Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

0 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΣΠΥΡΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ.



¨Φίλες και φίλοι, σας είναι ήδη γνωστό πως ασχολούμαι με την υπόθεση του αείμνηστου Βαγγέλη.



Έχω ήδη δώσει καταθέσεις και υλικό τόσο στην ανακρίτρια Ιωαννίνων όσο και στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου για την υπόθεση αυτή και πολύ σύντομα θα καταθέσω και συμπληρωματικά στοιχεία. Στον αγώνα μου αυτό, φυσικά δεν είμαι μόνος, έχω συνεργάτες που άλλους τους ήξερα από παλιά και άλλους τους γνώρισα μεσα από την υπόθεση αυτή. Μαζί βρήκαμε μάρτυρες και στοιχεία, μαζί παλεύουμε για την αλήθεια.
Όμως τις τελευταίες ημέρες έμαθα πως κάποιοι έχουν βαλθεί να τρομοκρατήσουν τόσο τους συνεργάτες μου, όσο και μάρτυρες που αυτοί εντόπισαν. Καλά θα κάνουν να το ξανασκεφτούν το στρατήγημά τους αυτό. Έχω πλήρη γνώση τόσο των απειλών όσο και των πραγματικών στοιχείων αυτών που τις εκτόξευσαν και από του βήματος τούτου δηλώνω πως αν κάποιος μάρτυρας ή συνεργάτης μου πάθει έστω και απλό συνάχι... οι κ.κ. εκβιαστές θα λογοδοτήσουν και σε εμένα και στην δικαιοσύνη."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου