. Με τη μορφή αυτή ο ΑΜΚΑ, όπως μας διαβεβαιώνει ο π. Παΐσιος, θα συνδέεται με τον κεντρικό υπολογιστή των Βρυξελλών μέσω του κωδικού 666, που για εμάς τους ορθοδόξους χριστιανούς είναι ο δυσώνυμος αριθμός του Αντιχρίστου. Όταν διεξάγονταν οι επίμα­χες συζητήσεις για τον ΕΚΑΜ και τη σχέση του με το 666, τόσο ο Υπουργός Θεόδωρος Πάγκαλος όσο και άλλοι κυβερνητικοί παρά­γοντες είχαν παραδεχθεί, ότι το κεντρικό κομπιούτερ των Βρυ­ξελλών περιέχει το βασικό κωδικό 666 και ότι εμείς μια χούφτα Ορθοδόξων Ελλήνων δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων την αλλαγή αυτού του κωδικού. Ποιος υπεύθυνος επιστήμονας της πληροφορικής μπορεί σήμερα να μας διαβεβαιώσει ότι ο γραμμωτός κωδικός code 39 δεν περιέχει το 666;
6. Γίνεται λόγος από τους πολιτικούς μας για την αιτιολογία θέσπισης του ΑΜΚΑ. Ως κυ­ριότερος λόγος προτάσσεται η ευταξία που επι­διώκεται στη δημόσια διοίκηση του κράτους μας. Έτσι, λέγεται, όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική λειτουργία του όλου συστήματος, οι πολίτες δεν θα μπορούν να παρανομήσουν, όπως παρανομούν τώρα, και δε θα φοροδιαφεύγουν.
Ποιοι μιλουν σέ ποιους; Ποιοι μέσω του χρηματιστηρίου έκαναν φτωχότερους όλους τους Έλληνες πολίτες; Ποιοι αντάλ­λαξαν τις νόμιμες κρατήσεις χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων της χώ­ρας μας με το πολυθόρυβο ομόλογο στο ΤΕΑΔΥ;
7. Οι συνεντεύξεις που έχει δώσει κατά καιρούς ο Γ.Γ. του Υπουργείου Απασχόλησης κ. Δημ. Μαμμωνάς δίνουν περισσότερες πληρο­φορίες για το πώς θα εξελιχθεί το σύστημα ΑΜΚΑ. Θα γενικευθούν οι τραπεζικές κάρτες και θα χρησιμο­ποιηθεί στις συναλλαγές των πολιτών το πλαστικό χρήμα. Σε επό­μενη φάση θα ενοποιηθούν οι τραπεζικές κάρτες με την κάρτα ΑΜΚΑ, ώστε να εφαρμοσθεί απόλυτα η απειλή ότι «δεν θα μπορεί κανείς να αγοράσει, να πωλήσει κ.τ.λ.». Τότε υποχρεωτικά θα είναι ηλεκτρονική με το μικροτσίπ και θα τελει όλες τις εξυπηρετήσεις που μερικώς έχουν προαναγγείλει οι κυβερνητικοί παράγοντες.
Για τα μικροτσίπ έχουν γραφεί πολλά. Θα έχουν απέραντη χωρη­τικό­τη­τα. Το παγκόσμιο κράτος της Νέας Επο­χής θα μπορει να συλλέξει άπειρες πληροφορίες για όλη τη ζωή όλων των πολιτών, όλων των ανθρώπων. Όλόκληρο το προφίλ της «προσωπικότητος» κάθε ανθρώπου θα βρίσκεται στα χέρια του απρόσωπου διοικητηρίου της αντίχριστης Νέας Εποχής.
Τέλος ως κρατούσα άρχουσα τάξη, η Νέα Εποχή, με τα γνωστά άγνωστα κεκρυμμένα άτομα που θα μας διοικούν, θα μας αναγκάσει στανικά, επίμονα ή δόλια να χώσουμε στο μέτωπό μας ή στο δεξί χέρι μας το μικροτσίπ. Τότε θα ολοκληρωθεί το όλο σύστημα που αρχίζει από τον ΑΜΚΑ, συνεχίζεται με την ηλεκτρονική κάρτα ή ταυτότητα και κορυφώνεται, φευ, με το σφράγισμα ή το χάραγμα πάνω στο σώμα του ανθρώπου που από εικόνα Θεου χριστοποιούμενη και θεανθρωποιούμενη, καταντά φτηνό εξάρτημα του αχανούς αθεϊστικού αντιχρίστου κράτους της Νέας Εποχής.
8. Ένα επίσης σοβαρό θέμα είναι πιστεύουμε η αριθμοποίηση των ανθρώπων. Ο Αντίχριστος θα έχει επιλέξει μόνος του να μην έχει ή να μη διατηρεί το όνομά του. Θα αρέσκεται, όπως φαίνεται, να είναι γνωστός στην οικουμένη όχι ως πρόσωπο, αφού θα έχει απολέσει εκούσια το πρόσωπό του και επομένως και το όνομά του, το οποίο και θα βδελύσσεται. Διέκοψε βλάσφημα τη μακαρία μετά του Κυρίου ζωή ο πατέρας του ο Διάβολος, έχασε κατ’ ουσίαν το εκλεκτό όνομα που είχε, το όνομα Εωσφόρος. Κατά συνέπεια το στρεβλό τέκνο του που θα τον «εκπροσωπεί» και θα ηγεμονεύει στο παγκόσμιο αντίχριστο κράτος, δε θα θέλει όνομα, αλλά θα ταυτοποιείται με τον αριθμό 666. Πώς είναι δυνατόν ο ευσεβής Χριστιανός να μην αντιδρά, ομολογών χριστιανικά, ότι αυτονοήτως δεν πρέπει να συνυπάρχει ο αριθμός του με τον αριθμό του Αντιχρίστου;
Η Ελληνική Ορθόδοξη Παράδοση είναι πολύ πλούσια στη χρήση πολλών ονομάτων προς τιμήν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, της Παναγίας μας και χιλιάδων Αγίων. Μάλιστα επεκράτησε το όνομα να δίδεται «εν Μυστηρίω», με το Μυστήριο του Βαπτίσματος και Χρίσματος. Ο παραγκωνισμός του ονόματός μας και η ανταλλαγή του με τον αριθμό ΑΜΚΑ μέσα στο παγκόσμιο κράτος της Νέας Εποχής θα επιφέρει πολλές αλλοιώσεις στον τρόπο ζωής και το βιωτικό και κυρίως τον εν Χριστώ τρόπο ζωής. Έτσι θα ποδοπατηθεί ολόκληρος ο πολιτισμός μας, η ιστορία μας, η γλώσσα μας, τα βιβλία μας. Επομένως η απόλυτη αριθμοποίησή μας μέσω του ΑΜΚΑ έρχεται σε αντίθεση με το περιεχόμενο του 13ου άρθρου του Ελληνικου Συντάγματος. Στον ΑΜΚΑ ελαχιστοποιείται το όνομα και μεγιστοποιείται η αριθμοποίηση του ανθρώπου, αυτό ακριβώς που απαιτεί η Νέα Εποχή, να ελαχιστοποιήσει το πρόσωπο και να το υποβαθμίσει σε απρόσωπη μονάδα.
9. Πολλοί εν Χριστώ αδελφοί λαϊκοί όχι μόνο τώρα, αλλά πολύ προγενέστερα ανη­συχούσαν και ρωτούσαν για το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτο­τή­των. Τώρα όμως που ξαφνικά θεσμοθετή­θηκε η κάρτα Ασφάλισης ΑΜΚΑ και μάλιστα τώρα που απειλείται ο πολίτης, ότι αν δεν πειθαρχήσει, αποκλείεται απ’ όλο το σύστημα της ζωής, οι πιστοί δεινώς προβληματίζονται και επίμονα μας ερωτούν. Πολλοί εκ των πιστών λαϊκών έχουν καταλάβει το όλο θέμα και αντιδρούν. Στο Υπουργείο Απασχόλησης ήδη έχουν κατατεθεί 30000 γραπτές αντιδράσεις, που ζητούν να μην ισχύσει η απειλή εναντίον τους ως πολιτών, που προστατεύονται τα ανθρώπινα δικαιώματά τους και σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα, αλλά και σύμφωνα με τη Χάρτα ανθρωπίνων δικαιω­μάτων της Ε.Ε.
Ακόμα και σε μερικές Αμερικανικές πολιτείες αλλά και σε Ευρωπαϊκές χώρες, υπάρχουν αντιδράσεις σε μια τέτοια προοπτική επιβολής ΑΜΚΑ ή ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Ενδεικτικά αναφέρουμε την ευαισθησία που έδειξε η Ιερά Σύνοδος της Ρουμανικής Εκκλησίας ακόμα και στο θέμα των διαβατηρίων. Συνιστά στην πολιτεία και στους πολίτες να μην υπάρχει πάνω στο διαβατήριο κανένα βιομετρικό ή άλλο «ύποπτο» στοιχείο.
«Την ανησυχία της για τα νέα βιομετρικά διαβατήρια, τα οποία θα περιέχουν πληροφορίες αποθηκευμένες σε ηλεκτρονική μορφή, εξέφρασε η Ιερά Σύνοδος του Ορθοδόξου Πατριαρχείου Ρουμανίας. Μετά την συνεδρία της 25-2-2009 εξεδόθη ανακοίνωση, η οποία υπογράφεται από όλους τους Συνοδικούς Ιεράρχες και στην οποία μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
Η απόκτηση διαβατηρίου είναι δικαίωμα και όχι υποχρέωση του πολίτη. Άρα όσοι προβάλλουν λόγους θρησκευτι­κής συνειδήσεως δεν είναι υποχρεωμένοι να αποκτήσουν το νέο τύπο βιομετρικου διαβατηρίου.
Κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να γνωρίζει λεπτομερώς τα προσωπικά του στοιχεία, τα οποία περιλαμβάνονται στον ηλεκτρονικό χώρο αποθηκεύσεως των νέων διαβατηρίων.
Στις 16-3-2005 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Επιστημονικής Ηθικής και Νέων Τεχνολογιών εξέφρασε την αντίθεσή της στην εμφύτευση ηλεκτρονικοή τσιπ στα διαβατήρια. Σε αντίθετη περίπτωση απειλείται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια και η δημοκρατική κοινωνία…». (Περιοδικό ΕΚΚΛΗΣΙΑ Μάρτιος 2009).

10. Συμπερασματικά πρέπει να κατανοήσουμε, ότι παίρνοντας αυτό τον αριθμό ήδη εντασσόμαστε και ενσωματω­νό­μα­στε στο αντίχριστο κράτος της Νέας Εποχής. Ενωνόμαστε και μεις αδιαμαρτύρητα μαζι με τα κράτη που έχουν δώσει τις ηλεκτρονικές ταυτότητες στους πολίτες τους. Ήδη αυτές οι ταυτό­τητες λειτουρ­γούν ηλεκτρονικά. Δίνουν τα στοιχεία που τους ζητούνται και δέχονται καινούργια στοιχεία για τους κατόχους τους. Από δεκαετίες η Νέα Εποχή έχει κατα­φέρει να ψηφιστούν αντίχριστοι νόμοι από τα Κοινοβούλια των μελών κρατών. Έτσι η άθεη και απάνθρωπη νοοτροπία της έχει επιβληθεί σε πολλούς τομείς της ζωής συνιστώντας με άλλον τρόπο τό νέο παγκόσμιο ή παγκο­σμιο­ποιούμενο κράτος του Αντιχρίστου.
Υπολείπεται τώρα με την απειλή του ΑΜΚΑ να ενταχθούμε και εμείς οι Έλληνες Ορθόδοξοι πολίτες στο παγκόσμιο κράτος της Νέας Εποχής.
Όταν ολοκληρωθούν δια του ΑΜΚΑ και των επερ­χομένων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων ή καρτών οι διαδικασίες αυτές, τότε θα είναι έτοιμα τα πάντα για την υποδοχή του Αντιχρίστου.
Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουμε υπ’ όψη όλοι μας, κάθε χριστιανός πολίτης της πατρίδος μας, όχι για να καταληφθούμε από τον πανικό των επερχομένων δεινών, αλλά για να εμβολιασθούμε με την καλή εν Χριστώ ανησυχία και την καλή εν Χριστώ ετοιμασία. Οι χρι­στια­νοί τών πρώτων χριστια­νικών χρόνων, παρά τους απηνείς διωγμούς, δέν απαξίωναν την παρούσα ζωή, το γάμο, την οικογένεια, το επάγγελμα, όλες τις εν τω κόσμω δραστηριότητες, όπως μας πλη­ρο­φορεί σαφώς ο άγιος Ιουστίνος, φιλόσοφος και μάρτυρας στη γνωστή απολογητική επιστολή του, αλλά ήταν ζωντανά ενωμένοι με το Χριστό, πανέτοιμοι για την αυτονόητη θεοσθενή ομολογία Χριστού, και για το ιερό Μαρτύριο, όποτε αυτό ομολογουμένως τούς εζητείτο.
Απαραίτητο ποιμαντικό χρέος μας είναι η ενημέρωση των πιστών μας όχι φυσικά μόνο στο παραπάνω θέμα περί ΑΜΚΑ, αλλά πρωτίστως στον εν Χριστώ πνευματικόν μας αγώνα.
Όμως αν δε γίνεται εκ μέρους μας ενημέρωση περί ΑΜΚΑ, ηλεκτρονικών καρτών και των δεινών εξελίξεων, θα εξομοιω­νό­μα­στε με την τακτική της στρουθοκαμήλου που βυθίζει το κεφάλι της στην άμμο και μη βλέποντας τον επερχόμενο κίνδυνο, πέφτει θύμα στις παγίδες του εχθρού.
Δεν επιτρέπεται, ταπεινώς φρονούμε, να ειρωνευόμαστε όσους προβληματίζονται με το όλο θέμα περί ΑΜΚΑ και να τους κατατάσσουμε στους γραφικούς τύπους ή στους αφελείς ή φανατικούς.
Αναμένουμε η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, χωρίς φόβο και πάθος, να δώσουν ένα λόγο «παντί τω αιτούντι» και για να μην αισθάνονται οι πιστοί μας ορφανοί από μητέρα, τη Μητέρα μας Εκκλησία, αλλά και για να ετοιμαζόμαστε, όσοι πιστοί για τις πιο δύσκολες ημέρες, καθώς πορευόμαστε προς τα Έσχατα.
Χωρίς εκκλησιολογική, δηλαδή Συνοδική ενημέρωση θα απολέσουμε τα κριτήριά μας και, όταν έρθει ο Αντίχριστος, δεν θα τον ανα­γνωρίσουμε, αφού θα προσπαθήσει, ως αντί­χρι­στος, να παραπλανήσει ει δυνατόν και τους εκλεκτούς. Τότε ίσως, φευ, έχοντας στο χέρι ή στο μέτωπο το αντίχριστο χάραγμα, να τον υποδεχθούμε με ενθουσιασμό και με επευφημίες. Αλίμονο, αν επα­ληθευθεή με την ενδοτική ενδοεκκλησιαστική συμπεριφορά μας το της Θείας Αποκαλύψεως: «Το βδέλυγμα της ερημώσεως εστώς εν τόπω Αγίω ». Μη γένοιτο!


Με την εν Χριστώ αγάπη
Εύχεσθε π. Σαράντης Σαράντος.


Πηγή

2 σχόλια:

tasos2222 είπε...

δεν ειναι μονον η κυβερνηση που θελεο να τελειωνει αλλα και οι 300σιοι προδοτες να τελειωνουν θελουν .Σημαιοφορε άν δέν προβουν αμεσα σε πραξη, τότε , ειτε ενυμερωθουν οι παντες ειτε οχι ,πλεον το ιδιο ειναι . Oσο τα προβατα βελαζουν τοσο οι λυκοι θα ουρλιαζουν . πλεον το σωσων εαυτον σωθειτω ειναι που επιγει . συνεπως την γραπτη και επισημη ενεργοποιηση του αρθρου 120 ειναι που επιγει να καταθεσουν οι παντες , ωστε να ενυμερωθουν γραπτως και επισημως ολες οι ενδιαφερομενες αρχες οτι θα αντισταθουμε καθοιονδηποτε δυνατο η αδυνατο τροπο (με ο΄τι αυτο συνεπαγεται )..ΤΟΥΤΑ ΕΔΩ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ. ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟς . .. ειναι σε pdf ..
Ειτε ετούτη την καταγγελία δήλωση που βλέπετε ειτε κάποια άλλη ανάλογη ,την καταθέτουμε , είτε ομαδικά είτε μεμονωμένα. Δεν χρειάζεται να πληρωσουμε παράβολο . Ζητάμε απο τον αξιωματικό που θα την παραλάβει να μας δώσει και δυο επικυρωμένα αντίγραφα με τον αρ. πρωτοκόλλου να αναγράφεται επάνω σέ αυτά

{η προγενέστερη ημερομηνία κατάθεσης της δηλώσεως σαν ετούτη , παίζει σημαντικο ρολο}
http://www.geostrategic.ru/.....

tasos2222 είπε...

.Μη μας ξεγελουν , Καθως το κακουργημα του ηλεκτρονικου φακελωματος αθωων πολιτων , (όπως και της ανθρωποκτονιας η της εσχατης προδοσιας ),ειναι ποινικα κολάσιμο και δεν σχετιζεται με την αποψη της πλειοψηφιας. Συνεπως ο νόμος εκεινος ειναι αποριπταιος απο το συνταγμα πριν καν τον φερει ο καθε εγκλιματιας πολιτικος στη βουλη προς ψηφιση) . Καθώς το σωσων εαυτον σωθειτω ειναι αυτό που απο δω και μπρός αντιμετωπιζει ο καθεναςμας . Ετσι,ως πρωτο σταθερο βήμα μας ειναι η γραπτη και επισημη ενεργοποιηση του αρθρου 120 που επιγει το συντομοτερο να καταθεσουν οι παντες .Ωστε με εκεινη την ενεργοποιηση να ενημερωθουν γραπτως και επισημως , όχι οι πολίτες , αλλά ολες οι ενδιαφερομενες εθνικές και διεθνής αρχες. Οτι θα αντισταθουμε καθοιονδηποτε δυνατο η αδυνατο τροπο (με ο,τι αυτο συνεπαγεται )..ΤΟΥΤΑ ΕΔΩ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ. ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟς . .. ειναι σε pdf ..
Ειτε ετούτη την καταγγελία δήλωση που βλέπετε ειτε κάποια άλλη ανάλογη ,την καταθέτουμε , είτε ομαδικά είτε μεμονωμένα. Δεν χρειάζεται να πληρωσουμε παράβολο . Ζητάμε απο τον αξιωματικό που θα την παραλάβει να μας δώσει και δυο επικυρωμένα αντίγραφα με τον αρ. πρωτοκόλλου να αναγράφεται επάνω σέ αυτά.

{η προγενέστερη ημερομηνία κατάθεσης της δηλώσεως σαν ετούτη , παίζει σημαντικο ρολο}.
http://www.geostrategic.ru/..

Δημοσίευση σχολίου