Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

0 "ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ Η ΠΟΥΤΑΝΙΑ"!!!

ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ Η ΠΟΥΤΑΝΙΑ"!!! (μύνημα αναγνώστη, Βικυ)



Απόψε πήρα κ το ραβασάκι του ΕΝΦΙΑ 


έναν φόρο που η κακή σοσιαλιστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θέσπισε η ολέθρια  Δημοκρατία κράτησε και η αριστερή καλή κυβέρνηση ήρθε να τον καταργήσει. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΜΑΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗ ΖΩΗ Κ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΥΡΙΖΕΙ.ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ Η ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;;;; Άρε αριστερά συντρόφια μας έχετε τόσο υποχρεώσει που παρακάλεσα τον Αγ. Φανούριο να μου βρει πάλι εκείνη την εποχή που κάποιοι έκλεβαν κάποιοι έτρωγαν αλλά μας άφηναν κ μας ένα κομμάτι ψωμί..Δε θέλω άλλη διαφάνεια όχι άλλη αξιοκρατία θέλω να μη φοβάμαι να δω το πρωί τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ να μου αφήνει μόνο λογαριασμούς..φιλικά σε όσους πίστεψαν πως ο Τσιπρας ήταν ένας δεύτερος Αντρέας!!!Στο χωριό μου λένε με το συμπάθεια κιόλας "ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ Η ΠΟΥΤΑΝΙΑ"!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου