Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

0 Μητροπολίτης Σεραφείμ: "Εγώ ήμουν στο Πολυτεχνείο - Ο Φίλης πού ήταν;"

Βολές εναντίον του Νίκου Φίλη εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Πειραιά, Σεραφείμ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που έδωσε την Πέμπτη στα Παραπολιτικά 90,1 και τους Θανάση Φουσκίδη, Δημήτρη Κουνιά και Ανδρέα Παπαδόπουλο.
Ο Μητροπολίτης Πειραιά απαντώντας στον Νίκο Φίλη για τα όσα ισχυρίστηκε για τον ρόλο της Εκκλησίας κατά τη διάρκεια της Δικτατορίας είπε με νόημα: «Θα πω κάτι στον κ. Φίλη με πολλή αγάπη στο πρόσωπό του. Με τιμή και σεβασμό ρώτησε τι έκανε η Εκκλησία στην Δικτατορία.  Λοιπόν, να του πω εγώ που είμαι ένα μέλος της Εκκλησίας, εγώ που ήμουν νέος φοιτητής ήμουν στο Πολυτεχνείο. Ερωτώ, ο κ. Φίλης πού ήταν;»

Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ σημείωσε επίσης: «Θέλω να πιστεύω ότι ο κ. Φίλης δεν ελέγχει τι λέει… δυστυχώς. Χωρίς φειδώ χωρίς αυτοέλεγχο. Ισχυρίζεται ότι η Εκκλησία ευθύνεται για την ηθική έκπτωση του λαού μας. Αναφέρει ιστορικά γεγονότα, τα οποία δεν είναι όπως τα παρουσιάζει.»
Αναφερόμενος δε στην περίοδο της Κατοχής είπε χαρακτηριστικά «...γιατί κατά την κατοχή  η Εκκλησία έδωσε αιματηρές μάχες για να διασώσει τον Λαό, για να διασώσει τους Εβραίους συνέλληνες, τους μαχητές των συμμάχων που είχαν μείνει στην Ελλάδα κλπ.»
Ακούστε όλη τη συνέντευξη του Μητροπολίτη στον Παραπολιτικά 90,1:



Πηγή 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου