«Ὁ Ὑπουργός Παιδείας, ἄν εἶχε στοιχειώδη εὐθιξία θἀ ἔπρεπε νά εἶχε
ὑποβάλει τήν παραίτηση του, ἔστω καί συμβολικά ὅταν ὁ 14χρονος μαθητής
σκότωσε τόν συμμαθητή του», τονίζει ο Μητροπολίτης Σιατίστης.
Τον “αριστερό” υπουργό Παιδείας κ. Φίλη τον τελείωσε ο αληθινός αγωνιστής της αριστεράς, Μανώλης Γλέζος. Έτσι ξεκινάει το άρθρο του ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος, στο romfea.gr στο οποίο αποκαλεί τον υπουργό “κοινό λασπιά, ακατάλληλο και απαράδεκτο”.
Αναλυτικότερα ο σεβασμιότατος αναφέρει τα εξής:
Ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Φίλης τελείωσε. Τόν «ἀριστερό» Ὑπουργό τῆς Παιδείας κ. Φίλη τόν τελείωσε ὁ ἀληθινός ἀγωνιστής τῆς ἀριστερᾶς Μανώλης Γλέζος.
Τόν εἶπε μετ’ἐπιτάσεως βλάσφημο καί ἐπί πλέον ὅτι τά λόγια τοῦ κ. Φίλη τά ὅσα ἐξεστόμισε εἶναι «γιά γέλια καί γιά κλάμματα», τόν εἶπε δηλαδή ἀνόητο καί ἐπικίνδυνο.
Ἕνας ἄνθρωπος πού στούς πραγματικούς ἀγῶνες ἦταν παρών καί ὄχι στούς «ἀγῶνες» τῶν σαλονιῶν.
Ὁ Μανώλης Γλέζος ἀναφερόμενος σέ πραγματικά γεγονότα τῆς Κατοχῆς εἶπε ξεκάθαρα ὅτι ἡ Ἐκκλησία ὑπῆρξε ὁ πρῶτος ἀντιστασιακός.
Ὁ Μακαριώτατος ἐπίσης ἀναφερόμενος στά χρόνια τῆς Χούντας μἐ τέσσερις σαφεῖς τοποθετήσεις ξεκαθάρισε ὅτι ὁ πρῶτος πού ἀντιστάθηκε στήν δικτατορία ἦταν ὁ πολιός Ἀρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ἀρνούμενος νά παραιτηθεῖ.
Δέν ξέρω ἄν τελείωσε ὡς Ὑπουργός, τελείωσε ὅμως ὡς ἀξιόπιστος ἄνθρωπος καί συνομιλητής.
Τόσον ὁ Ὑπουργός ὅσον καί οἱ ὑπόλοιποι τῆς Κυβέρνησης δέν τόλμησαν νά ποῦν τό παραμικρό στήν ξεκάθαρη θέση τοῦ Μανώλη Γλέζου καί κατάπιαν τή γλῶσσα τους γιατί δέν ἔχουν νά ποῦν.
Ὁ θλιβερός Ὑπουργός τῆς Παιδείας ὡς γνήσιος «γιαλατζί» ἀριστερός χρησιμοποίησε τήν λάσπη γιά νά πλήξει, νά φοβίσει νά τρομοκρατήσει τήν Ἐκκλησία. Προχώρησε μάλιστα ἕνα βῆμα πάρα κάτω στήν σκάλα τοῦ κακοῦ.
Λειτούργησε ὡς σύγχρονος Νέρων. Ὁ Νέρων ἔβαλε φωτιά στήν Ρώμη καί στή συνέχεια γιά νά ἀποφύγει τήν ὀργή τοῦ λαοῦ τήν ἀπέδωσε στούς χριστιανούς.
Καί ὁ κ. Φίλης ἕνας ἀπό τούς βασικούς ὑπεύθυνους τῆς ἠθικῆς ἔκπτωσης τῆς κοινωνίας, ἐπιρρίπτει αὐτήν τήν ἔκπτωση στήν Ἐκκλησία σέ μιά ἀπελπισμένη προσπάθεια νά μήν τοῦ καταλογισθεῖ ἡ εὐθύνη γιά τήν ἔκπτωση πού ἐκφράζει ὁ ἴδιος καί γιά ὅσα θά ἀκολουθήσουν.
Ὁ Ὑπουργός Παιδείας, ἄν εἶχε στοιχειώδη εὐθιξία θἀ ἔπρεπε νά εἶχε ὑποβάλει τήν παραίτηση του, ἔστω καί συμβολικά ὅταν ὁ 14χρονος μαθητής σκότωσε τόν συμμαθητή του.
Τέτοια περιστατικά, ὅπως καί ἡ διαδεδομένη πλέον σχολική βία δείχνουν τήν ἀποτυχία μιᾶς παιδείας πού γαλβανίζει τό μυαλό τῶν παιδιῶν καί στέκεται ἀδιάφορη ἀπέναντι στήν ψυχή τους.
Ὅταν πῆγα στήν πρώτη μου Ἐνορία, στό Μαντούδι τῆς Εὔβοιας ἕνας ἀπό αὐτούς πού στήριζε ξεκάθαρα τήν διακονία μου ἦταν ἕνας ἀριστερός.
Κάποτε μιλώντας γιά ἐκεῖνα τά χρόνια μοῦ εἶπε: «Πάτερ, ἄκουσε νά σοῦ πῶ κάτι. Ἐκείνα τά χρόνια οἱ τίμιοι ἀριστεροί καί οἱ τίμιοι δεξιοί δέν πείραξαν κανένα καί μερικές φορές προστάτευσαν οἱ μέν τούς δέ. Οἴ ἄτιμοι καί παλιάνθρωποι καί ἀπό τίς δύο πλευρές ἔκαναν τά ἐγκλήματα».
Τό ἴδιο συμβαίνει καί σήμερα. Ἡ ἀντιπαράθεση Φίλη – Γλέζου εἶναι ἀποκαλυπτική τοῦ ἤθους ἀμφοτέρων.
Ὁ ὑπουργός Παιδείας, ὡς κοινός λασπιᾶς, εἶναι πλέον ἀκατάλληλος καί ἀπαράδεκτος συνομιλητής τῆς Ἐκκλησίας.
Εἶναι πλέον ἀναξιόπιστο πρόσωπο καί μόνος του ἀπέδειξε τί πραγματικά αἰσθάνεται γιά τήν Ἐκκλησία.
Πάρα πολύ ὀρθά ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἀρνεῖται νά συνομιλήσει μαζί του. Εἶναι σημαντικό ὁ κ. Πρωθυπουργός νά κατανοήσει ὁτι ὁ Ὑπουργός του εἶναι πλέον ἀκατάλληλο πρόσωπο γιά νά τόν ἐμπιστεύεται ἡ Ἐκκλησία.
Ἡ Ἐκκλησία στάθηκε μέ παρρησία καί μέ ἐντιμότητα ἀπέναντι στήν Πολιτεία καί στήν τρέχουσα δυσκολία γιά τήν Πατρίδα μας.
Ὁ κ. Ὑπουργός στάθηκε ἀνέντιμος καί προκλητικός καί προσπάθησε νά ἐκμεταλλευθεῖ τήν εὐκαιρία γιά νά κτυπήσει πισώπλατα τήν Ἐκκλησία.
Καλή λοιπόν ἡ Ἐκκλησία κ. Πρωθυπουργέ γιά νά στηρίζει τό λαό καί τούς πρόσφυγες καί ἀκατάλληλη ὡς ἰσότιμος συνομιλητής τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας γιά θέματα προβλεπόμενα ἀπό τό Σύνταγμα.
Τί θά πεῖ συνεργασία; Μιλάω μόνο ἐγώ καί ἐσύ μόνο ἀκοῦς;
Ὁ κ. Ὑπουργός δέν μπορεῖ πλέον νά συνομιλεῖ μέ τήν Ἐκκλησία.
Τό ἀπέδειξε μέ τήν μεροληψία του. Ὅταν ἀπό τούς Ἰσραηλίτες καί ἀπό τούς Μουσουλμάνους καί τούς Ρωμαιοκαθολικούς ζητάει νά ὁρίσουν τό περιεχόμενο τῆς διδασκαλίας τῶν θρησκευτικῶν τους καί τούς διδασκάλους πού θά τό διδάξουν, ἀλλά αὐτό τό ἀρνεῖται στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.
Γιατί δέν διαμορφώνει ἀνάλογο πρόγραμμα σπουδῶν καί γι’αὐτούς βοηθώντας νά κατανοήσουν καί τήν πίστη τῶν ὀρθοδόξων συμμαθητῶν τους καί μονομερῶς καί ἀπό τήν τρυφερή παιδική ἡλικία προσπαθεῖ, συγκριτιστικῶ τῷ τρόπῳ , νά χαλαρώσει τήν ὀρθόδοξη εὐσέβεια, γιατί αὐτός εἶναι ὁ πραγματικὀς στόχος τοῦ κ. Ὑπουργοῦ. Ὁ τρόπος του γέμει δολιότητος.
Γιά μένα, αὐτό εἶναι τό ἀληθινό πρόβλημα καί ὄχι καθ’ἑαυτό τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν. Ἔκανε καί κάτι ἀκόμη ἄθλιο ὁ κ. Ὑπουργός.
Προσπάθησε νά ρίξει τήν εὐθύνη στόν Μακαριώτατο λέγοντας ὅτι τρία πράγματα ζήτησε ὁ Μακαριώτατος καί τοῦ τά κάναμε. Παριστάνει τόν ἀφελῆ.
Ὁ Μακαριώτατος τά τρία αὐτά πράγματα τά ζήτησε μέ τήν βασική προϋπόθεση ὅτι θά ἀφοροῦν ἕνα μάθημα θρησκευτικῶν πού θά διδάσκει κατά βάσιν τόν Ὀρθόδοξη πίστη καί ὄχι ἕνα μάθημα πού θά εἶναι μιά θρησκειολογική σούπα ὅπως ὀρθότατα χαρακτηρίσθηκε.
Ἄλλο πρᾶγμα τό νά διδάσκεις τίς βασικές ἀρχές τῶν ἄλλων θρησκευμάτων, πράγμα πού γινόταν μέ τά τρέχοντα Θρησκευτικά καί μάλιστα στήν κατάλληλη ἡλικία τῆς Β’Λυκείου καί ἄλλο νά ταῒζεις τά παιδιά μέ θρησκειολογική σούπα.
Ὅτι μιά ἀριστερή Κυβέρνηση θά προωθοῦσε τήν παγκοσμιοποίηση πού μεταβάλλει σέ ἕνα πολτό τίς ἀνθρώπινες κοινωνίες δέν θά μποροῦσα νά τό φαντασθῶ.
Σέ αὐτό ὅμως θά ἐπανέλθω γιά νά διαπιστώσετε πού σκοπεύουν οἱ ἀλλαγές στήν Παιδεία. Φαίνεται ὅτι μαζί μέ τόν κ. Φίλη τελειώνει καί ἡ Ἀριστερά!
πηγη www.makeleio.gr/
Τον “αριστερό” υπουργό Παιδείας κ. Φίλη τον τελείωσε ο αληθινός αγωνιστής της αριστεράς, Μανώλης Γλέζος. Έτσι ξεκινάει το άρθρο του ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος, στο romfea.gr στο οποίο αποκαλεί τον υπουργό “κοινό λασπιά, ακατάλληλο και απαράδεκτο”.
Αναλυτικότερα ο σεβασμιότατος αναφέρει τα εξής:
Ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Φίλης τελείωσε. Τόν «ἀριστερό» Ὑπουργό τῆς Παιδείας κ. Φίλη τόν τελείωσε ὁ ἀληθινός ἀγωνιστής τῆς ἀριστερᾶς Μανώλης Γλέζος.
Τόν εἶπε μετ’ἐπιτάσεως βλάσφημο καί ἐπί πλέον ὅτι τά λόγια τοῦ κ. Φίλη τά ὅσα ἐξεστόμισε εἶναι «γιά γέλια καί γιά κλάμματα», τόν εἶπε δηλαδή ἀνόητο καί ἐπικίνδυνο.
Ἕνας ἄνθρωπος πού στούς πραγματικούς ἀγῶνες ἦταν παρών καί ὄχι στούς «ἀγῶνες» τῶν σαλονιῶν.
Ὁ Μανώλης Γλέζος ἀναφερόμενος σέ πραγματικά γεγονότα τῆς Κατοχῆς εἶπε ξεκάθαρα ὅτι ἡ Ἐκκλησία ὑπῆρξε ὁ πρῶτος ἀντιστασιακός.
Ὁ Μακαριώτατος ἐπίσης ἀναφερόμενος στά χρόνια τῆς Χούντας μἐ τέσσερις σαφεῖς τοποθετήσεις ξεκαθάρισε ὅτι ὁ πρῶτος πού ἀντιστάθηκε στήν δικτατορία ἦταν ὁ πολιός Ἀρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ἀρνούμενος νά παραιτηθεῖ.
Δέν ξέρω ἄν τελείωσε ὡς Ὑπουργός, τελείωσε ὅμως ὡς ἀξιόπιστος ἄνθρωπος καί συνομιλητής.
Τόσον ὁ Ὑπουργός ὅσον καί οἱ ὑπόλοιποι τῆς Κυβέρνησης δέν τόλμησαν νά ποῦν τό παραμικρό στήν ξεκάθαρη θέση τοῦ Μανώλη Γλέζου καί κατάπιαν τή γλῶσσα τους γιατί δέν ἔχουν νά ποῦν.
Ὁ θλιβερός Ὑπουργός τῆς Παιδείας ὡς γνήσιος «γιαλατζί» ἀριστερός χρησιμοποίησε τήν λάσπη γιά νά πλήξει, νά φοβίσει νά τρομοκρατήσει τήν Ἐκκλησία. Προχώρησε μάλιστα ἕνα βῆμα πάρα κάτω στήν σκάλα τοῦ κακοῦ.
Λειτούργησε ὡς σύγχρονος Νέρων. Ὁ Νέρων ἔβαλε φωτιά στήν Ρώμη καί στή συνέχεια γιά νά ἀποφύγει τήν ὀργή τοῦ λαοῦ τήν ἀπέδωσε στούς χριστιανούς.
Καί ὁ κ. Φίλης ἕνας ἀπό τούς βασικούς ὑπεύθυνους τῆς ἠθικῆς ἔκπτωσης τῆς κοινωνίας, ἐπιρρίπτει αὐτήν τήν ἔκπτωση στήν Ἐκκλησία σέ μιά ἀπελπισμένη προσπάθεια νά μήν τοῦ καταλογισθεῖ ἡ εὐθύνη γιά τήν ἔκπτωση πού ἐκφράζει ὁ ἴδιος καί γιά ὅσα θά ἀκολουθήσουν.
Ὁ Ὑπουργός Παιδείας, ἄν εἶχε στοιχειώδη εὐθιξία θἀ ἔπρεπε νά εἶχε ὑποβάλει τήν παραίτηση του, ἔστω καί συμβολικά ὅταν ὁ 14χρονος μαθητής σκότωσε τόν συμμαθητή του.
Τέτοια περιστατικά, ὅπως καί ἡ διαδεδομένη πλέον σχολική βία δείχνουν τήν ἀποτυχία μιᾶς παιδείας πού γαλβανίζει τό μυαλό τῶν παιδιῶν καί στέκεται ἀδιάφορη ἀπέναντι στήν ψυχή τους.
Ὅταν πῆγα στήν πρώτη μου Ἐνορία, στό Μαντούδι τῆς Εὔβοιας ἕνας ἀπό αὐτούς πού στήριζε ξεκάθαρα τήν διακονία μου ἦταν ἕνας ἀριστερός.
Κάποτε μιλώντας γιά ἐκεῖνα τά χρόνια μοῦ εἶπε: «Πάτερ, ἄκουσε νά σοῦ πῶ κάτι. Ἐκείνα τά χρόνια οἱ τίμιοι ἀριστεροί καί οἱ τίμιοι δεξιοί δέν πείραξαν κανένα καί μερικές φορές προστάτευσαν οἱ μέν τούς δέ. Οἴ ἄτιμοι καί παλιάνθρωποι καί ἀπό τίς δύο πλευρές ἔκαναν τά ἐγκλήματα».
Τό ἴδιο συμβαίνει καί σήμερα. Ἡ ἀντιπαράθεση Φίλη – Γλέζου εἶναι ἀποκαλυπτική τοῦ ἤθους ἀμφοτέρων.
Ὁ ὑπουργός Παιδείας, ὡς κοινός λασπιᾶς, εἶναι πλέον ἀκατάλληλος καί ἀπαράδεκτος συνομιλητής τῆς Ἐκκλησίας.
Εἶναι πλέον ἀναξιόπιστο πρόσωπο καί μόνος του ἀπέδειξε τί πραγματικά αἰσθάνεται γιά τήν Ἐκκλησία.
Πάρα πολύ ὀρθά ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἀρνεῖται νά συνομιλήσει μαζί του. Εἶναι σημαντικό ὁ κ. Πρωθυπουργός νά κατανοήσει ὁτι ὁ Ὑπουργός του εἶναι πλέον ἀκατάλληλο πρόσωπο γιά νά τόν ἐμπιστεύεται ἡ Ἐκκλησία.
Ἡ Ἐκκλησία στάθηκε μέ παρρησία καί μέ ἐντιμότητα ἀπέναντι στήν Πολιτεία καί στήν τρέχουσα δυσκολία γιά τήν Πατρίδα μας.
Ὁ κ. Ὑπουργός στάθηκε ἀνέντιμος καί προκλητικός καί προσπάθησε νά ἐκμεταλλευθεῖ τήν εὐκαιρία γιά νά κτυπήσει πισώπλατα τήν Ἐκκλησία.
Καλή λοιπόν ἡ Ἐκκλησία κ. Πρωθυπουργέ γιά νά στηρίζει τό λαό καί τούς πρόσφυγες καί ἀκατάλληλη ὡς ἰσότιμος συνομιλητής τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας γιά θέματα προβλεπόμενα ἀπό τό Σύνταγμα.
Τί θά πεῖ συνεργασία; Μιλάω μόνο ἐγώ καί ἐσύ μόνο ἀκοῦς;
Ὁ κ. Ὑπουργός δέν μπορεῖ πλέον νά συνομιλεῖ μέ τήν Ἐκκλησία.
Τό ἀπέδειξε μέ τήν μεροληψία του. Ὅταν ἀπό τούς Ἰσραηλίτες καί ἀπό τούς Μουσουλμάνους καί τούς Ρωμαιοκαθολικούς ζητάει νά ὁρίσουν τό περιεχόμενο τῆς διδασκαλίας τῶν θρησκευτικῶν τους καί τούς διδασκάλους πού θά τό διδάξουν, ἀλλά αὐτό τό ἀρνεῖται στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.
Γιατί δέν διαμορφώνει ἀνάλογο πρόγραμμα σπουδῶν καί γι’αὐτούς βοηθώντας νά κατανοήσουν καί τήν πίστη τῶν ὀρθοδόξων συμμαθητῶν τους καί μονομερῶς καί ἀπό τήν τρυφερή παιδική ἡλικία προσπαθεῖ, συγκριτιστικῶ τῷ τρόπῳ , νά χαλαρώσει τήν ὀρθόδοξη εὐσέβεια, γιατί αὐτός εἶναι ὁ πραγματικὀς στόχος τοῦ κ. Ὑπουργοῦ. Ὁ τρόπος του γέμει δολιότητος.
Γιά μένα, αὐτό εἶναι τό ἀληθινό πρόβλημα καί ὄχι καθ’ἑαυτό τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν. Ἔκανε καί κάτι ἀκόμη ἄθλιο ὁ κ. Ὑπουργός.
Προσπάθησε νά ρίξει τήν εὐθύνη στόν Μακαριώτατο λέγοντας ὅτι τρία πράγματα ζήτησε ὁ Μακαριώτατος καί τοῦ τά κάναμε. Παριστάνει τόν ἀφελῆ.
Ὁ Μακαριώτατος τά τρία αὐτά πράγματα τά ζήτησε μέ τήν βασική προϋπόθεση ὅτι θά ἀφοροῦν ἕνα μάθημα θρησκευτικῶν πού θά διδάσκει κατά βάσιν τόν Ὀρθόδοξη πίστη καί ὄχι ἕνα μάθημα πού θά εἶναι μιά θρησκειολογική σούπα ὅπως ὀρθότατα χαρακτηρίσθηκε.
Ἄλλο πρᾶγμα τό νά διδάσκεις τίς βασικές ἀρχές τῶν ἄλλων θρησκευμάτων, πράγμα πού γινόταν μέ τά τρέχοντα Θρησκευτικά καί μάλιστα στήν κατάλληλη ἡλικία τῆς Β’Λυκείου καί ἄλλο νά ταῒζεις τά παιδιά μέ θρησκειολογική σούπα.
Ὅτι μιά ἀριστερή Κυβέρνηση θά προωθοῦσε τήν παγκοσμιοποίηση πού μεταβάλλει σέ ἕνα πολτό τίς ἀνθρώπινες κοινωνίες δέν θά μποροῦσα νά τό φαντασθῶ.
Σέ αὐτό ὅμως θά ἐπανέλθω γιά νά διαπιστώσετε πού σκοπεύουν οἱ ἀλλαγές στήν Παιδεία. Φαίνεται ὅτι μαζί μέ τόν κ. Φίλη τελειώνει καί ἡ Ἀριστερά!
πηγη www.makeleio.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου