Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

0 Ανθελληνικός ρατσισμός και εκμετάλλευση: Δουλεύουν χωρίς να παίρνουν λεφτά οι Έλληνες, πληρώνονται οι αλλοδαποί!


Για άλλη μια φορά έζησα την εκμετάλλευση του έλληνα στο πετσί μου, στον δύσκολο δρόμο της αναζήτησης δουλειάς εφόσον φέτος πρώτη φορά στην ζωή μου βρέθηκα απολυμένη στον χορό της επιβίωσης και των χαρατσιών που δεν διστάζει το κράτος να τα στέλνει και στους άνεργους!

Νοσηλεύτρια είμαι με όλα τα νόμιμα έγγραφα και τις σπουδές μου...


Άρχισα λοιπόν να στέλνω βιογραφικά.... Παρατήρησα ότι στις αγγελίες η μεγαλύτερη ζήτηση στον κλάδο μου υπήρχε απο τα γηροκομεία.

Πολλοί μου είπαν θα πάς να ξεσκατίζεις γέρους; Ναι θα πάω απαντούσα. Γιατί όχι;

Έτσι λοιπόν έστειλα βιογραφικά παντού και μια απάντηση μόνο πήρα από ένα γηροκομείο, στο τηλέφωνο μου είπαν ότι πρέπει να πάω να δουλέψω μια μέρα 3ώρο ως πρακτική να με δουν αν τους κάνω και να δω αν μου κάνουν και να τα βρούμε. Ως εδώ καλά. Και πήγα.

Εξ αρχής με το που μπήκα ψυχρολουσία σαν να μπαίνω σε φιδοφωλιά με όλα τα φίδια μαζεμένα ένιωσα όταν αντιλήφθηκα ότι όλο μα όλο το προσωπικό ήταν Αλβανές! Λες και είχαν κάποια σύμβαση εκεί μέσα με την αλβανική μαφία. Λες και ήμουν στα Τίρανα,

Δεν βρήκα να μιλήσω ούτε έναν έλληνα υπεύθυνο, η αλβανή προϊσταμένη μου είπε σε ποιο όροφο θα δουλέψω βοηθός της αλβανής «συναδέλφου». Το κατάπια, παρόλη την περηφάνια μου γιατί έχω ανάγκη απο την δουλειά, και ξεκινήσαμε.

Η δουλειά ήταν εξαντλητική και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλά αυτό δεν έχει σημασία γιατί αντέχω, κατά την διάρκεια η «συνάδελφος» όλο χανόταν με τις αλβανές καθαρίστριες και μιλούσαν αλβανικά να μην καταλαβαίνω, συνέχιζα ακάθεκτη να δουλεύω μόνη μου, αφού πέρασαν οι ώρες και τελείωσα κατέβηκα κάτω μου πε η αλβανή προϊσταμένη ότι είναι πολύ ικανοποιημένη μαζί μου, και θέλει να ξαναπάω να δουλέψω.

Και μετά μου είπε ότι το σύστημα του οικοτροφείου όμως θα με πάρει ως πρακτική να μάθω την δουλειά, ότι πρέπει να εργασθώ μέχρι έναν μήνα χωρίς να πληρώνομαι και μετά εάν τα βρούμε να γίνει σύμβαση (εάν δεν τα βρούμε θα χω δουλέψει έναν μήνα δωρεάν;), της λέω έχω 12 χρόνια προϋπηρεσία και όπως είδατε την ξέρω καλά την δουλειά μου, γιατί πρέπει να κάνω πρακτική;

Και η απάντηση ήταν «έτσι είναι το σύστημα του οικοτροφείου, δεν γίνεται αλλιώς»...

Εγώ λοιπόν από όλο αυτό κατάλαβα , ότι οι ιδιόκτητες αυτού του οικοτροφείου έχουν προσλάβει αλβανές για φτηνότερα εργατικά χέρια , λίγες (μια σε κάθε όροφο) ίσα να βγαίνει η βάρδια, (άραγε αυτό επιτρέπετε από τους νόμους;

Δεν είναι ρατσιστικό κατά των ελλήνων να μην έχει ελληνική επιχείρηση ούτε έναν έλληνα;) και καθημερινώς μέσω των αγγελιών εκμεταλλεύονται ανθρώπους δήθεν για πρακτική η δοκιμαστική δουλειά ώστε να τους κάνουν ωραιότατα όλες τις δουλειές (εάν σκεφτείτε ότι εγώ μόνο μέσα σε 3 ώρες έκανα μπάνιο τους 20 οικότροφους του ορόφου, έντυσα, τάισα και έβγαλα στον κήπο), και αυτό αναρωτιέμαι έαν επιτρέπεται, δωρεάν εργασία, σε ποιο νόμο το γράφει;

Και οι φοιτητές των τει πρακτικοί ακόμα πληρώνονται, με μηδαμινό ποσό αλλά πληρώνονται!

Αυτά είχα να σας πω, και έαν υπάρχει κάνας αρμόδιος να επιθυμεί να επιβάλει την τάξη και τους νόμους σε αυτό το ανήθικο που γίνεται εκεί ας επικοινωνήσει μαζί μου να του δώσω λεπτομέρειες, διευθύνσεις και τηλέφωνα .

ΑΝΝΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου